1: Chuuya x Dazai

2K 171 13
                                    

Ahojky, vítám vás u mého prvního příběhu: Soukoku😊 psala jsem to před nějakou dobou zpátky, takže mějte pochopení 🤣

Tento příběh je jen zřídka inspirován dějem podle anime Bungou stray dogs, a proto některé věci nesedí ;), tak bych vás chtěla poprosit, abyste posuzovali tento příběh čistě podle toho, jak píšu a nesrovnávali to s anime, to by se totiž Chuuya s Dazaiem nikdy dohromady nedali. Děkuji za pochopení.

Dazai:

Chuuya: Dazaii prosím, neodcházej. Prosím.
Dazai: Zklamal jsi mě.
Chuuya: Ne neopouštěj mě.
Dazai: Už jsem se rozhodl.
Chuuya: Proč tohle děláš? Proč?
Dazai: Už mě začínáš nudit.
Chuuya: Cože, to nemyslíš vážně.
Dazai: Myslím, jdu za Akutagawou.
Chuuya: Počkej, neopouštěj mě, udělám cokoliv.

Chuuya se probudil celý zpocený s uplakanýma očima. Hned se ohlédl jestli je Dazai pořád vedle něj. Oddychl si, byl tam a poklidně spal. Byl tak roztomilý, když spal. Chuuya neodolal a políbil ho. Ani nechtěl vědět, co by dělal, kdyby ho opravdu Dazai opustil. Dazai otevřel oči a pohladil Chuuyu po tváři. Potom se protáhl a díval se na Chuuyu. Chuuya ho jen pevně tiskl k sobě. Dazai mu to oplatil. Nevěděl, proč tak najednou Chuuya vyvádí. Nikdy ho takhle neobjímal. Zkusil se zamyslet nad vším, co by se mohlo stát. Nejvíc přijatelná možnost byl špatný sen.

Dazai: Měl jsi špatný sen?
Chuuya: Bohužel. Dazaii, že mě nikdy neopustíš?
Dazai: Pokusím se, ale nemám zatím žádný důvod, tak se nemusíš bát.
Chuuya: Ani ti žádný nedám.
Dazai: To doufám, kolik je vůbec, že mě budíš?
Chuuya: Promiň teprv tři hodiny.
Dazai: Tak to si pojď ještě lehnout.
Chuuya: Bojím se znovu usnout.
Dazai: Tak já tě přivedu na jiné myšlenky. A pak se ti budou zdát pěkné sny.

Sedl si na něj a začal ho líbat. Rukou zkoumal jeho tělo. Chuuya se chvěl. Tohle bylo poprvé, co se ho Dazai dotýkal tak moc.

Chuuya: Co to děláš?
Dazai: Myslím, že bychom mohli postoupit dál.
Chuuya: Já vím, že jsme spolu už dlouho, ale bojím se.
Dazai: Víš, že bych ti nikdy neublížil, není čeho se bát.
Chuuya: Budu ti věřit.
Dazai: Navíc to ty jsi tady ten sadista.
Chuuya: Ale taky bych ti nikdy neublížil.
Dazai: Budu tedy pokračovat, cokoliv budeš chtít udělat, udělám to.
Chuuya: Dobře.

Dazai tedy pokračoval dál. Zajel mu rukou pod trenky. Vytáhl z nich Chuuyovo úd a obemkl ho svojí dlaní. Pomalu ho uspokojoval a vychutnával si každičký sten a jeho překrásný výraz. Chuuya byl absolutně bezmocný, nemohl se nějak uvolnit, ani netušil, co by měl dělat. Zkusil dělat to samé co Dazai, ale moc mu to nešlo. Byl od něj daleko. Dazai se potom odtáhl. Svlékl z něj trenky a rovnou stáhl i své. Roztáhl mu nohy. Přemýšlel, jestli ho má trochu připravit, nebo do něj proniknout hned. Hmmm zahraji si na zlého nebo ne, říkal si v hlavě. Naklonil se nad něj. Políbil ho a začal třít svůj úd o jeho zadeček. Chuuya se začal bát, tak nějak tušil, co přijde a že to nebude zrovna jemné.

