Věnováno mojí malé slovence iloveyaoiandereri za její popohánění kupředu 😊 sice o něco kratší, ale přeci jenom.
Akutagawa
Dazai
Chuuya
OstatníNa dva týdny všechno utichlo, a tak jsem si myslel, že bude vše v pohodě, Yumeno také zatím nic neřekl...jenže když jsem přišel dnes ráno do práce, ihned mě zavolal k sobě, což neznačilo nic dobrého. No a taky mi nezbývalo nic jiného než jít za ním. Otevřel jsem dveře k jeho kanceláři. Seděl jako obvykle ve svém křesle s rukama založenýma v podpaždí. A pak spustil...
,,Poslyš, jak dlouho mě chceš tahat za nos?"
,,Šéfe, nechápu o čem to mluvíte."
,,Sakra Akutagawo, přestaň ze sebe dělat neviňátko. Ty moc dobře víš, o čem mluvím."
,,Šéfe, sorry, ale já vážně nevím. Mohl byste mi to alespoň objasnit."
,,Tak ty si ještě budeš hrát na blbečka jo? Moc dobře vím o tobě a tom malém spratkovi, kterého se snažím dopadnout tak dlouho. Já jsem si říkal...sakra proč to Akutagawovy trvá tak dlouho, když má vše splněné s nepřekonatelnou rychlostí. Myslel jsem si, že za to může agentura, že ho tak dobře schovává a nakonec se ke mně dostane, že s ním spíš...jsi normální, přeskočilo ti snad. Je to tvůj nepřítel a ty s ním spíš, snažíš se hrát si na Chuuya s Dazaiem. Jestli ano, povedlo se ti to. Ale ty nejsi Dazai ani Chuuya. My ho potřebujem."
,,Jo jasně vím, nejsem Chuuya ani Dazai, ale jsem taky člověk, člověk...který miluje. Stejně jako vy, stejně jako ostatní...nemůžu mu ublížit...potřebuji ho a on potřebuje mě...nezbývá mi moc času to už nejspíš také víte a já chci ten čas dožít s ním...a tak se ptám, proč ho sakra tolik potřebujem? Je to ještě chlapec, nezkušený v boji i v životě, doat si toho vytrpěl, tak proč?"
,,Proč, protože má zvláštní schopnost, která by se mi velice hodila..."
,,Prosím, nechte ho být. Nezatahujte ho do zbytečných válek..."
,,Nechci ho zatahovat do zbytečných válek, chci ho jen na naši stranu. Ale ani to není to podstatné, proč jsem tě volal."
,,A proč jste mě tedy volal?"
,,Protože ty zmetci z té třetí organizace unesli Yumena a chtějí ho vyměnit za tvého přítele..."
,,Teď si děláte legraci, že? Unesli Yumena? Blbost, nikdo jen tak neprolomí jeho schopnost..."
,,Neptej se mě jak, ale prolomili, nebo tys ho tu snad viděl za poslední dny, já ne."
,,To není možný..."
,,Je a ty to vyřešíš. Můžeš si vzít na pomoc tvého kamaráda a já slibuji, že tě pak nechám být. Ale nemůžu dovolit ztratit, jak jeho tak ani tebe, tak ať je ta mise úspěšná, s ředitelem ozbrojené agentury jsem uzavřel dočasné příměří a on mi dal na pomoc Dazaie a jeho tým. A příště si dávejte bacha, unesli ho jen kvůli vám. Teď mi radši zmiz z očí a zavolej sem Chuuyu!"
,,Dobře šéfe a díky."
No tak to jsem zvědavý, jak tohle všechno dopadne. Ach jo my se těch válek nezbavíme. Tohle bude peklo...ach andílku, co budem dělat?
------------------------------------------------
,,Co že jste to po mě chtěl?"
,,Za prvé, proč jsi mi o těch dvou neřekl? Za druhé, zklamal si mě. Za třetí..."
,,...budeš pracovat s Akutagawou, Dazaiem a Atsushim...nebojte se, vím o tom...protože mi to Dazai všechno řekl, jelikož jeho dedukce jsou nejlepší a předpokládal to dopřesu, jestli je to všechno, už bych šel."
,,Chuuyo, nebuď drzý, když máš tak chytrého přítele, víš co tohle znamená pro Akutagawu."
,,Jo už mi to říkal...a není to tak, že bych byl drzý, jen chci mít tuhle misi za sebou. Takže omluvte moji drzost, já jdu."
,,Máš štěstí, že jsi jeden z nejlepších a nechci přijít ještě o tebe...bože, co se to tu sakra děje?"
,,Nebojte se."
Přišla mi zpráva od Dazaie, abych se s ním sešel a přivedl rovnou Akutagawu. Šel jsem ho tedy vyzvednout a poté jsme se vydali na cestu.
-------------------------------
,,Půjdu rovnou k věci, jelikož máme dočasné příměří, bylo lehčí ti domluvit schůzku s naší doktorkou."
,,Vážně, tak to je super..."
,,No poděkuj Atsushimu, to on ti domluvil. Naše doktorka ho má docela dost ráda, takže souhlasila."
,,No a co za to bude chtít?"
,,Nejde o to, co za to bude chtít..."
,,Zlato, začínáš mě děsit..."
,,Tebe. To já jsem vyděšený."
,,No ona za to nic nechce, ale je dost nebezpečná. Vyžívá se v utrpení druhých...spíš je to vlastně součást její schopnosti. Ona tě musí nejprve přizabít, aby tě mohla vyléčit a taky říkala, že neslibuje."
,,V pohodě, podstoupím cokoliv, co by mi mohlo aspoň trochu pomoci."
Pokračování příště 😊😊
Snad se vám i tento díl líbil😊
Děkuji za hlasy a komentáře, jste moje zlatíčka 😊😊❤❤
S pozdravem Vaše Tsukki😘❤
ČTEŠ
Soukoku aneb další pletky z Bungou. [Yaoi] ✔️
Mystery / ThrillerPříběh vypráví o tom, jak se seznámí sebevražedný muž jménem Dazai s usměvavým Chuuyou. Dazai už od první chvíle začne k Chuuyovi něco pociťovat. Avšak nedává to najevo a místo toho ho pořád provokuje. Také se tam objevi negativní Akutagawa, který...