Ahojky!!
Věnováno MisakiJigokuČekal jsem na ty dva, abychom mohli jít za Dazaiem. Oba vypadali zničeně, jak by taky ne, potom co prožili. Pořád jsem si nedokázal vysvětlit, jak Akutagawa mohl přežít, když svou schopnost musel používat víc než jindy. Ta modrá záře...co to mělo všechno znamenat, je to snad nějaká skrytá schopnost, kterou v sobě z lásky k Akutagawovi probudil Atsushi? Tohle bychom měli probrat ale později a všichni čtyři. Z dálky jsem viděl jít usměvavého Dazaie i ti dva se už blížili. Šli jsme společně na ošetřovnu.
-----------------------------------------------------------------
Na ošetřovně:
,,Dazaii, tys věděl o tom, že by měl Atsushi nějakou léčivou schopnost?" šeptal jsem.
,,Má rychlou regeneraci, ale to je asi vše. O Atsushim toho nikdo moc neví. Znám jen dva muže, co by to mohli vidět, ale ty jsou v nedohlednu. Proč? Stalo se snad něco?" docela jsem nechápal, o co mu jde.
,,Když jsem je šel zachránit, Akutagawa byl snad mrtvý, i jeho podobizna mi zmizela z náramku. Atsushi byl u něj a já mezitím zaměstnával Francise. Jenže ještě než jsme spolu začali bojovat, ozářilo nás modré světlo, které prostupovalo Akutagawou a najednou opět dýchal a po chvíli mohl i vstát a koukni se na něj teď, vypadá líp než Atsushi." řekl jsem a ukázal na Akutagawu.
,,Možná má v sobě něco skrytého, ale o tom se nikde moc nezmiňuj. Mohlo by ho to ohrozit ještě víc. Všichni ho hledají, ale nikdo jistě neví proč. Kdyby Francis přežil, mohli bychom se ho na to zeptat."
,,On určitě o něm ví nejvíc. Něco tam mumlal, ale nic z toho jsem nepochopil. Choval se jako šílenec, když to také spatřil. Poslal jsem je pryč a zmlátil. Potom loď vybuchla a spadla do vody. Pravděpodobnost, že by to přežil, je dost nízká. Hlavní je, že jsou oba v pořádku."
,,To ano, ale co teď?"
,,Rád bych nechal těch soubojů, ale oni po Atsushim půjdou dál. Napadlo, že bychom mohli jen částečně rezignovat. Být víc doma a občas vypomoct. Pochybuji, že by se zde ukázala další skupina jako byl cech. Určitě ne v blízké době." řekl jsem a podíval se na ty dva.
,,Já také rezignovat nemůžu. Mám v mafii něco, co musím ochránit. Navíc už nejsem nemocný. Andílek mi navrátil život. jako bych se znovuzrodil bez jakýchkoli nemocí."
,,Jsme za to také rádi, ale moc o tom nemluvte. Ne s nikým jiným než s námi. Nikdy nevíte, kde co číhá. Dobře tak bychom to měli oznámit."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Soukoku aneb další pletky z Bungou. [Yaoi] ✔️
Misterio / SuspensoPříběh vypráví o tom, jak se seznámí sebevražedný muž jménem Dazai s usměvavým Chuuyou. Dazai už od první chvíle začne k Chuuyovi něco pociťovat. Avšak nedává to najevo a místo toho ho pořád provokuje. Také se tam objevi negativní Akutagawa, který...