53.

1.7K 148 33
                                    

,, Štěpáne vstávej. Oběd." probudila mě mamka. ,, Jo. Už jdu." a pomalu jsem se vyhrabával z postele. ,, Že ty jsi zas natáčel do rána." Nic jsem neodpověděl. Jen zakroutila hlavou ,, Tak pojď." Vstal jsem a šel do kuchyně. Podala mi jídlo a začali jsme jíst. ,, Táta volal." ,, A co?" zeptal jsem se zvědavě. ,, Dnes jde domů, takže až se najíme, jedeme pro něj." Takže to bych mohl už jet do Prahy! ,, To je super." odpověděl jsem jí a usmál se. ,, Doufám, že tady s námi ještě zůstaneš." Můj úsměv mi zas klesl. Ne, že bych tady s nimi nechtěl nějak být nebo tak, ale já teď potřebuju být s ní. Začal jsem koukat do svého talíře. ,, Ty tady nechceš být, že ano?" vypadlo z ní po chvíli. ,, Mami. Já jsem tady rád. Ale teď mám něco v Praze." odpověděl jsem a čekal, jak začne vyšilovat, že dám přednost něčemu před vlastními rodiči, ale byla dost v klidu. ,, Všimla jsem si toho. Jak si tady nešťastný a smutný." Podíval jsem se jí do očí. ,, Je to nějaká slečna?" optala se. Lehce jsem přikývl. ,, Štěpáne. Dneska už asi to nestihneš, ale zítra jeď. My to tady zvládneme, neboj. Třeba příště přijedete spolu." Pohladila mě na zádech a usmála se. ,, A co táta?" ,, Mluvila jsem s ním a souhlasí. Spíš mě do toho i trošku popohnal." ,, Mami děkuju. Moc." Obejmul jsem jí. ,, Nemáš za co. Doufám, že ti to s ní vyjde. A teď už jez, ať můžeme jet." řekla. Rychle jsem se najedl, převlékl a vyrazili jsme.

...

Vzbudila jsem se. Před sebou jsem viděla notebook. Vzpomněla jsem si, jak jsme večer se Štěpánem volali. Šla jsem se připravovat do školy. Jela jsem busem. Prostě taková klasická školní rutina. Hned jak jsem uviděla Míšu, šla jsem za ní. ,, Ahoj." pozdravili jsme se. ,, Míšo. Já se ti moc omlouvám, jak jsem se chovala včera a hlavně v pondělí. Nechtěla jsem být na tebe hnusná." Jen se usmála. ,, Prosím tě. Chápu, jak to pro tebe musí být těžký. Takže i chápu, že tě štvalo, jak já jsem tam byla pořád. Vůbec se neomlouvej." ,, Ale jo. Omluvit se musím. Tohle mě neomlouvá." ,, Hele neřeš to. Jako by se nic nestalo, ok?" ,, Dobře děkuju. Jsi úžasná." dořekla jsem a obejmula ji.

Po škole jsem rozmýšlela, jestli jít za Terkou. Jednou stranou bych šla, ale druhou se mi vůbec nechtělo. Zavolala jsem Radkovi. ,, Ahoj." ozval se. ,, Ahoj. Půjdeš dneska za ní?" zeptala jsem se. Dlouho byl ticho. ,, Já. Já. Nevím. Asi ne. Nechám jí ještě." odpověděl. ,, Dobře" ,, A ty půjdeš?" zeptal se mě. ,, Taky jsem nevěděla. Proto jsem ti vlastně volala, ale tak asi taky ne." odpověděla jsem. Pak jsem se rozloučila a jela domů.

...

Táta byl celkem veselý. Bylo vidět, že už mu je celkem dobře. , Ahoj." pozdravili jsme se. ,, Tak co. Pojedeš zítra?" zeptal se hned. ,, Pojedu až v pátek." odpověděl jsem. ,, A proč?" optal se udiveně. ,, Raději tady chci ještě den být, tak nějak pro jistotu a pro lepší pocit, že na vás nekašlu." odpověděl jsem. ,, Tak dobře." Takže ještě den a půl. V pátek vstávat a jedu. Už se ale nemůžu dočkat. Dojel jsme domů, šel jsem točit. Co jiného. Musím si i videa nějaký přetočit, takže aspoň využiju čas.

...

,, Ahoj." ozvalo se z Radkova pokoje, když jsem přišla domů. Šla jsem k němu. ,, Ahoj." oplatila jsem mu pozdrav. ,, Rozhodl jsem se. Půjdu tam zítra. Půjdeš se mnou?" zeptal se mě. ,, Jasně, že půjdu. Chtěla jsem tam jít s tebou." opověděla jsem. ,, Super." řekl a usmál se. Šla jsem k sobě dělat úkoly a tak do školy. Za nějakou chvíli ke mně přišel Pavel. ,, Ahoj." pozdravil mě. ,, Ahoj." ,, Jak bylo ve škole?" zeptal se. ,, Ale jo fajn." odpověděla jsem. ,, Chci se tě zeptat." začal. ,, Povídej." pobídla jsem ho. ,, Nebude ti vadit, kdyby tu Míša spala?" optal se s vážností a trochu i strachem. ,, Pavle. Vůbec ne. S Míšou už jsme si to vyříkaly. Ať tady je. Mě to vadit nebude ano?" Usmál se. ,, Tak dobře děkuju." ,, Neděkuj. Nemáš za co. Přece ti nebudu zakazovat někoho, aby tu spal a ještě k tomu tvojí holku a mou kamarádku." ,, To jo no. Už to nebudeme řešit. Tak já si pro ni tedy jedu." řekl a odešel. Měla jsem chuť na sprchu. Vzala jsem si věci a šla do koupelny. Svlékla se a pustila vodu. Kapaly mi na obličej kapky vody. Zas jsem na něj začala myslet. Děsí mě, že vlastně ani nevím, kdy přijede. Může přijet za pět dní, týden nebo i za měsíc. Už aby tu byl. Raději jsem co nejdřív vylezla. Šla jsem udělat si večeři a pak s ní do postele k filmu. Snědla jsem to a lehla si. Brzo jsem usnula.





<333

Instagram: sarka_hroch_wttp


Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat