33.

1.9K 157 19
                                    

Když jsem měla uvařeno, nesla jsem jídlo Pavlovi. Pomaličku krůček po krůčku. Potichu jsem otevřela dveře a schovala se za greenscreen. Popošla jsem ke stolu, tak abych nebyla vidět na webce. To už si mě všiml Pavel. Byl docela překvapen. Podala jsem mu jídlo. ,, Děkuju." řekl mi. ,, Není za co." odpověděla jsem tiše. ,, Koukejte lidi. To je jinej level. To není jako dáme jídlo." řekl do kamery a ukázal talíř. Usmála jsem se a odešla. Zastavila jsem se před Štěpánovo dveřmi. Prostě jsem zaklepala. Chvíli nic. Pak se zvednul a otevřel. ,, Nerada ruším, ale chci se zeptat. Jak dlouho ještě budete točit?" zeptala jsem se tiše. ,, No, asi si dáme pauzu." odpověděl. ,, Výborně. Tak pak přijďte dolů. A co nejdřív." řekla jsem a odešla dolů. Do pěti minut přišli. ,, Ty si vařila?" optal se Ráďa. ,, No. Jako trochu něco jo." odpověděla jsem a dala jim talíře s jídlem. Poděkovali mi a pustili se do toho. Pochválili mi to. Najedli se a oni šli dál natáčet. Já si pustila seriál.

...

Skončili jsme skoro v půl jedné. Šel jsem dolů, jestli tam Šárka není. Nebyla. Usoudil jsem, že by mohla být u sebe v pokoji. Zaťukal jsem. ,, Dál." ozvalo se. Vešel jsem. Šárka ležela na posteli, hlavu měla zabořenou do polštáře a měla puštěný songy. Sedl jsem si k ní a pohladil jí po zádech. Ochrnul jsem jí vlasy, abych jí viděl aspoň trochu do obličeje. Podívala se na mě. Plakala. Nevím proč, ale prostě jí stékali slzy po tvářích. ,, Co se děje?" zeptal jsem se jí. Neodpověděla. Vrhla se mi kolem krku. ,, Omlouvám se." vyhrkla. ,, Nemáš se za co omlouvat. To já bych měl. Promiň." Lehl jsem si k ní. Usnula mi v náručí. Položil jsem jí na postel. Šel jsem dolů. Byl tam Radek. ,, Kde je Šárka?" zeptal se. ,, Spí nahoře." odpověděl jsem. ,, Víš, že zítra bude mít narozeniny?" řekl Radek. ,, No. Teď už vím." odpověděl jsem. ,, Tak ráno se musíme s Pavlem domluvit. Zaslouží si nějaký překvapení." dořekl. Má pravdu. Něco velkého.

při usínání jsem myslel na ni. Moc mi na ní záleží.


Děkuju

mia_154 Ty a 💘
katchud Jednou sestry, navždy sestry

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat