bab 68

534 22 0
                                    

   Majlis resepsi untuk pelajar cemerlang kini berlangsung. Semua staf sibuk dengan
tugasan masing2x.

Syukri:kak long minggu depan jadi ke korang balik?

Aqilah:haaaa dah mula la tu nak suprise..adik nak balik jumpa kak long dan anak sedaralah..

Isk budak berdua ni orang tengah sibuk mendengar ucapan pengetua

Humaira:isk kamu berdua ni..cuba tanya kat pak janggut..dia sejak tadi relaks je akak tengok..akak tengah bertugas di bahagian penyampaian hadiah kang tak pasal2x tertukar pulak hadiah ni..😡

Aqilah:angah kak long marah..hihi

Syukri:alah adik kena cium pak janggut kejab lagi okla tu..

Humaira:🔥🔥🔥🔥🔥

Haaa tahu pun senyap..eee bebudak ni

"Maira...ada...ada nampak dia tak?"soal cikgu fathi.
"Kejab ye kak...maira cek dalam buku log kejab..nak guna
gps maira tak gheti...
mengikut pada pergerakan
buku loq ni ada..."

"diamlah maira...jangan nak cari pasal kat majlis ni pulak..maaflah kak fathi ada ke bilik kecil tadi...jom kak..kita beredar..
jangan layan sangat maira ni..lowyer buruk 😜😛"ejek adawiyah sambil menarik lengan cikgu fathi yang hanya mengelengkan kepala.

"Isk maira..kau ni..tak habis2x buat pasal.."tegur cikgu maria membuatkan humaira membuat aksi zip mulut😷

2 jam berlalu

Majlis penyampaian hadiah selesai majlis jamuan pula diadakan. Humaira sekadar menjadi pemerhati.

"Maira kenapa tak makan lagi?"soal cikgu kamisah.

"Tak apa kak...jemputlah makan..tak payah risau..maira ada spare 😆😊.

Ustaz syukur mendekati isterinya yang sibuk memerhati keadaan mungkin memastikan hidangan mencukupi sebab ketika itu tetamu masih ramai.

"Habibati..makan ni.. habibi tahu habibati lapar..makan sikit nanti perut masuk angin pulak"ujar ustaz syukur seraya menyuapkan sejemput nasi berlauk ikan
masin kegemaran humaira.

😍 mm terbaikla..mesti ada yang sediakan ikan kering ni.

"dahlah habibi...cukup nanti maira makan..bila giliran maira selepas ni"jelas humaira menolak lembut tangan suaminya.

"Betul ni tak nk g ?baiklah habibi ke meja sana ye..kalau nak lagi maklum kat  habibi nanti"ujar ustaz syukur penuh kelembutan.

Eee..gadis mana nak biarkan dia jadi milik orang lain jika layanannya terbaik dari ladang.

"Oiii..maira..agak2xla kalau nak romance..ni kat tepi dewan ni pun menjadi jugak ye?!"😜😛sindir adawiyah sambil memeluk erat tubuh sahabatnya.

"Eleh..terus terang jek la...ada..kau jeles kan?ada aku kisah..dah jum soru..aku lapar tahap dewa ni"ujar humaira seraya menarik tangan adawiyah berlalu.

Ye Ke UstazWhere stories live. Discover now