37: Horší to být už nemůže.

408 106 14
                                    

Děkuji za tvé neustálé podporování tohoto příběhu :33 

Chuuya:

Nejen, že je tu třetí organizace, která se nakonec nepřidala ani na jednu stranu a která bude bojovat jak proti mafii tak i proti agentuře, ale ještě mají stejný cíl jako my. No a aby toho nebylo málo, musím být pořád někde na obchůzkách s ne moc oblíbeným členem mafie. Nejsem vůbec doma, s Dazaiem se věčně míjíme, Akutagawa je smrtelně nemocný, Atsushi pořád něco řeší.

Zkráceně naše malá rodinka se pomalu a jistě rozpadá...

-------------------------------------

,,Chuuyo! Ty a Yumeno od teď budete tvořit tým."

,,Pane, co jsem vám udělal, že ke mě dáte vždycky ty nejhorší možné lidi? Tohle není fér."

,,Ale, ale Dazaiova princeznička se zlobí, neboj se, zaručuji ti, že se semnou rozhodně nebudeš nudit."

,,Ty jeden malej..."

,,Š-š-ššš...snad nechceš, abych na tebe použil mou schopnost. Ne počkej to by nebyla sranda. Ale možná bych mohl na Dazaie nebo Dazaiovo kamarádíčky...."

,,Chuuyo, víš, že jestli neuposlechneš, nenechám to jen tak. Doteď jsem tvůj vztah s Dazaiem toleroval, ale teď se časy mění a já jsem schopný čehokoliv."

,,Já jsem také schopný čehokoliv, pokud se někdo bude stavět mezi mě a Dazaie." sebral jsem se a odešel.

Tohle jsem nemínil poslouchat a zkusí si ten malej blbeček něco a zabiju ho. To přísahám. Nikdo mi nebude vyhrožovat Dazaiem. Navíc už vidím, jak zrovna Dazai prohraje s někým z mafie ani já bych proti němu neměl šanci.

,,Hej ty probuď se z toho snění, nebo to budu muset udělat já. Neboj se Dazaiovi bych nikdy neublížil, jen jsem žertoval."

,,Toho si u tebe cením, v tom případě bys mohl přestat i s těmi vtípky, prosím."

,,Pokusím se, jen mě docela překvapuje, že někdo jako ty se spustil zrovna s Dazaiem. Proč si rovnou nepřišel do agentury jako on? Tak byste mohli být spolu."

,,To sám nevím. Nemám moc rád změny, navíc nemohl bych jen tak opustit mafii, taky je tu stále Akutagawa, na kterého musím dohlížet."

,,Proč zrovna na něj? Je to snad tvůj milenec?"

,,Blázníš, není. On je jako moje rodina, můj mladší bratr. Hodně se toho mezi námi událo a já mu to dlužím."

,,To zní vážně, docela ti závidím, aspoň má tvůj život smysl, já žádný smysl nemám a proto tak rád ubližuji těm, co ho mají. Nějak si nemůžu pomoc."

,,Jsi docela zvrácený, ale kdo z mafie není? O co vůbec jde té třetí organizaci?"

,,O to samé co mafii. Hledají to, co hledáme my. Vlastně jednoho člena agentury. Nevím jak vypadá, ale jmenuje se Atsushi Nakajima, má zvláštní schopnost."

,,Horší to být už nemůže....co můžou chtít po klukovi jako on? Vždyť je neškodný a úplně bezbranný."

,,Ty ho snad znáš?  No to sice nevím, ale je na něj vypsaná dost velká odměna."

,,Pracuji v agentuře, slyšel jsem o něm od Dazaie, je úplně obyčejný a jeho schopnost není nijak skvělá."

,,Mě to neříkej, proti lidem z agentury nic nemám a i když je u nich Dazai, pořád ho mám rád. Ale jakmile dojde na rozkazy od šéfa, je absolutně rozhodnuto."

,,Chápu, budu si dávat pozor."

