Chuuya:Už uběhl třetí den našeho společného volna a my nevěděli co na práci... tedy spíš já nevěděl. Medvídek se chtěl neustále válet v posteli, ovšem ne sám... ne že by mi to vadilo, ale on úplně překypoval testosteronem. Že musím být tak sprostý... nejradši by ze mě vyšukal duši a pak by chtěl, abych udělal to samé jemu! Klidně bych to udělal, ale nejsem stroj a taky si potřebuji odpočinout. Za chvíli se před ním budu muset schovávat. Povídal jsem si ve své hlavě.
Sedl jsem si do kuchyně a přemýšlel, co budu dnes dělat. Nejdřív bych se mohl jít vysprchovat a taky se sebou něco dělat. Taky už mám dost dlouhé vlasy, možná bych je mohl trochu zkrátit. Jo zkrátím si je, mám roztřepené konečky. Šel jsem do koupelny a připravil si stoličku s nůžkami. Ještě jsem si došel pro čisté oblečení. Vysprchoval jsem se, usušil a oblékl se. Rozčesal jsem si vlhké vlasy. Když se narovnaly, byly ještě delší a já o to víc vypadal jako holka.
Stoupl jsem si na stoličku, abych pořádně viděl do zrcadla. Začal jsem se stříháním. Když už jsem to měl skoro hotové, do koupelna vtrhl Dazai. ,,Tak ty jsi tady?" Zeptal se a věnoval mi zmatený pohled. Já leknutím div nespadl. ,,Proč si stříháš vlasy?" Vyjekl, aniž by třeba řekl dobré ráno. ,,Tsch má princezna bez vlasů nebude princezna. Budeš takhle vypadat víc jako chlap," zakňoural a upřeně se na mě díval. Cítil jsem se velice ukřivděně.
,,Ježiš maria, jsou to jen konečky a teď vypadni!" Okřikl jsem ho. Dotčeně se na mě podíval. ,,Už běž, nebo to ještě pokazím," řekl jsem. Přestal jsem ho vnímat opět jsem se věnoval mým třepatým konečkům. To jsem asi neměl dělat. Vzal jsem si do ruky nůžky a chtěl si sestřihnout ofinu, jenže ten idiot mě zničehonic objal a tak nějak mi ujela ruka... ofina mínus plus velký kus jednoho pramínku na levé straně. Bože, myslel jsem, že ho zabiju. Vypadám strašně, s tímhle se nemůžu nikde ukázat... to bylo jediné, co napadalo mou hlavu.
,,Okamžitě mě pusť a vypadni, než ti těmi nůžkami ustřihnu něco jiného!" vyhrožoval jsem mu. Tentokrát mě vážně poslechl. Snažil jsem se, aby to vypadalo co nejlíp, ale nešlo to zrovna dvakrát zakrýt. Vyfénoval jsem si vlasy, znovu zkudrnatěly a bohužel i tak to šlo stále vidět. Z koupelny jsem se přesunul do kuchyně, kde seděl Dazai se sklopenou hlavou. ,,Promiň," vyšlo z jeho úst. ,,Zase jsem to zkazil, jsem hrozný..." pokračoval dál.
,,Radši už nic neříkej, zvykám si. Jen si občas říkám, jestli to neděláš naschvál... aagh bože kašli na to, jsou to jen vlasy, zase dorostou," nakonec jsem řekl. ,,I když to vypadá hrozně, pořad tě miluji," pronesl se škodolibým úsměvem na tváři. ,,Nezapomínej kvůli komu. Radši vymysli, co budem dělat, začínám se nudit," oznámil jsem mu. ,,Mohli bychom jít do kina, dnes tam má být nějaká mafiánská premiéra, rovnou to můžeš zkritizovat," řekl a objal mě kolem krku. ,,I když mě neustále štveš, pořad tě miluji," pošeptal a něžně ho políbil na krk.
O pár hodin později:
Vyrazili jsme do kina. Když jsme dorazili, koupili jsme lístky a nějaký popcorn. Jenže něj jsme si stačili sednout, zahlédl jsem svoji bývalou přítelkyni, kterou jsem dříve opravdu miloval, i když mi nikdy neposkytla to pravé. Snažil jsem se zamaskovat, avšak nepovedlo se a ihned se na nás nalepila. Nebyl jsem zrovna nadšený o Dazaiovi nemluvně. Ale jeho zvědavost mu ani tak nedala spát a pořad se jí vyptával na to, jaký jsem byl předtím. Aby toho nebylo málo přisrala se mezi nás.
ČTEŠ
Soukoku aneb další pletky z Bungou. [Yaoi] ✔️
Misterio / SuspensoPříběh vypráví o tom, jak se seznámí sebevražedný muž jménem Dazai s usměvavým Chuuyou. Dazai už od první chvíle začne k Chuuyovi něco pociťovat. Avšak nedává to najevo a místo toho ho pořád provokuje. Také se tam objevi negativní Akutagawa, který...