Hish..budak ni ingat boleh berkongsi rahsia..tapi kena gelak kaw2x pulak.😧😬😡😕😑 humaira dan adawiyah gelakkan khuzairi puas2x
"Sabar je zai..kau memang salah tempat nak kongsi cerita macam ni..bukannya mereka berdua sibuk nak tenangkan hati kau..tapi menambahkan lagi
serabut otak kau jek"ujar cikgu fazlie sambil mengelengkan kepala."Fuhhh...sabar je la faz..apa boleh buat dah terlepas dari genggaman..
redha je la"jawab khuzairi sambil mengusap wajahnya."Sori2x...mikha2x..."
laaa..kena usik lagi ujar khuzairi dalam hati."Stop maira..behave yourself!"tegas adawiyah lagi sambil menarik hujung tudung humaira.
"Okla..sekarang seyes...ala ok apa zai..aweq cun melecun tu..pasai apa nak fikir panjang..aku kalau jadi lelaki..woi..apa ni ada...kecoh jek!"marah humaira bila wajahnya dipercik air oleh adawiyah.
"Mulalah mengarut..nak jadi lelaki konon...memang sah kau jadi buaya darat..semua kau nak ngap..!!"ejek adawiyah.
"Wei...bijak la kau ada..tak sangka ye..kalau pasai benda tak elok cepat saja kau connect yee.."perli humaira membuatkan adawiyah tersengih.
"Udah2xlah maira..ada..sampai bila kita nak bincang ni..kesian zai..macam ni saja zai..
aku cadangkan kau terus terang jek..tentang hati dan perasaan kau tu jangan dibiarkan si dia menunggu lama..ada juga yang sedia menunggu..""amboi lain macam je bunyi ayat2x kau faz...berhajat nak tambah lagi ke?"soal adawiyah lagi membuatkan cikgu fazlie terus bangkit dan menarik hujung tudungnya.
"Aduh...apa ni maira..sakit la..hai...masaklah...pak janggut kau kena ketip setiap hari..tangan kau tu tak reti penat ke?"adu cikgu fazlie mengadu kesakitan.
Khuzairi yang menyaksikan adegan itu hanya tergelak keserabutan boleh terubat sedikit. Biarlah masa menentukan..😊
"Sue..kenapa wajah sue kemerah2xan ni?"soal cikgu yaya ketika mengambil air suam.
"Nampak sangat ke kak?"soal sumaiyah naif. Entah kenapa hati itu semakin berdegup kencang saat bertembung dengan khuzairi sebentar tadi.
Malunya..hanya Dia yang tahu. "Biasanya kan..kalau macam ni selalunya..reaksi orang bercinta..haaa..sue..terus terang kat akak..siapa dia?"usik cikgu yaya membuatkan wajah sumaiyah semakin merah
menahan malu."Isk tak adalah akak..sue masuk ke kelas dulu ye"secepat yang mungkin jika boleh sumaiyah ingin menghilangkan diri.
Soalan cikgu yaya itu betul2x dihadapan empunya diri. Khuzairi hanya berlagak biasa walaupun dia tahu gadis itu merasa getarnya berbanding dia."Eh...ustazah tergesa2x ni kenapa sehinggakan tak perasan yang saya😅 ada dihadapan
pintu ni tadi?"soal ustaz syukur.Nasib baik dia tidak tersembam..tubuh kecil tapi boleh tahan jugak.
"Maa..maaaaf ustaz..saya dah lewat.."sumaiyah terus😳 masuk ke dalam kelas tanpa mempedulikan soalan ustaz syukur.
Amboi drama sebabak pulak pagi ni. Pak janggut ni ada hati ke?humaira mengecilkan matanya sambil merenung dari jauh.
Merenyam pulak pak janggut ni ye..anak dara sunti..biasalah..fresy...g tu.😤
YOU ARE READING
Ye Ke Ustaz
RomanceSiapa sangka dan siapa yang mampu menduga jodohnya tidak seperti yang difikirkan. Jdoh pertemuan itu sudah ditentukan maka tiada siapa yang mampu mengubahnya melainkan dariNya. Humaira dia seorang gadis yang sedikit nakal tapi hatinya baik suka meng...