9.

2.3K 175 5
                                    

Přišla jsem domů. ,, Tak co? Jaká je práce?" zeptala se mě Teri. ,, Fajn, trochu unavená, ale baví mě to." odpověděla jsem. Šla jsem si hodit sprchu a lehnout. V posteli jsem se konečně koukla na mobil. Pár upozornění z YouTube. Instagramu a podobně, ale jedna mě udivila.

Facebook: Nová žádost o přátelství.

Nikdo se mě moc nepřidává, tak mě to překvapilo.

Štěpán Buchta vám odeslal(a) žádost o přátelství.

"Co?" řekla jsem si. ,,To je Štěpán? To spíš bude fake ne?" Podívala jsem se na profil. Bohužel, ale nic tam nebylo. Stejně jsem to příjmula a dál se věnovala videím.

...

Šárka odešla hned, co jsme dokončili jídlo. Zkoušel jsem ji přemluvit ať si dá s námi, ale nechtěla. Šel jsem jí vyprovodit ke dveřím. Když jsem se vrátil, uviděl jsem Pavla s talířem, jak běží nahoru. Aspoň Radek jedl dole se mnou. Při jídle jsme kecali. Přišlo i téma Šárka. Radkovi nevadí, za což jsem velice rád. Šel jsem nahoru natáčet a připravit videa na zítra.

Našel jsem hru, co natočit. Ale než jsem začal, projel jsem Instagram a Facebook. Pořád jsem ale na ní myslel. Jestli došla v pohodě a tak. Začínám o ní mít docela dost velkou starost. ,,Jak, že se jmenuje? Šárka Nováková?" Zkusil jsem jí najít na Facebooku a zadařilo se. Myslím, že jsem jí našel. Poslal jsem jí žádost a pak se pustil do práce. Když už jsem měl natočeno a začal stahovat soubory, přišlo mi upozornění, že mi to přijmula. Nevěděl jsem, jestli jí hned napsat. Po dlouhých minutách přemýšlení jsem se rozhodl jí napsat.



Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat