43: ,,Buďme sobeckými..."

399 106 2
                                    

Ahojky, vítám vás u nového dílu😊😊

Chuuya
Dazai

Sedli jsme si ke stolu. Dazai mi udělal čaj a sobě kafe. Nevěděl jsem, co dělat, a tak jsem začal říkat své myšlenky nahlas.

,,Jsem tak strašně rád, že se to aspoň na chvíli urovnalo. Jen mě trápí ten Yumeno. Mám o ty dva strach, tolik si toho prožili a i přesto všechno, co udělali, si přece zaslouží být šťastní, nemyslíš?"

,,No jistě, že ano, ale o tom zrovna mi moc rozhodovat nemůžem, nikdy nevíš, co a komu osud přidělí."

,,Doufám, že jim přidělil aspoň pár let spolu. No a ta Higuchi, nechápal jsem, opravdu nechápal jsem, kde se to v ní vzalo. A jaktože jsi o tom věděl ty?"

,,Jsem extra inteligentní, nezapomínej, navíc všímám si všech možných detailů, to je u mé profese první krok k úspěchu. Například vím, že sis změnil šampón na vlasy, které jsou díky němu jemnější, také parfém, který ti přistane lépe než ty kořeněné vůně. Koupil sis nový kabát, sice stejný, jako jsi měl předtím, a to jen protože jsi měl vždy rád jeho střih. Změnil si přívěšek. Přívěšků máš dost, ale nosíš jen tři a z nich, jeden je po tvé mamince, druhý od Akutagawy, i kdy ani nevíš, že je od něj a třetí sis dříve koupil sám. Dnes sis zastřihl konečky u své překrásné ofiny. Nejradši máš černou barvu, z nápojů to je třešňový džus a čaj. Je toho opravdu hodně. Třeba jsem si všiml, že si lakuješ nehty průhledným lakem, aby to nikdo nepoznal. Také používáš třešňový bezbarvý balzám na rty, snad od našeho prvního polibku. Pamatuju si když si měl jednou popraskané rty a nechtěl si mi kvůli tomu dát pusu..."

Přerušil jsem ho. Byl jsem opravdu zaskočený, má nejhlubší tajemství byla odhalena. S kým to chodím?...

,,Jak to všechno víš? To mě vážně takhle sleduješ...úplně jsi mě odzbrojil...s těmi rty. Jak jsi to poznal?"

,,Jak? Kouknu a vidím, nebo to cítím, když se tě dotknu. Navíc když jsi mi celý den nechtěl dát pusu a jindy mě líbáš každičkou vteřinu..."

,,No to je taky pravda...jsi opravdu úžasný, já veděl, proč tě milovat."

,,Já vím...no a jak už jsem říkal, mohl vyprávět ještě hodně dlouho, ale to bych nebyl sobec. A já jsem sobec a velký, protože tě chci mít celičkého jen a jen pro sebe. Také jsem ti pořídil další přívěšek, protože chci, abys nosil něco i ode mně a teď už dost mluvení, činy jsou přesvědčivější než slova."

Obkročmo jsem si na něj sedl. Cítil jsem, jak jím projela vlna vzrušení. Nebyl jsem na tom jinak. Začal jsem ho pusinkovat po celém obličeji a mezitím jsem mu nenápadně sundal přívěšek od Akutagawy a nahradil ho novým. Poté jsem se přesunul k jeho krku a jemně jej kousal a značkoval červenými flíčky.

,,Dnes ti dopřeji smysuplnou a erotickou noc, ale v posteli. Jo a zítra mám volno, tak zůstaň doma." řekl jsem a chytl ho pod stehny. Poté jsem i s ním odešel do ložnice.

Položil jsem ho na postel, jako by to měla být ta nejkřehčí věc na světě. Obkročmo jsem si na něj sedl a pomalinku jsem odhaloval jeho božskou pokožku. Dnes nám dopřeji velice něžný a láskyplný sex. I když má Dazai rád, když s ním v posteli zacházím jako s nějakým sexuálním otrokem, příčí se mi to. Dazai je jako květina, jako růže. Napovrch se zdá být ostrá a pichlavá, ale uvnitř je tak křehká, že sebemenší hrubší zacházení, by způsobilo její uvadnutí. Je to moje překrásná růže, která se každým trnem zmocňuje mého srdce víc a víc. Jemně jsem jej líbal a hladil odhalené místa. Oplácel mi to a do toho sténal rozkoší, byl jsem šťastný, že mu můžu dopřát aspoň takovéhle chvíle. Jeho krásné doteky byly jako pohlazení okvětních lístků. Sténali jsme do jedné překrásné zamilované symfonie a užívali si to, jak nejvíce to šlo.

Skončili jsme oba nahý. Naše těla tancovala do rytmu, vzájemně jsme se ve všem doplňovali a předháněli. Bylo to tak dokonalé. Ale nejdokonalejší na tom byl jeho překrásný úsměv, který mi věnoval. Oplatil jsem mu to a mazlil se s ním dál. Dlouhé vleklé polibky, něžné doteky, občasný smích s úsměvem, teplo a láska toho druhého, co víc bych si mohl přát. Kéž by tento moment nikdy neskončil.

,,Princezničko, já už to dlouho nevydržím pojdmě udělat sladkou tečku na závěr."

Jen jsem souhlasně kývl a zazubil se na něj. Krůček po krůčku jsem postupoval. Nejdřív jsem začal dalšími polibky, poté jsem dlaněma hladil jeho stehna a postupoval níž. Začal jsem si ho dvěma prsty připravovat a druhou rukou jsem mu dopřával tak chtěnou slast. Nakonec jsem do něj pronikl svým údem a slyšel vyjít krásný zvuk z jeho úst. Prohnul se v zádech. Chytl mě za tváře a natáhl se pro polibek a s ním také vyvrcholil. Nečekal jsem, že to z jeho stránky bude až tak rychlé. Pokračoval jsem dál pomalými přírazy, Dazaiovi to nijak zvlášť nevadilo. Vychutnával jsem si tenhle příjemný akt do samého konce. A přes mé překvapení jsme oba vyvrcholili společně. Rozpojil jsem naše těla a lehl si vedle něj.

Přiopilý extází jsem se na něj usmíval. Znaveně jsem zvedl svou ruku, abych mohl pohladit jeho tvář. Přitáhl si mě k sobě a políbil mě na čelo. Poté mi taky pohladil tvář a následně si hrál s pramínky mých vlasů. Culil se u toho tak roztomile, že jsem musel odvrátit zrak, jelikož ještě jednu sekundu a roztekl bych. Otočil mou tvář zpět a ukradl mi polibek.

Nějak jsme se odhodlali jít společně do sprchy a tam se společně umyli.

,,Ach, jak já tě miluji, má láska k tobě se nedá popsat pár slovy ani činy...nedá se vyjádřit snad ničím..."

,,Cítím to naprosto stejně. Slib mi něco..."

,,Slíbím ti cokoliv."

,,Dobře tedy, až skončí tyhle války, pojďme žít šťastný život bez násilí a dalších zbytečných válek. Buďme sobeckými a neohlížejme se na ostatní lidi a mysleme jen na sebe a naši rodinu."

,,Slibuji."

Konec!!! :D

Mohu s klidem říct, že jsme u půlky příbehu, tedy pokud mě mezitím nenapadnou další blbosti 😂😂
Snad se vám i tento díl líbil😊😊
Děkuji za hlasy a komentáře ❤❤
Pokračování zase v pátek😊
Užívejte víkend, Vaše Tsukki 😊😘❤

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat