Tak za hodinu přišel Pavel. Vypadal dost šťastně a pořád se usmíval. Připojil se ke klukům a společně nějakou chvíli streamovali. Byla jsem vedle na posteli a občas projížděla sociální sítě, sledovala chat na jejich streamu a koukala na ně. Když už končili, šla jsem si do pokoje pro věci a pak hned do koupelny, do sprchy. Ve sprše mi bylo dobře, ale vylézt jsem musela. Hned jsem si lehla do postele a koukala po pokoji. Ne, že by to tu nebylo útulný, ale prostě to není ono. Budu muset s tím něco udělat.
...
Míša se mi zdála jako fajn holka. Blondýnka s modrými oči. Vlastně byla celkem podobná Šárce, ale přitom byla úplně jiná. Podle mě docela typ pro Pavla. myslím, že Šárka si to taky myslí. Proto asi Pavla poslal, ať Míšu odveze. Když se Pavel vrátil, tak jsme s ním zůstali. Ani nevím, kdy jsme naposled takhle společně streamovali. Bylo to zábava. Musíme zas streamovat společně častěji.. Po ukončení si všichni šli po svém. Došel jsem se umýt a spát. Nebo pokusit se o to.
...
Vzbudila jsem se. Podívala jsem se na mobil. Bylo 10:47. Nechtělo se mi vstávat. Ve čtvrt na dvanáct jsem se už přinutila. Došla jsem si do koupelny a pak dolů. U stolu už byl Radek. ,, Dobré ráno." pozdravila jsem. ,, Dobrý. Poledne." řekl a zasmál se. Uvařila jsem si kafe a sedla si vedle něho. ,, Jak si se vyspala?"zeptal se. ,, Dobře a ty?" ,, Šlo to." odpověděl trochu posmutněle. ,, Stalo se něco?" optala jsem se. Zakroutil hlavou, ale bylo vidět, že ho něco trápí. ,, Fakt nic?" zeptala jsem se znovu. ,, Nechci se o tom bavit." odpověděl tentokrát. ,, Tak dobře, ale kdyby něco jsem tu." řekla jsem a usmála se. Úsměv mi oplatil. ,, Co si dáme k snídani?" změnila jsem téma. ,, Obědu ne?" řekl zas s úsměvem. ,, Tak obědu." ,, Nevím." odpověděl. ,, Tak já něco vymyslím no." řekla jsem a zvedla se. Radek odešel k sobě.. Uvědomila jsem si, že Štěpán ještě nevstal. Udělala jsem kafe a šla s ním za ním. Rovnou jsem vešla. Kafe položila na stůl a klekla si k jeho posteli. Pohladila jsem ho po vlasech a on hned otevřel oči.
...
Už jsem nespal, ale ještě jsem měl zavřené oči a ležel. Někdo vešel, ale já oči neotevřel. Ucítil ruku na mých vlasech. Otevřel jsem oči. Šárka. Usmál jsem se a ona taky. ,, Přinesla jsem ti kafe." řekla. Poděkoval jsem. Sedl jsem si. ,, Co bys chtěl k obědu.?" zeptala se. ,, Palačinky." odpověděl jsem. Sice jsme je měli ve čtvrtek nebo kdy, ale teď jsem na ně měl strašnou chuť. Přikývla a odešla dolů. Sedl jsem si k počítači a s Jur3xem začal řešit videa a YouTube obecně. U toho popíjel kafe od ní.
...
Štěpa chtěl palačinky. Myslím, že dobrá volba. Vzhlem k tomu, že nesnídali a v tuhle dobu se už nedalo dělat nic složitého, ideální. Dopekla jsem poslední, dala to na stůl a zavolala přes celý dům. ,, Oběd!!" Hodně rychle se sešli. Sedli si ke stolu a společně začali jíst. Uprostřed oběda někdo zazvonil. ,, Jdu tam a toho, kdo tam bude vlastnoručně uškrtím." řekla jsem a zvedla se ke dveřím. Avšak toho, kdo tam stál, jsem upřímně nečekala, že se ještě někdy ukáže...
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...