-------------------------------------

Po dnešní hlídce jsem byl natolik vyčerpaný, že jsem vynechal jídlo i sprchu a šel ihned do postele. Nebylo zase tak pozdě, ale ta únava byla nezvladatelná. Dazai byl nejspíš ještě v práci, jelikož nikdo jiný v domě nebyl. Usnul jsem, jakmile jsem zavřel oči. Probudila mě až noční můra, ve které všichni, až na mě zemřeli. Cítil jsem horké slzy, které stékaly po mých tvářích. Bylo to tak živé... otočil jsem se na bok a spatřil Dazaie, jak na mě zírá s vytřeštěnýma očima. Otřásl jsem se leknutím. To je idiot. Takhle mě lekat, ale i přes ten šok jsem se usmál. Přiložil jsem mu dlaň na tvář, Dazai přiložil svou dlaň na tu mou a úsměv mi oplatil. Vypadal tak unaveně a zničeně, ale stále byl roztomilý. Přitáhl jsem si ho k sobě a pevně ho svíral ve svém objetí.

,,Miluji tě, tak strašně moc."

,,Já tebe taky, dokonce víc než ty."

,,Zase se chceš hádat. Všichni ví, že já Chuuya Nakahara z přístavní mafie miluju svého medvídka Dazaie Osamua z ozbrojené agentury ze všech nejvíc a svou lásku bych mohl vykřičet do světa."

,,Přesně takhle to cítím i já, ale pořád mám dojem, že tě přeci jen miluji o něco více."

,,Tvůj dojem je špatný...když už naše láska je stejně velká a neutuchající, ano?"

,,Dobře, s tímhle tvrzením souhlasím."

,,Dazaii, víš po čem jde mafie a ta nová organizace? Oni jdou po Andílkovi, nevím proč, ale chtějí ho."

,,To mi došlo už dávno, teda u mafie, vždyť jak si myslíš, že ho našel Akutagawa? On a jeho lidi mají na starosti jeho dopadnutí."

,,Proč to vím jako poslední?"

,,Protože si nikdy nevšímáš detailů a netušil jsem, že ti to nikdo z mafie neřekl. I Atsushi to ví."

,,Teď se zase cítím jak idiot. Ale tak aspoň... že to ví."

,,Já jsem spíš zvědavý, co se bude dít, až se všechno provalí. Měli bychom tenhle boj ukončit co nejdřív."

,,To ano. Dazaii, víš s kým pracuji?"

,,Ne, proč, je to snad nějak důležité?"

,,Ano, to je, protože se jedná o Yumena. Je to v háji vyheožoval mi, že ti něco udělá nebo tvým kamarádům. Prý to byl jen žert, ale nevěřím mu."

,,Já bych mu také nevěřil, neboj se, budu si dávat pozor a teď se pojď mazlit. Je mi nějak smutno. Skoro se nevidíme a mé srdce pláče."

Zvedl jsem se a obkročmo si na něj sedl. Dazai se jako vždy culil jako pako. ,,Co bys chtěl dělat, když už jsme vzhůru?" zeptal jsem se svůdným tónem. Stáhl mě za kravatu k sobě a spojil naše rty. Nevydržel jsem to a začal jak ze sebe tak i z Dazaie strhávat oblečení. ,,Ale, ale... copak to do tebe vjelo princezničko?" ztěžka vyřkl svou otázku. ,,Já sám nevím, prostě tě strašně moc chci... hned teď..." řekl jsem a pokračoval dál.

Nakonec jsme skončili oba nahý a dost nadržení. Byli jsem jako dvě dravé šelmy, kteří se prali o přízeň toho druhého a zároveň se nechtěli tomu druhému podrobit. Neuvěřitelná slast.  Ještě jsme ani jeden do druhého nepronikli a i tak jsem měl pocit, že za chvíli omdlím tou nezkrotnou slastí, které se mi dostávalo.

Vše bylo tak perfektní... bohužel ne na dlouho...

Konec!!! :D

Pokračování v 40. kapitole😁😁
Snad jste si i tuhle kapitolu užili😊😊
Děkuji za hlasy a komentáře ❤❤❤
Další díl příští pátek 😊😊
Loučí se s vámi Tsukki 😘❤

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat