Chci vám moc poděkovat za 1K přečtení a přes 100 hlasů. Je to pro neuvěřitelný a krásný. Když jsem tuto knížku začala vydávat, vůbec jsem nevěřila, že by to někdo mohl přečíst. Přečetl a dokonce 1 000 lidí. Hrozně moc vám za to děkuju. Je to pro mě krásný dárek k Vánocům. Doufám, že půjdeme ještě dál a že se vám to bude líbit i nadále. <3
Děkuju.. :)Veselé Vánoce <3
Dnes ve škole vůbec učitele nevnímám. Pořád si promítám, co se včera stalo. S tím Pavlem a pak Štěpánem. Jediné vysvětlení, co jsem zatím našla, bylo, že jak Pavel to udělal, tak zrovna Štěpán nás uviděl. Co si to namlouvám. Štěpán o mě určitě nestojí. Já nevím. Jsem kvůli tomu dost psychicky na dně.
Když jsem přišla domů a podívala se na Facebook, přišla mi žádost o přátelství od Radka. Příjmula jsem mu to. Do půl hodiny mi napsal.
R: Ahoj.
J: Ahoj
R: Měla by si už přijít :D
J: Proč? To jste stihli udělat takový nepořádek nebo jak? :D
R: Ne to ne.. Spíš kvůli klukům.. Od té doby co jsi odešla, tak jsou hrozně divný.
J: Aha. To je asi spíš lepší, když tam ještě nepůjdu. Myslím, že jim teď nechybím, naopak jsou rádi, že tam nejsem.
R: Jak to myslíš?
J: Tobě to neřekli?
R: Ne, nic mi neřekli. Ráno se div neprobodali a od té doby jsou zalezlí v pokojích..
J: Aha..
R: Tak co se stalo?
J: Pavel přišel za mnou do koupelny, políbil mně. Když jsem pak šla ke Štěpánovi, tak byl na mně hnusný.
R: Aha.
J: Omlouvám se, jestli jsem udělala něco špatně. Pavla jsem se snažila odstrčit, ale nenechal se.
R: Ne ne neudělala. Jen přemýšlím, jak tohle spravit.
J: Nevím. Jediný co vím, že Štěpán je hodně naštvaný. O Pavlovi si vůbec nevím co myslet..
R: A ty Pavla chceš?
J: Ne!
R: A Štěpána?
J: Proč se vůbec na tohle ptáš.?
R: To je jedno. Odpověď.
J: Aha no. :D No já nevím. Nepřemýšlela jsem o tom takhle.
R: Tak dobře. Já půjdu něco od těch dvou vyzvědět. Tak ahoj.
J: Ahoj.
...
Pořád mám před očima je dva. Jak to Pavel mohl udělat.. Ještě když to věděl. Někdo zaťukal.. ,, Dále" řekl jsem. Vešel Radek. Sedl si na postel. ,, Štěpáne. Prosím tě. Řekni mi, co se ti stalo." ,, Nic se nestalo." odpověděl jsem. Nechci, aby to řešil. Je to mezi námi s Pavlem. ,, Tak fajn. Ty si je viděl?" zeptal se. Zarazil mě tím. Kdo mu to řekl? Pavel? ,, Jo." řekl jsem. Nemá cenu už nic skrývat. ,, Tobě se líbí že?" zarazil mě znovu. ,, Nevím." odpověděl jsem. ,, Bylo to vidět od začátku. Jsi naštvanej na ní?" ,, To jsme u výslechu nebo jak?" ,, Ne, ale odpovědět by si mohl." ,, Fajn. Jo i na ní trochu. Ale vyčítat jí to nemůžu." ,, Proč i na ní? Vždyť ona nechtěla. Snažila se ho odstrčit, ale tak poměr sil Šárka a Pavel. Chápeš." řekl mi. ,, Vážně?" ,, Jo." Chvíli jsme si ještě povídali, pak odešel k Pavlovi. Takže můžu být nasraný jen na Pavla. A to jsem Pavlovi, tak věřil.
...
Tak doufám, že se to udobří. Fakt bych nechtěla od nich odcházet nebo něco. Ještě, že ten Radek tam je.
Do soboty se nikdo neozval a psát jsem jim taky nechtěla. Přišel otevřít Radek. ,, Ahoj." pozdravil mě. ,, Ahoj. Jsou doma?" zeptala jsem se. ,, No jen Štěpán. Pavel ne." odpověděl. ,, Tak fajn. A je to lepší?" Jen přikývl a usmál se. Pustila jsem se do práce. Když jsem měla jít ke Štěpánovi, měla jsem celkem strach a hlavně obavy. Zaklepala jsem. ,, Dál." ozvalo se. Vešla jsem. Štěpán se na mě podíval a jen pozdravil, pak se dál věnoval monitoru. Při odchodu jsem se na něj ještě podívala. Nic. Žádná reakce. Ale tak co jsem čekala. Zas jsem co nejdřív šla domů. Jestli to takhle, bude pokračovat, tak to nevím.
Přeju vám krásné vánoce, mnoho dárků, ať se vám splní to, co jste si přáli a ať si dnešek i zbytek prázdnin užijete. :)
Thank you <3
Merry Christmas <3
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...