72: Ano.

243 99 4
                                    

Ahoj!!

Už to bylo pomalu tady. Dorazili jsme na místo konání a ještě jednou si vše ujasnili, aby byl obřad bezchybný. Jako první měl stát u oltáře Akutagawa s Atsushim. Domluvili se, že Gin bude doprovázet Atsushiho, protože bylo jasné, že on zaujímá místo ženy. Já a Dazai jsme měli místo hned za nimi, abychom se snadněji prostřídali. Pak už jen počkat než začne obřad. 

--------------

Do teď jsme přemýšlel, proč jsem vlastně kývl na to, že se vezmeme jako první. Ten tlak a strach, ty upřené pohledy lidí, které sice nebyly zlé, ale i tak byly dosti nepříjemné. Všechno se to na mě sesypalo a já se bál, že nebudu moc ani mluvit. Už se rozezněla hudba a já teď čekal, než ke mně docupitá můj vyvolený. Byl též ve stresu ani jsem se nedivil, ale šel stále dál a to mě aspoň trochu uklidňovalo. Už stál vedle mě a já měl pocit, že mi vyskočí srdce z těla. Tak a naše slavná chvíle je tady, pomyslel jsem si a zadíval se na oddávajícího před námi. Už spustil tu zbytečně natahující se frašku. Přitom stačilo se jednoduše zeptat jen na to konkrétní. Přál jsem si, abych to měl za sebou, abych už nasazoval prsten svému Andílkovi a mohl i s ním zmizet pryč. Představoval jsem si, jak spolu žijeme v novém domě, máme líného domácího mazlíčka a  jak se staráme o dítě ze sirotčince. 

Nakonec jsem se nechal natolik unést, že bych propásl svou otázku, kdyby do mě Gin nešťouchla. 

,,Zde vážený Ryuunosuke Akutagawo berete si zde přítomného Atsushiho Nakajimu za svého právoplatného partnera?" Bez váhání jsem vykřikl: ,,Ano!"

,,A Vy Atsushi Nakajimo, berete si zde přítomného Ryuunosukeho..." nenechal ho to ani doříct a též souhlasně vykřikl. 

,,V tom případě si vyměňte prstýnky a zpečeťte tento svazek polibkem." 
Jen co to dořekl, Nasadil jsem mu prsten a vášnivě políbil svého Andílka.

-----------------

Tak a teď jsme byli na řadě my. Jelikož jsme si všechno vyslechli už předtím a nechtěli jsme to zbytečně prodlužovat, požádal jsem otce, aby přešel k věci. Chuuya by se mi do té doby jinak propadl do země z toho stresu. Musím uznat, že vypadal k sežrání. 

,,Vážený Chuuyo Nakaharo, berete si zde přítomného Dazaie Osamua, za svého právoplatného partnera?" 
,,Ano, beru." 

,,A vy Dazaii, berete si zde přítomného Chuuyu Nakaharu za svého právoplatného partnera?"
,,Ano, beru."

,,Prosím, vyměňte si prstýnky a poté se polibte, abyste zpečetili tento posvátný svazek."  

,,Dříve než si však vyměníme prstýnky ti chci jen slíbit, že i když mě budeš štvát, což děláš pořád, budu vždy upřímný a má láska k tobě též a že tě nikdy nepřestanu milovat." 

Nasadil mi prsten a já jej následoval se slzami v očích. Poté jsem mu skočil do náruče a políbil jej. Myslím, že se otci ulevilo, stejně jako nám, když obřad skončil. Nebyl nadšený, že měl oddat někoho z přístavní mafie. Poté, co nám ostatní znova pogratulovali, jsme začali s hostinou.

Pokračování příště...

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat