Začala jsem uklízet. ,, Chceš pomoct?" ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a za mnou stál Jura. ,, V pohodě." a usmála jsem se. ,, Pomůžu ti." řekl a vrhl se do práce.
Někdy v pět Míša jela domů. Teda Pája jí vezl. Chvíli po ní šla i Terka. Vytřela jsem a bylo hotovo. Jura si zatím sednul na gauč a stříhal. Štěpa natáčel. Myslím, že trochu nestíhali. Pustila jsem se do večeře. Udělala jsem šunkofleky. ,, Večeře!" zavolala jsem. Najedli jsme se. Prý si pochutnali, což mě těší. Vrátili se do práce. Sedla jsem si k Jurovi do obýváku. ,, Nebudu ti vadit?" zeptala jsem se. ,, Nee vůbec. Aspoň budu mít společnost." odpověděl s úsměvem. Sedla jsem si a koukala. ,, To je TTT že jo?" Přikývl. ,, Jojo. S Wedrym, Herdynem, Jirkou a Sterakem. Ze včera." ,, Tojo. Ttt mě baví. Vždycky sranda." ,, Jojo. Taky se bavím." Povídali jsme si a u toho on stříhal. ,, Dokdy tu zůstaneš?" ,, Chceš se mě už zbavit?" řekl. ,, Jasně, že ne. Prostě jak dlouho tu budeš s námi." ,, Však já vím. No možná do pátka možná dýl. Záleží i na vás." ,, Tak dobře." Kolem devátý jsem si šla dát sprchu a pak lehnout si. Byla jsem unavená a zejtra musím do školy.
...
Bylo mi to docela líto, že se nemůžu Šárce věnovat, ale tak potřeboval jsem natáčet. Myslím ale, že ona to pochopila. Skončili jsme. Podíval jsem se na mobil. Ten říkal: 23:14. Šel jsem si dát vanu a něco sníst. Docela mi u toho compu vyhládlo. Když jsem šel zpět k sobě, zastavil jsem se u Šárky pokoje. Nedalo mi to a potichu jsem vešel. Spala. Jak jinak v tuhle domu v týdnu. Byla roztomilá. Sklonil jsem se k ní a dal jí pusu na čelo. Ani se nehla. Už jsem chtěl odejít, ale nešlo mi to. Znovu jsem se sklonil a tentokrát jí políbil, ale na pusu. Ucítil jsem její ruku na mém zátylku. Škubnul jsem sebou a odtrhl se. Stále měla zavřené oči. ,, Šáry?" zašeptal jsem. ,, Štěpo?" odpověděla s úsměvem. ,, Promiň. Já tě vzbudil." ,, Vzbudil, ale krásně." řekla. ,, Dobrou noc." a dal jsem jí ještě jednu pusu na čelo. Usmála se a otočila na bok. U dveří jsem se zastavil a ještě se na ni podíval. Uvědomil jsem si: Já jí opravdu miluju. Nechci být bez ní. Musím jí to říct. Odešel jsem do svého pokoje. Začal jsem si připravovat hry, co natočím a tak. Šel jsem spát někdy ve tři.
Ráno jsem se vzbudil v 10:36. Vím to, že jsem hned kouknul na mobil. Projel jsem sociální sítě a pak vztal. Dole už byl Radek a Jura. Spolu snídali. ,, Čau hoši." pozdravil jsem. ,, Dobré." řekli. Uvařil jsem si kafe a vzal jogurt. Jura pak šel ke mě a spolu řešili zas yt. Pak jsem si přednatáčel videa. Někdo mi napsal na messenger. Byla to Šárka a vytvořila nějakou skupinu. Byl jsem tam já, ona, Míša, Terka, Pavel, Radek, Jurex, Pepa a Jirka.Š: Ahoj. Dostala jsem s Míšou a Terkou nápad ;)
J: Ahoj. A jakej?
Pe: Čau. Povídej. :)
Š: Noo. Mohli bychom do jumpparku. :D Trochu zasportovat
J: Noo
Pa: Nezní to špatně :D
Pe: Hej já bych šel :)
Ju: Když počkáte, než sestříham ještě jedno video :D
Š: Super! Počkáme určitě. A Štěpo nebuď linej a vztaň od toho compu :(
J: Tak jo no.
Pe: Pojď Štěpáne
Š: Tobě se nechce? :(
Pa: Já ho vytáhnu. I kdyby za nohu :D
M: Štěpáne pojď. Doma si pořád.
Š: Štěpo..?
J: Hmm?
Š: Co je? Stalo se něco?
J: Ne. Ale stane..
Š: Co by se mělo stát?
J: ŽE JDEME SKÁKAT! Půjdu a rád :D
Š: Jooooo!!! <3
Pe: Ty jsi nás trollil ! :D
Pa: No výborně :D
J: Nojono. Nemůžu říct jo jdu :D
Ju: Klasika Štěpán :D
Š: No nic. Dojdu domů. Vězněm věci a vyrazíme. Zastavíme se pro holky ok?
Pe: ok :)
J: jo
Pa: Oka :)...
Určitě si to užijeme. Moc jsem se těšila. Poslední hodina se hrozně vlekla. Když jsem se vrátila domů, sbalila jsem si legíny, převlékla tričko a vzala pití. ,, Jedem?!" zařvala jsem na celý dům. Hned potom kluci vyšli. Jela jsem s Jurou a Štěpou autem pro Jirku a Pavel a Radek pro holky. Pepa tam přijede.<33
Líbí? ❤Ig: sarka_hroch_wttp
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...