Dazai: Plánuji do tebe proniknout, možná to bude trochu bolet.
- Pomalu a opatrně pronikal do jeho nitra. -
Chuuya: P-p-pros-í-m ne-dělej to. To-to bolí.
Dazai se do něj dostával hlouběji, až v něm byl celou svou délkou. Chuuya tak nádherně vykřikl.
Dazai: Jsi tak sladký.
Chuuya: Prosím poč-kej chví-li. Dost to bolí.
Dazai: Neboj se za chvíli si na to zvykneš. Teď vzdychej jen pro mě.

- Začal přirážet. Ze začátku byl jemný. Chuuya mu sténal do ucha a po každém přírazu zarýval do Dazaiovo zad jeho malé nehtíky. Chuuya se snažil uvolnit, ale moc se mu nedařilo. Aby mu Dazai pomohl, líbal ho na krku, poté na tváři a nakonec se pomalinku dral do jeho úst. Dazai věděl, jak lidi uvolnit. Chuuya se uvolnil a najednou chtěl dostat více. Cítil všechno jeho vůni, doteky, přírazy, pocity, nahotu, jazyk a dech. Byl z něho tak vzrušený a na jeho mužství to šlo taky poznat. Dazai znovu uchopil jeho úd a uspokojoval ho.

Chuuya: Dazaii, prosím dej mi víc.
Dazai: Ale copak? Ještě před chvílí si chtěl přestat.
Chuuya: Teď je to jiné. Strašně mě přitahuješ.
Dazai: To ty mě také.

- Se silou přirazil. -

Chuuya: Ach ano, přesně tohle chci. Dej mi víc.
Dazai: Jak si přeješ, cokoliv co budeš chtít, to udělám.
Chuuya: Já vím tak teď mi ukaž, co je v tobě.

Dazai přirážel se vší silou, co v sobě měl. Vyžíval se v každém Chuuyovo stenu. Nutilo ho to přirážet ještě více. Užíval si Chuuyovo štíhlé a jemné tělíčko. Někdo jim náhle zaklepal na dveře, ale těm dvěma to bylo jedno. Oba dychtivě toužili po doteku toho druhého, nemohlo je nic a nikdo přerušit. Zkrátka jejich touha byla nezkrotná. Dazai i Chuuya cítil blížící se konec. Užívali si rozkoš do poslední sekundy, až nakonec vyvrcholili. Dazai opatrně vytáhl své mužství a zmoženě si lehl vedle Chuuyi. Otočili se pohledem k sobě a jejich rty se náhle spojily. Chuuya si chtě také užít Dazaiovo nahé tělo, a tak ho celé osahal. Dazai se jen culil a dopřával si Chuuyovo doteky.

Dazai: Chuuyo, co to děláš? To lechtá.
Chuuya: Jen si vychutnávám tvé nahé tělo. Někdy by sis mohl sundat ty obvazy, nemyslíš?
Dazai: Tak mi je sundej ne. A jestli chceš, můžeš si mě vzít celého. Tak jako já tebe.

- Pošeptal mu do ouška. -

Chuuya: Vezmu si tě, ale ne teď. Jsem vyčerpaný a bolí to. Říkal si, že budeš jemný,ale nebyl jsi.
Dazai: Promiň, nějak jsem se neudržel.
Chuuya: Hmm tak to se asi taky neudržím.

Dazai: Wow, tak to se těším. Víš, miluji tě, strašně moc tě miluji. A jsem takový idiot, že jsem ti to nedokázal říct dřív
Chuuya: Dazaii, já ... co..., nějak nechápu, co se stalo, ale taky tě moc miluji.
Dazai: To jsem rád, teď už ale pojďme spát.
Chuuya: Dobře dobrou noc.
Dazai: Dobrou. Teď už budeš mít pěkné sny.

Konec!!! :D

S. Zulegerová

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat