5.

2.7K 175 3
                                    

Po tak deseti minutovém povídání mi Štěpán šel ukázat, kde mají ty potřebné věci na uklízení. ,, Dneska stačí, když nám poklidíš v kuchyni a v koupelnách." řekl. ,, Jo, tak dobře." odpověděla jsem. ,, Je to dost divný ti to takhle říkat." a koukal do země. ,, To je v pohodě. Však od toho tu jsem, abych uklidila ne?" ,, No to jo no, ale stejně no."

Sešla jsem dolů do kuchyně. Měli obrovskou kuchyň. Vlastně celkově ten dům byl velký. Jenže na velkou linku se vejde hodně nádobí. Myčka byla poloprázdná, tak jsem jí naplnila, ale stejně se to tam všechno nevešlo. Domyla jsem zbytek nádobí. Vydrhla sporák, troubu a mikrovlnou troubu a pak celkově dlaždičky a skříňky. To už bylo kolem páté. Do teď se tu nikdo neobjevil. Šla jsem k jídelnímu stolu. Naproti tam jsou dveře na chodbu ke schodům. Uslyšela jsem Pavla ,, Stejně se bojím, myslím, že jsme ji neměli vzít!" ,, Jako proč?" řekl hlasitěji Štěpán. ,, Zná nás! Vím to! Prozradí to! Všechno bude špatně! A beztak ten úklid bude flákat." ,, Nemůžeš to vědět! Dej jí aspoň šanci! Třeba naopak bude dobrá!" ,,Ne!!" dozařval Pavel a bouchl dveřma. Nechtěla jsem je poslouchat, ale to se prostě nedalo přeslechnout. Nejraději bych teď šla za Pavlem a řekla mu, že se ve mně plete, ale nemohla jsem. Určitě bych to teď jen zhoršila. A nějak mi nedochází, co bych měla prozradit.

Šla jsem teda utřít stůl v jídelně i obýváku. Pak přišel Štěpán a Radek. Sednuli si ke stolu. ,, Co si dáme k obědu?" zeptal se Štěpána Radek. ,, Nevím." odpověděl mu. ,, Kdybyste mě nechali něco málo bych zvládla uvařit." vložila jsem se do rozhovoru. Koukali na mě jako bych spadla zrovna z Marzu nebo co. ,, To myslíš vážně?" zeptal se Radek. ,, Jo klidně." odpověděla jsme v klidu. ,, Nebude to trochu blbý?" optal se Štěpán. ,, Ne fakt. Ráda vám uvařím." ,, Tak dobře, ale pokud budeš potřebovat pomoc řekni." řekl Radek, když oba odcházeli. ,, Jojo dobře." a pomalu jsem se dávala do práce. Při hledání ingrediencí jsem samozřejmě narazila na sůl. Musela jsem se usmát. Za chvíli jsem měla hotovo, tak jsem Šla nejdříve pro Štěpána. Zaťukala jsem.

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat