19.

2.2K 164 2
                                    

Pondělí a úterý celkem rychle uběhli. Strašně jsem se na ně těšila, protože ta neděle byla vážně super. Přišla jsem před dveře, nevěděla jsem jestli zvonit nebo si odemknout, ale nakonec jsem se rozhodla zazvonit. Dlouhou dobu se nikdo neozýval, takže jsem vytáhla klíče a stejně odemkla. Vešla jsem do kuchyně. Všude bylo ticho. Pustila jsem se do práce. Po chvíli, když jsem byla nahoře, jsem uslyšela ,, Takže čau. Vítejte u dalšího videa!" Štěpán. Natáčel. Snažila jsem se s ničím nebouchnout, aby to tam neměl slyšet. Po asi dvaceti minutách někdo šel po schodech. Nějak jsem tomu nevěnovala pozornost. Stále jsem byla nahoře a k uklízení " poslouchala" Štěpána. Zrovna jsem myla sprchový kout, když mi někdo přikryl oči. Stoupla jsem si a přemýšlela, kdo to je. Štěpán pořád mluvil, tak to mohl být jen Pavel nebo Radek. Chytila jsem ty ruce a snažila je odtáhnout. Nešlo mi to, protože on je měl na mých očích úplně přilepený. Naštěstí je pak odtáhl. Nejdřív mě strašně oči zabolely kvůli světlu, ale hned jsem se otočila a uviděla Pavla. ,, Ahoj" pozdravil mě s úsměvem. ,, Ahoj" odpověděla jsem s údivem. Byla jsem z toho tak strašně překvapená, že by mě už začal brát nebo tak? Přistoupil ke mně blíž, chytl mě za hlavu a políbil mě. Snažila jsem ho odstrčit, ale nešlo mi to. Prostě je silnější a on si to určoval. Nepřestávala jsem ho od sebe tlačit. Když se ode mě konečně odtáhl, podíval se na mě, ale já zrak odvrátila do země. Otočil se a beze slova odešel k sobě.

...

Točil jsem. Jen jsem blbec si nevzal pití a tak mi brzo vyschlo v krku. Chtěl jsem si dojít pro vodu, ale když jsem vyšel z pokoje, viděl jsem Pavla stát ve dveřích do koupelny. Říkal jsem si, co tam dělá. Šel jsem k němu a uviděl to, co jsem nikdy nechtěl. Líbal se tam se Šárkou. On a Šárka. Pavel můj spolubydlící a Šárka, naše uklízečka a holka, která se mi líbí, kterou mám asi víc rád. Teda měl.

Okamžitě jsem se otočil a šel zpět do svého pokoje, nechtěl jsem to dál vidět. Sedl si. Vypnul jsem kameru. Začal jsem mít pár slz v očích. Bylo mi z toho smutno. Měl jsem chuť ho zabít v tu chvíli. " Už vím, proč se tak Pavel choval. Vadilo mu, že se začala bavit víc se mnou. Nemuselo mu to vadit, stejně celou tu dobu chtěla beztak jeho. Proč by měla mě? Štěpáne! Co jsi si to myslel?! Ty si fakt debil. Jsi k ničemu. Nechutnej tlustej youtuber. " Myšlenky mi začaly běhat hlavou. Někdo zaťukal. ,, Dále" řekl jsem tiše a otočil se ke dveřím zády. Vešla ona. Nedíval jsem se na ní. ,, Stalo se něco?" Ona se ještě ptá? ,, Nic!" odsekl jsem. Možná až moc hnusně.

...

Vytírala jsem a v hlavě přemýšlela, co to mělo s tím Pavlem být. Přišel Štěpánův pokoj. Už tam nemluvil a tak jsem zaťukala. Ozvalo se tiché ,, Dále." Vešla jsem. Vždycky se na mě usmíval, když jsem k němu přišla. Tentokrát se na mě ani nepodíval. ,, Co se stalo?" zeptala jsem se. ,, Nic!" odsekl hnusně. Rychle jsem vytřela. Musela jsem se zeptat ještě jednou ,, Vážně nic?" ,, Ne! Jdi už!" řekl. Co se mu mohlo stát? Achjo. Všichni jsou dneska nějací divní. Bylo mi to líto, jak se Štěpán zachoval a nechápu, co se dneska děje.

Dodělala jsem to a raději poslechla a odešla domů. Neděle byla tak krásná a dneska? Obrat o 180°.

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat