62: ,,Už jednou mě odmítl..."

240 97 5
                                    

Ahoj!! Dnes tu máme takový uklidňující díl, tak si ho užijte. 

Po tom zbytečně dlouhém vyjednávání jsme se vydali k nám domů. Nabídl jsem Atsushimu s Akutagawou, aby na pár dní zůstali u nás, jelikož Akutagawův dům utrpěl značné škody a sotva se tam dalo přebývat. V jistých ohledech mi to nevadilo, přeci jen byla to má jediná rodina. Avšak až si zase bude chtít Dazai hrát, asi z toho nebudou mít radost až nás uslyší. Pousmál jsem se nad tou představou. Brzy jsme byli u nás. Dnes jsem vážně neměl náladu na nic, a tak jsem nám rovnou objednal jídlo. 

,,Ryuu, neděs mě příště tolik...když mi upadl tvůj přívěsek na náramku, myslel jsem, že jsi mrtvý."

,,Také jsem si to myslel, dokud mě můj Andílek nezachránil. Děkuji, že jsi nám přispěchal na pomoc a také za ubytování. Dlouho se tu nezdržíme." 

,,Můžete tu zůstat, jak dlouho chcete. Každopádně sám moc dobře víš, jak je ten dům velký. A jelikož tu budete déle, přemýšlel jsem o tom, že bych to tu trochu předělal, hlavně tu koupelnu, že Dazaii." 

,,Na moje celoživotní dílo nesáhneš!! Akutagawo řekni něco, víš jak dlouho jsme to přeci dělali, to se prostě ničit nebude, stejně to už oba dva viděli." 

,,Ale nemusí se na to koukat pořád." 

,,Když budou chtít, tak to budou ignorovat, ne? Zůstane to tam, jinak na mě nesáhneš." 

,,Nechte toho, ty vaše manželské hádky jsou vážně něco. Nám je opravdu jedno, co máte v koupelně a co ne. Ale i tak si později něco najdeme. Nechtěl bych, abyste poslouchali určité věci..."

,,Myslíš vaše vzdychání?"

,,Dazaii, ty radši pomlč!!" 

,,Tak co takhle tu zřídit proti zvukové stěny. Taky bych byl radši." 

,,Praštíte do toho někdy?"

,,Jak to myslíš?"

,,No jestli se spolu někdy vezmete. Dalo by se říct, že už jste i zasnoubeni, co se týče těch prstýnků." 

,,Je to jako "deja vu" buď se tahle situace už stala a nebo se mi o tom zdálo. Mohl bych se ptát na to samé vás." 

,,Já se ale ptal první..." 

,,Pokud vím, Chuuya mě už jednou odmítl...právě když jsem mu daroval ten prsten. Pochybuji, že by si mě chtěl vzít." 

,,Děláš si srandu? A můj deník četl tenkrát kdo? Vsadím se, že ho čteš doteď a moc dobře víš, co je tam napsané. Tohle už nikdy neříkej!" naštvalo mě to. Nikdy bych si nemyslel, že tohle řekne. Tenkrát to bylo unáhlené, ale už uběhla značná doba a já ho chtěl požádat. Avšak tak jak se sluší a patří. Nechtěl jsem to rozebírat takhle před ním. Doufám, že až ho požádám, bude souhlasit, jinak si to půjdu hodit. Naznačil jsem Ryuuovi, ať už toho nechá.

Pokračování příště...

Jinak také se můžete těšit na obnovení příběhu a páru Edogawa x Edgar (nějak se stále nemůžu vzdát BSD povídek) 


Důležité oznámení....Prosím nenaleťte *bestbroandsis
Jedná se o profil na wattpadu, který nejen, že píše nevhodné věci a žádá o fotky, ale je schopný vydírat svou sebevraždou a v mém případě vyhrožovat mladším sestře a to jen kvůli tomu, že jsem s ním neměla čas psát příběh. Jestli vám bude psát o sestře nebo o lidech z jeho rodiny, co umřeli...nevěřte mu, je schopný vymyslet si snad cokoliv a psát i z jiných účtů. Je k tomuto příběhu přiložený i odkaz, tak si můžete pár zpráv přečíst, avšak není to nic milého. Pokud jste s ním již měli nějakou nehezkou zkušenost obraťte se na tento instagramový profil. Vlastník profilu přidal odkaz do komentáře pod příběh: Světlo v temnotě.

@iloveereriandyaoi

Předem děkuji za podporu. 

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat