bab 11

1.1K 29 0
                                    

   Humaira merasakan sedikit lega pagi itu.. tak sangka pulak kerja yang melambak tanpa rehat yang mencukupi boleh menyebabkan badannya terasa letih yang teramat sangat
dan boleh menyebabkan dia jatuh sakit..
demam!!!fuh..
dahla kena suntik lagi..wait!!!😰😰 rasanya seperti aku didukung oleh seseorang..takkan la adawiyah...

mustahil sungguhpun badan aku boleh dikategorikan slim ni boleh tahan jugak beratnya..siapa agaknya?

humaira terus berlari keluar untuk mendapatkan adawiyah..laaaa lupa pulak..banyak sangat makan ubat ke apa..harini kan adawiyah mengajar dan aku pula masih cuti sakit..
aduhai...

belum tua lagi dah boleh lupa ingatan..itulah kau maira..kerja tak ingat dunia..macamlah kerja itu memang boleh selesai terus..
sampai ke pencen kerja memang takkan selesai..😵😵😵

Boleh dikatakan seperti pungguk rindukan bulan..keadaan humaira ketika itu asyik memerhati jika pintu gate dibuka..
yelah sejak dari tadi dia asyik melihat jam masih juga belum waktunya tamat persekolahan..lambat betul masa berlalu..huh...

humaira menghabiskan masa yang ada dengan membuka email manalah tahu ada yang urgent. Aik..email..dari ustaz firdaus..dah kenapa dia hantar video..

Ustaz firdaus:assalamualaikum ya humaira..maaf jika saya  menganggu ini hanyalah sekadar perkongsian..hayatilah lagu ini khas untuk humaira..semoga bahagia bersama yang tersayang..mohon dihalalkan segalanya yang termakan dan terminum saat kita bersama sewaktu masa dahulu..

INTEAM
💞DOA UNTUK KEKASIH..💞💞

aik jiwang berkarat jugak mamat ni eee..
kalau dah bukan jodoh
bak kata ustaz kazzim😟 nak buat macam mana..aduhai..bikin panas jek..
mamat ni..tapi malas la nak balas email dia..
kang tunang dia check email niaya jek sakit hati muncul pulak
sikap Phd..tak nak la..

humaira leka melayari internet..aik apa pulak ni..video dari jejaka terhensem..eee..

tak malu iktiraf diri sendiri jejaka terhensem..mesti kerja akmal ni..perasan tahap dewa...saat humaira melayari video tersebut kelihatan

😤😤😤eee akmal ni memang nak kena!!!!
dia ambil video saat aku tidur..bila masa agaknya..kejadian ni..
mesti adawiyah tidak menyedari akmal curi2x merakam..siapla kau esok akmal..

aku tenyeh2x kau lumat2x..nasib baik dia tak upload dalam fesbuk..geram pulak rasa hati ni.

Apa pulak yang bising kat dalam ni..hai maira ni kalau dah sihat ada2x jek kerja yang dia nak buat.

"Assalamualaikum..maira..kau buat apa tu.?.sibuk jek aku tengok.."sapa adawiyah sambil meletakkan beg sandangnya diatas meja komputernya dan menghampiri humaira yang asyik memandang laptop.

"Meh sini ...cuba kau tengok apa akmal buat petang semalam.."ujar humaira bernada arahan membuatkan adawiyah mendekatinya dan melihat apa yang disuruh oleh humaira sebentar
tadi alangkah terkejutnya adawiyah bila melihat wajah humaira didalam video tersebut
nasib baikla hanya fokus ke wajahnya sahaja tidak berlebihan tapi walaupun singkat saja masanya ia tetap mengundang rasa amarah empunya diri.

Ye Ke UstazWhere stories live. Discover now