Vítám vás u dalšího dílu.
Budem pokračovat tam, kde jsme skončili.
Nejdříve ze mě Chuuya strhl košili. Poté jsem si ho přitáhl k sobě, abych ho mohl zlíbat. Tak moc jsem po něm toužil. Chtěl jsem si ho vzít. Strhl jsem ho pod sebe a začal jsem ho líbat na krku. Chtěl jsem ho svléknout z toho uplého trika, ale přetočil mě pod sebe. ,,Tys mě asi neposlouchal. Dnes si tě vezmu já, ne ty mě. A pro případ, kdybys chtěl utéct, svážu tě." Řekl a sundal si pásek z kabátu. Jedním koncem mi svázal obě ruce a druhý připevnil k posteli. To jsem vážně tak zvrhlý, že se mi líbí i tohle. ,,Zneužij mě, jak nejlíp umíš." Použil jsem svůdný tón. ,,Neboj se, ještě budeš litovat." Pronesl s takovým zvláštním výrazem. To mě vzrušovalo ještě víc, miluji když mi lidi působí fyzickou bolest. Ano jsem odporně zvrhlej masochista, ale nestydím se za to a nehodlám to měnit.
Rozepnul mi pásek a stáhl ze mě kalhoty i s trenkami. Přesunul se k mým lýtkům začal je sázet jemnými polibky. Občas mě i kousl. Nešlo to vydržet a já začal sténat. Postupoval výš a tentokrát se věnoval mým stehnům. Byl opravdu úžasný. Doslova jsem se rozplýval. Nakonec došel k mému mužství. Chvíli ho obšťastňoval dlaní a pak se na něj vrhl svou pusou. Prý nejsem v tom nijak zkušený, to tak, určitě se zaučoval na Akutagawovi. Taky bych chtěl být tolikrát zneužit jako on. Sakra zase jsem se zamyslel. Místo toho, abych si to užíval, myslím tu na blbosti. Začal jsem vnímat a užíval si tu slast, jenž mi dopřával. Občas skousl, ale bylo to tak příjemné. Připadal jsem si jako nějaká děvka, co chce pořád víc. Sténal jsem tak moc, že nás museli slyšet snad všichni sousedi. Nechal toho a přesunul se na mé břicho. Olízl mě kolem pupíku a pak mě kousal a všude dělal červené flíčky. Strašně to lechtalo, začal jsem sebou škubat. Posunul se k mé bradavce. Oblizoval, cucal a kousal do ní. Sotva jsem stačil dýchat. Poté udělal to samé i té druhé. Bylo to tak vzrušující, že se to nedalo vydržet. ,,Dej mi víc Chuuyo." Vykřikl jsem a rychle oddechoval. ,,Nebuď nedočkavý, nebudu tak jemný, jak si myslíš." Řekl a vycenil na mě zoubky.
Začal si mě značkovat i na krku a klíčních kostí. Přešel k mému oušku a skousl ho. ,,Jsi připravený? Teď totiž začne ta pravá jízda!" Pošeptal mi do ouška a olízl ho. Spustila se mi husina po celém těle a zalil mě studený pot. Bych přiznal pravdu, docela jsem se bál, ale miloval jsem tenhle pocit. Viděl jsem, jak si Chuuya svléká triko, chtěl jsem se ho dotknout. Vstal z postele, aby si mohl sundat kalhoty s boxerkama. Mírně mi roztáhl nohy a vlezl mezi ně. Nejdříve mi trochu pomačkal stehna, potom mi prsty přejel po mém otvůrku. Zasténal jsem a už jsem věděl, co přijde. Věnoval mi úšklebek a začal do mě bez přípravy pronikat. Začal jsem ječet, jak malá holka, dokonce mi vytrysklo pár slz.Sakra byl velký a rval se do mě, aniž by jedinkrát počkal. Nechápu, že jsem si nikdy nevšiml, čím je Chuuya obdařen. Lapal jsem po dechu a v rukou jsem drtil povlečení. Chuuya se nevinně usmíval a pokračoval dál. Konečně byl ve mě celou délkou a já si pomalu zvykal. Ani nevíte, jak moc to