Ahoj!!
Byl jsem opravdu rád za to, že má sestra byla na Atsushiho milá a přijala ho. Moc často se to nestává. Jednou jsem se jí zmínil o Chuuyovi a chtěla mě samotnému podříznout hrdlo. A když mě viděla s Dazaiem, vrhla po něm kudlu...usmál jsem se nad tou představou.
Klekl jsem si na koleno a odkašlal si, abych získal jejich pozornost...poté jsem vytáhl malou červenou krabičku s prstenem uvnitř. Rozevřel jsem ji a odhodlal se k tomu největšímu kroku v životě.
,,Když už jsme u toho. Gin, doufám, že budeš na mé straně i teď. Atsushi, vím, že je na to nejspíš brzy. Moc dlouho se neznáme, ale mé srdce mi říká, že tě znám už odjakživa a že jsi ten pravý na to, abych tě požádal, jestli se mnou nechceš strávit zbytek života. Poznat se můžeme i v tomto svazku. Takže Atsushi, smím tě požádat o ruku?"
Konečně jsem to řekl. Má sestra začala vyvádět radostí. Jen Atsushi nemluvně zíral se slzami v očích na mou klečící podobu.
,,Ryuu, vzal bych si tě kdykoliv. Jsem ten nejšťastnější člověk na světě. Hrozně moc tě miluji."
,,Já tebe taky, Andílku."
Navlékl jsem mu prsten na prst a dlouze ho políbil.
,,Gin, šla bys mi za svědka? Neznám nikoho, kdo by se na to hodil víc."Gin:
,,Bude mi ctí. Kde vůbec teď bydlíte? Slyšela jsem, že váš dům byl zničený."-----------------------------------------------------------
Zanedlouho na to jsme se vrátili zpět k Dazaiovi. Ti dva byli zase v sobě. Pořád se hádali kvůli blbostem. Avšak když viděli, prsten na andílkovo ruce, ihned si ho začali prohlížet. Dazai vypadal trochu zklamaně. Nakonec se usmál a poplácal mě po zádech. Za to Chuuya byl naštvaný, nejspíš kvůli tomu, že jsem ho předstihl.
,,Gratuluji vám."
,,Také gratuluji. Ryuu, půjdeš se se mnou na chvíli projít?"
,,Dobře, ale jen na chvíli, jsem vyčerpaný." řekl jsem, ale to už mě Chuuya táhl ven. Nechápal jsem jeho chování, ale zřejmě to bylo důležité, jinak by se tak ztřeštěně nechoval. Ujistil se, že nás nikdo nesleduje a zastavil se.
,,Promiň, že jsem tě sem jen tak vytáhl. Chtěl jsem s tebou probrat něco dost důležitého. Jen nějak nevím, kde začít. Přemýšlel jsem, jaký bys k tomu mohl mít názor a taky ti ostatní..."
,,Chuuyo, o co tu jde? Vůbec tě nechápu. Názor na co jako?"
Pokračování příště...
Nějak už nevím, co bych k tomuto příběhu psala, a tak chci oznámit, že se blížíme ke konci...
ČTEŠ
Soukoku aneb další pletky z Bungou. [Yaoi] ✔️
Mystery / ThrillerPříběh vypráví o tom, jak se seznámí sebevražedný muž jménem Dazai s usměvavým Chuuyou. Dazai už od první chvíle začne k Chuuyovi něco pociťovat. Avšak nedává to najevo a místo toho ho pořád provokuje. Také se tam objevi negativní Akutagawa, který...