...
Tohle bylo jedno z nejtěžších loučení. Ale rozloučili jsme s úsměvem nakonec. Za což jsem ráda. Zavřela jsem dveře a opřela se o ně. ,, Vám to ale trvalo." řekl Radek, který se vynořil zpoza rohu. ,, No a?" a usmála jsem se. ,, Nic, nic. Jaká byla noc?" ,, Krásná." odpověděla jsem s úšklebkem. Zasmál se. ,, No jo no. Teď to budeš muset přežít jen s námi." ,, To bude. V pohodě." Pokračoval do svého pokoje a já šla taky do pokoje. Po chvilce přiběhl Pavel. ,, Hele nebude ti vadit, kdyby přijel Artix a Hei? Jestli teda víš kdo to je." ,, Vím. Klidně. By mohla přijít Míša taky ne? Jo a . Jen v pondělí přijde ta vedoucí z té agentury na uklízení." ,, Tak dobře. A proč?" ,, Kvůli zrušení. Nedává cenu, abych "chodila" sem." ,, Tak dobře no." řekl a odešel. Napsala jsem Míše, aby přišla. Terka mi na zprávy neodpovídala. Převlékla jsem se a šla si číst. Někdy kolem pátý mi přišla zpráva. Byla od Štěpána.
Š: Ahoj. Tak už jsem tady. :)
J: Ahoj. To je dobře :) Jaká byla cesta?
Š: Jako dalo se, ale skoro tři hodiny v buse není nejlepší :D
J: Jo tak to chápu :D
Š: No a co děláš?
J: Čtu si. Za chvíli má přijít Míša, Artix a Hei. Pavel pořádá nějakou party hard. :D
Š: Jo aha. Ty se zas ožerou. :D
J: Beru to jako varování :D
Š: Jojo. :)
J: No a co děláš ty? :D
Š: Nahrávám video :D
J: Tak to jo. A co máš za plány na večer?
Š: Nejspíš si půjdu sednout na jedno s kámoši tady odsud. :)
J: Jojo, bež :)
Zazněl zvonek. Uslyšela jsem, jak tam se někdo a Radek zdraví ,, Zdar kámo!" Chvíli na to další. Přemýšlela jsem, jestli tam jít, ale než jsem se přinutila, znovu zazněl. Uslyšela jsem ,, Tak vy jste pozvali i holky jo?" Takže Míša už je tady. Někdo zaťukal. ,, Dál." Vešla Míša. ,, Ahoj. Já si tu nechám věci jo?" ,, Ahoj. Jo fajn." odpověděla jsem. ,, Pojď tam dolů. Už jsou tam myslím všichni. Teda až na Štěpána. Jste se nějak pohádali, že jste oba zalezlí v pokojích?" ,, Míšo. Štěpán tady není. Je v Brně, u rodičů." ,, Aha. No tak stejně už pojď." Chytla mě za ruku a táhla za sebou. Došly jsme dolů. Všichni na nás koukaly. Radek nás přestavil. Artix se přestavil jako Pepa a Hei jako Tomáš. Vypadali, že budou fajn. A taky jim vysvětlil, proč jsem přišla ze shora. Pak se pilo, bavilo, hrálo, koukalo a tak. Ve tři už byli všichni dost napití, i Míša. Teda až na mě. Já skoro nic nevypila. Nechutná mi to a ani jsem na to neměla nějak náladu. Během včera jsme si se Štěpánem napsali asi čtyři zprávy, co zrovna děláme a jak moc opilí jsou. Míša se tam s Pavlem div nelíbali. Netrvalo dlouho a z Pavla vypadla věta. ,, My jdeme nahoru." Odešli. ,,Tady si někdo užije." rýpl si Radek. Ještě jsme si povídali. Spíš oni povídali. Já je spíš poslouchala. Neměla jsem co říct. ,, Bav se taky trochu ne?" začal do mě rýt Pepa. ,, Nech jí. Odjel jí boy." řekl Radek. ,, Myslíš Štěpána? Na něho kašli. Máš na lepší jako. Užívej si tady s námi. Pij. Ať je sranda." Začal se ke mně přibližovat. ,, Vůbec nemáš namysli sebe co?" zasmál se Tomáš. Posunula jsem se od Pepy dál. ,, Ale no tak kočičko. Štěpán o tebe stejně nestojí. On má své videa. Ty si myslíš, že si dokáže udělat čas na tebe? Prober se. Dvě videa denně a tebe. Ten by to prostě nedal. Já čas mám." Začínala jsem ho mít plný zuby. Chápu, že je napitý a dost, ale stejně. Tohle prostě ublíží, když ještě mluví o osobě, kterou máte rádi. Nechtěla jsem ho dál poslouchat a než stihl mi říct ještě dál něco hnusného, odpověděla jsem. ,, Zapomeň. Jdu si lehnout. Čau." Odešla jsem k sobě.
Netradičně pohled Radka:
To je fakt blbec. Nechápu. Nikdy nebyl takový. I když byl opilý. Nevím, co to do něho vjelo. Jako asi na tom zásluhu bude mít hodně ten alkohol, ale stejně, takhle se k ní chovat neměl. Bylo mi jí líto. Ona je do Štěpána zamilovaná, teď jí odjel a on do ní začne takhle hustit. Odešla. Myslím, že udělala dobře. Uslyšel jsem, jak zavřela dveře. ,, Co to do tebe sakra vjelo?! Štěpán ji taky miluje a ten čas si udělá! A ty přestaň mlít takový sračky! Laskavě!" Šel jsem za Šárkou. Ležela v posteli s hlavou v polštáři. Sedl jsem si k ní. ,, Jsi v pohodě?" zeptal jsem se. Zvedla hlavu. Po tváři jí stékala slza. Nedivím se jí. Bylo to fakt hodně hnusný. ,, Jo jsem." odpověděla. ,, No to vidím. Vůbec to neřeš. Je to vůl a je opilej. Neber ho vůbec vážně." Obejmul jsem jí. ,, Já vím, ale zamrzí to.." Přemluvil jsem ji, aby šla ještě na chvíli dolů.
...
Šla jsem s Radkem ještě dolů. O Míše s Pavlem jsme už vůbec nevěděli. Tomáš si šel lehnout do Štěpánova pokoje. Já tam s nimi ještě byla. Pustili film. V poslední době jsem jich viděla už fakt hodně. Lehla jsem si na gauč a zas usnula, protože vím, že mě Radek přenášel. Myslím, že bych měla přestat takhle v noci koukat dole na filmy, jelikož vždycky usnu a oni mě vždycky přenášejí.
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...