bolelo, ale stejně jsem chtěl víc. ,,Tohle nic nebylo, ukaž mi, co v tobě opravdu je." Škádlil jsem ho. ,,Ok jak si přeješ. Dnes ti vyhovím." Ozval se na mou reakci. Jednou rukou se zapřel o postel a druhou chytil můj bok. Jeden brutální příraz vystřídal hned další. Jazykem se rval do mých úst. Občas mě silně kousl do rtu, až mi z něj tekla krev. Chuuya se nijak nedržel zpátky a pořád přirážel rychleji a silněji. Docela jsem ho nepoznával, ale tahle jeho stránka se mi líbila. Sténal jsem mu do úst, byl jsem tak strašně vzrušený. Chuuya obemkl můj úd svou dlaní a začal s ní jezdit nahoru a dolů. Bože, ve všem, co dělal, byl až moc dobrý. Užíval jsem si každý jeho příraz, sten, nahotu, mrštný jazýček, vůni a pohled na jeho útlé ale vypracované tělo. Přišlo na pár posledních přírazů a Chuuya zaplnil mé nitro a já nám postříkal břicha. Vytáhl ho ze mě, lehl si vedle mě a roztomile se usmál. Po chvíli mě vyprostil z pásku a pak mě odnesl do sprchy.
Chuuya na nás pustil teplou vodu. Bylo to celkem osvěžující. Objímal mě a líbal na lopatkách. Pořád jsem se chvěl. Osahával mě na stehnech, podbřišku, břiše a tam, kam jeho ruce dosáhli. Začínal jsem být znovu nadržený. Najednou mě namáčkl na zeď. Kousl mě do krku a řekl: ,,Opravdu sis myslel, že to tímhle končí? Jestli ano, tak máš smůlu. Zděsil jsem se a čekal, co přijde. Strčil ho do mě a přirazil. Vyjekl jsem. Zasmál se a pokračoval dál. Mezitím si mě značkoval i na lopatkách a já se snažil tolik neskučet. Hned po sobě takhle tvrdě to nebylo až tak příjemné ani pro mě. Z části jsem chtěl, aby přestal a z části, aby mi dal víc. No jako by to vycítil a zrychlil. Můj křik spojený se sténáním nešel ztišit, opravdu jsem byl jak nějaká coura. Tentokrát to netrvalo tak dlouho. Potom, co se do mě znovu udělal, jsme se teď už opravdu osprchovali a šli si lehnout. Byl jsem doslova zničený a mé tělo pociťovalo následky mé drzosti. No alespoň se náš vztah konečně rozhoupal.
Já: Chuuyo, už bez tebe nemůžu žít.
Chuuya: Já bez tebe taky ne. Políbil mě.
Já: A jinak...od kdy si tak drsný? Zasmál jsem se.
Chuuya: Od doby co tě znám, navíc sám si říkal, že já jsem tady ten sadista.
Já: Taky pravda, ale i když to po druhé nebylo až tak příjemné, užil jsem si to.
Chuuya: Kdybys pořád neprovokoval, nechal bych tě na pokoji. Navíc to máš za to, jak sis ze mě neustále dělal srandu, za Akutagawu a tak různě. Našlo by se toho hodně, ale zase tak zlý nejsem. Ušklíbl se. Stejně tě miluji. Začal mě líbat a já mu to oplácel.
Já: Já tebe taky a moc.Přitulil jsem se k němu, popřál dobrou noc, zavřel jsem oči a snažil se usnout. Vedle něj se tak dobře leželo, tak krásně hřál.
To by byl pro dnešek konec.
Doufám, že jste si díl užili.
Děkuji za vaše hlasy, komentáře, názory a sledování ♥
Pokračování příště! ♥
ČTEŠ
Soukoku aneb další pletky z Bungou. [Yaoi] ✔️
Mystery / ThrillerPříběh vypráví o tom, jak se seznámí sebevražedný muž jménem Dazai s usměvavým Chuuyou. Dazai už od první chvíle začne k Chuuyovi něco pociťovat. Avšak nedává to najevo a místo toho ho pořád provokuje. Také se tam objevi negativní Akutagawa, který...