32.

2K 156 22
                                    

...

Ve dvě jsem měl natáčení s MenTem, Housem a Wedrym. Naše klasická čtyřka. Pavel chtěl taky natáčet, takže nebyl nikdo, kdo by se bavil. ,, Fakt ti to nevadí?" zeptal se jí Pavel. ,, Ne. Ne. Stejně si musím udělat věci do školy." odpověděla a usmála se. Přenesl jsem ji do pokoje a šel se připravit.

...

Vzala jsem si notebook a napsala Míše, jestli by mi neposlala úkoly a tak. Míša je má nejlepší kamarádka ze třídy. O chvilku později jsem slyšela Štěpu "mluvit". Je fakt hlasitý při natáčení. Takže zas k mému pracování jsem poslouchala Štěpu. Tak po hodině jsem měla hotovo, tak jsem si pustila YouTube. Dala jsem si to raději na sluchátka a lehla si.

...

Chtěl jsem si dojít pro vodu, ale ještě jsem se zastavil u Šárky. Chtěl jsem se zeptat, jestli něco nechce. Zaťukal jsem. Nic se neozývalo, bylo tam ticho. Trochu mě to zděsilo a tak jsem vešel. Ležela schoulená na posteli a spala. Byla tak roztomilá. Vedle ní ležel notebook a v uších měla sluchátka. Vyndal jsem jí je a notebook vypnul. Přikryl jí a potichu odešel. Než jsem zavřel, musel jsem se ještě na ní podívat. Jen jsem se usmál a pokračoval na mou původní cestu.

...

Probudila jsem se. Venku se už stmívalo. Odhodlala jsem se jít dolu. Chytila jsem se zábradlí a pomalu schod po schodu šla dolů. Někdy po pěti schodech se nahoře ozvaly dveře a za nimi. ,, Šáry! Počkej!" Pomalu jsem se otočila a v hlase poznala Štěpána. ,, Zvládnu to." snažila jsem se odporovat, ale nebylo mi to k ničemu platný. Jelikož už mě zase nesl. Chytla jsem se ho za krk. ,, To ty si byl ta kouzelná víla v mém pokoji?" optala jsem se. ,, Nevím, jestli kouzelná víla, ale jinak ano byl." a zasmál se a postavil mě v kuchyni. ,, Děkuju." Řekla jsem a obejmula ho. ,, Zdarec děcka." zvolal Radek. Odtrhli jsme se od sebe a podívali jsme se na něj. Už zase. Už zase jsem to nestihla. Už zase Radek. ,, Sorry." omluvil se. Jen jsme se na sebe se Štěpánem koukli a já odpověděla ,, V pohodě." a usmála se. ,, Tak můžeme pokračovat Baxi?" optal se Radek. Štěpán kývnul a šel nahoru.

Za chvilku přišel Pavel. ,, Jak si se dostala dolů?" udivil se, když mě uviděl. ,, Štěpán." odpověděla jsem. Usmál se a napil se. ,, Dneska se ti moc nevěnujeme." řekl. ,, Nevadí. Spala jsem." a usmála se. ,, Tak to jo, ale večer to nebude o nic lepší." dořekl a vypadal smutně. ,, Budeš streamovat?" optala jsem se. ,, No jo. Jestli nevadí.." ,, Nevadí. Lidi čekají." odpověděla jsem a jemu se na tváři utvořil úsměv. ,, Tak uvidíme do kolika budou oni natáčet." řekl a šel nahoru. Dostala jsem hlad. V lednici toho moc už nebylo. Objednala jsem nějaký potraviny. Než mi to přivezli, tak jsem si sedla do obýváku a koukala do mobilu. Do čtvrt hodiny mi potraviny přivezli. Stát mi už nevadilo a tak jsem se hned pustila do vaření.


Thank you for 4K reads <3
I love you <3




mia_154
katchud
Follow!

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat