..
Chvíli potom někdo zavolal Pavlovi. Myslel jsem si, že to bude ten policista. Odešel s mobilem vedle a byl tam asi tak pět minut. Když přišel, tak se moc netvářil. ,, Hm. Je to pravda. Volal mi ten policista. Řekl, že musí u nás zůstat. Přespí tam u nás." Psal jsem ještě Šárce, ale ona mi pak už neodpovídala. Prohlídli jsme, kdy nám jede vlak. ,, Ve čtvrt na sedm? To vážně?" vypadlo z Radka. Rozhodli jsme se jít spát, abychom vůbec vstali.V posteli jsem se strašně dlouho převaloval, vůbec mi nešlo usnout. Stále jsem myslel na ní, jestli je v pohodě. Co by se mohlo stát a tak. Podíval jsem se ještě na hodiny. 2:26. No sakra. Asi jsem na chvilku usnul, ale probral jsem se zas. Kouknul jsem znova na hodiny. 4:01. To jsem spal fakt dlouho. Došel jsem se napít a vracel se zpět. Procházel jsem kolem obýváku a ve dveřích jsem se lekl Radka. ,, Nemůžeš spát?" zašeptal na mě Radek. ,, Ne. Vůbec. Pořád přemýšlím, nemůžu zabrat. Všehovšudy jsem spal tak hodinu a půl. Proč ty?" zeptal jsem se ho. ,, No moc taky ne." a zasmál se. ,, Máme ještě tak hodinu." ,, Aha no. A má cenu, jít ještě spát?" zeptal jsem se. ,, No asi moc ne. stejně neusnu." ,, Co Pavel?" zeptal jsem se. ,, Asi spí." odpověděl. Ale stejně jsme se potichu došli podívat do studia. Ano, krásně si pochrupoval. ,, Jak šípková Růženka." zašeptal Radek a začali jsme se trochu smát. Šli jsme ke mně do pokoje, potichu jsme se bavili a odpovídali na zprávy a komentáře. Radek si šel dát sprchu a když vyšel, byl čas jít vzbudit Pavla. Vzal jsem trochu vody a potichu šel s radkem dolu. Radek vzal za deku. ,, Tři. Dva. Jedna." začal potichu odpočítávat. ,, Vstávej negře!!" začal řvát Radek. D toho mu stáhnul tu deku a já na Pavla vylil tu vodu. Hrozně jsme se smáli. Pavel jen zabručel. ,, Tak jste kreténi?" Nakonec se začal taky smát. Vypravili jsme se a šli na vlak. Po nějakých třech hodinách jsme konečně byli v Praze. Pak přestoupili na bus a po necelé půl hodině v Hostivicích. Před domem stály dvě policejní auta. Odemkl jsem a vešel dovnitř.
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...