73: Svatební dary.

265 98 2
                                    

Ahoj!!

Na správné svatební hostině se mají také rozdávat svatební dary. Chtěl jsem opět zazářit, a tak jsem sám jeden svatební dar pořídil pro ty dva. Zvedl jsem a poklepal na lžičkou na skleničku, abych si získal jejich pozornost. 

,,Prosím, utište se na chvíli. Chtěl bych pronést přípitek. Nevím, jestli jste všichni obeznámeni s tím, jak moc velká láska byla ze strany Ryuua k Atsushimu. Mnozí jste se dozvěděli až nedávno, že by se tenhle samolibí maniak, jak ho vnímáte, mohl vůbec zamilovat. Avšak já to vím už od začátku a také vím, co si proto musel vytrpět a že sabotoval důležitou misi přístavní mafie. A zbytek radši nebudu zmiňovat nebo mi jeho sestra podřízne hrdlo, že Gin. Také víme, co všechno nehezké se mu do této chvíle přihodilo, a tak jim chci popřát hodně štěstí do zbytku života. Věřím, že oba spolu budete až do smrti. Také bych vám rád předal svatební dar. Takže lidi na Ryuua a Atsushiho!" křikl jsem poslední větu a předal jim krabičku. 

Neváhal jsem a spolu s Atsushim krabičku otevřel. Byli v ní dvoje klíče. 
,,chceš snad, abychom s vámi bydleli už na do smrti?"

,,Blázníš? Takhle bych si s Chuuyou moc neužil. To jsou klíče od vašeho nového domu, užijte si svůj svatební dar naplno." 

,,Tohle je až moc velký gesto. To nemůžeme přijmout." 

,,Být tebou radši to přijmi, Dazai by se mohl naštvat a říct, co jsi udělal proto, aby ti vyhledal Andílka." pošeptal jsem mu. 

,,Tak tedy děkujeme. V tom případě bychom vám s Andílkem také chtěli něco dát. Sice to není tak velké gesto jako to vaše, ale jelikož jste se nemohli rozhodnout, kam pojedete na líbánky, rozhodli jsme to za vás a vše zařídili. Na náš pár Double black." 

,,Děkujeme."

Předali jsme jim obálku, ve které byly letenky a seznam míst a hotelů, které jsme rezervovali. 

Bohužel počasí šlo proti nám a začalo pršet. Vše jsme rychle sklidili. Nakonec jsme se rozhodli jít do našeho nového bytu a pokřtít ho. Dazai nás varoval, že možná budeme naštvaný, protože i v domě čeká překvapení. Díky bohu, to překvapení bylo jen v ložnici. Mělo mě napadnout, že udělá něco podobného jako při zařizování jejich domu. No až na ty fotky byl ten dům opravdu krásně vybavený a opravdu prostorný. Když si i ostatní prohlédli dům, opět jsme slavili.

Nikdy jsem si nepomyslel, že se zamiluji, natož že se s někým ožením. Byl jsem tím nejšťastnějším člověkem na světě...

Pokračování příště...

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat