28: Zápisník - 1. část.

475 117 8
                                    


Dazai:

Probudil jsem se s dobrým pocitem. Konečně nastal týden volna pro nás oba. Byl jsem tak šťastný. Celý týden pro mě a princezničku a ještě k tomu nás nebude nikdo rušit. "Andílek" totiž spí, každý den u Akutagawy. Navíc budou mít kvůli nám víc práce, hihihi. Byl jsem tak šťastný, že jsem z toho probudil Chuuyu. Dlaněmi si promnul obličej. Poté jeho pohled spočinul na mě. Ospalý po mě máchl rukou. ,,Co zase děláš?" Zeptal se. ,,Proč si ještě nelehneš?" Položil mi další otázku.

Byl tak kawaii, když byl rozespalý. Znovu jsem ulehl vedle něj a zkoumal jeho krásný obličej. Jakoby se jeho pleť třpytila. Taková třpytivá princeznička, nebo spíš bohyně, moje malá sladká bohyně. ,,Nezírej na mě, pak nemůžu spát," naštvaně mě okřikl. ,,Promiň" nevinně jsem řekl. Přitáhl si mě k sobě a hlavu zabořil do mých vlasů. Lechtalo to. Pevně mě k sobě tiskl. ,,Princezno, ne tak moc. Nemůžu dýchat," upozornil jsem ho. ,,Nestěžuj si pořád! Akorát kvůli tobě nemůžu spát," naštvaně oznámil.

Políbila jsem ho na tvář. ,,Proč bychom měli spát, stejně už je ráno. Můžem se válet celý den v posteli a také dělat něco jiného," šeptal jsem mu do ouška. ,,Nebuď tak úchylný, chci ještě chvíli spát. Pak si můžeme hrát," odsekl mi. ,,Já to tak dlouho nevydržím," smutnil jsem. ,,Promiň medvídku, jsem úplně vyřízený," odvětil. Poté se otočil na druhou stranu a zabalil se do deky. Tak nefér. Vstal jsem a šel do kuchyně. Co bych mohl dělat. Možná bych nám mohl udělat snídani, ale na to jsem moc líný. Rozhlížel jsem se po kuchyni, můj zrak uchvátil Chuuyovo zápisník.

Vzal jsem ho do ruky a začal v něm listovat. Měl tu obyčejné věci, tak proč mi ho nikdy nechtěl ukázat? Listoval jsem dál.

14. 1. - Seznámil jsem se s tím nejotravnejším člověkem na světě. Pro mou smůlu  jsem s ním musel pracovat.

15. 1. - Spatřil jsem i jeho roztomilou stránku, ale to jen... když spal.
               Poprvé jsem ležel vedle muže.
               Poprvé mi tak tlouklo srdce.

16. 1. - Ten úchyl mě hladil po tváři, když jsem spal, ale udělal mi snídani.
               Pořád mě nazýval nazýval těma jeho přezdívkama.

17 - 18. 1. - Opět snídaně. Tak nějak jsem pocítil nutnost mu to oplatit.

19. 1. - Vstal jsem dříve a připravil nám snídani. Sledoval jsem ho když spí.
               Chtěl jsem ho pohladit... ale on mě políbil.
               Mé srdce bílo jako o závod.
               Nakonec jsem utekl jako malé dítě :'(
               Začal jsem nad tím polibkem divně přemýšlet. Tehdy jsem si uvědomil, že k němu začínám něco cítit.
               Když jsem se vrátil políbil mě na tvář, já poté políbil jeho sám od sebe ♡

20. 1. - Poté co mě utěšil že zlého snu, jsem si uvědomil, že ho miluji.
               O pár hodin později jsem se dozvěděl, že se vážně zranil. Měl jsem takový strach... utíkal jsem za ním.
               Křičel jsem na něj. Pak jsem mu nakonec vyznal své city a opět utekl :'( bál jsem se odpovědi -__-

21. 1. - Dazai si ze mě opět utahoval, blbá sranda :( Strašně provokoval.
               Nikdo mě nezrušil tak jako on. Uskutečnili naše první rande.
              Opět provokoval, měl jsem strašnou chuť ho někde ohnout :D
               Šli jsme se projít, poprvé jsme si povídali normálně.
               Poprvé jsme se vzájemně uspokojovali. ♡

3. 2. -První den bez Dazaie.

4. 2. - Dozvěděl jsem se, že mu přidělili Akutagawu jako parťáka.

5. 2. - Měl jsem strach a oprávněně. Poslali mi fotku, kde se líbali. Poprvé jsem strašně žárlil.

6. 2. - Myslel jsem, že umřu :'( Chtěl jsem být co nejdřív s Dazaiem a trochu jsem to přehnal.

7. 2. - Přiběhl na mnou do nemocnice a poprvé se mi vyznal.

10. 2. - Dozvěděl jsem se, že bydlím u Dazaie.
               Poprvé mě uspokojoval pusou ještě k tomu v nemocnici. Cítil jsem se tak trapně.
               Poprvé jsme se pohádali. Dazai se kvůli mě zranil. Nikdy si to neodpustím :'(

17. 2. - Týden uplynul jak voda. Zase jsme byli odděleni. Stýskalo se mi po něm čím dál víc.

24. 2. - Další týden to bylo podobné. Štvalo mě, že jsme se sotva viděli večer, ale nedalo se nic dělat.

1. 3. - Musel jsem odjet na misi, teď už jsem s ním nemohl být ani večer. Mé srdce pláče :(

6. 3. - Konečně jsem splnil svou misi a vracím se za medvídkem. Zažil jsem mé poprvé s mužem.
             Bolí to...... ale strašně ho miluji.

7. 3. - Akutagawa se pokusil znásilnit Dazaie. Tentokrát jsem ho chtěl opravdu zabít.
             Rozhodl jsem se, že se Dazaie nikdy nevzdám.
             Potom jsem Dazaie řádně potrestal znásilněním.

15. 3. - Vše klapalo ak jak melo.

27. 3. - Poslední dobou BSE nic zajímavého nedělo. Byl jsem rád, že se nám nikdo nemíchal do vztahu.

10 4. - Zase jsem musel být bez Dazaie. Umíral jsem. :( Tak strašně moc jsem ho chtěl obejmout.

15. 4. - Zdál se mi o něm extrémně úchylný sen. Probudil jsem se zpocený s velkým problémem.
               Nikdy na ten sen nezapomenu ♡:D

26. 4. - Prožil jsem další neuvěřitelný sex v mém životě.

2. 5. - Zase nás na týden rozdělili. Začínal jsem být zoufalý. Moc jsem z našeho vztahu neměl, Dazai taky ne.
            Bál jsem se, aby ti neskončilo.

8. 5. - Vracel jsem se domů ♡ Čekalo mě překvapení. Málem jsem dostal infarkt. Dazai nikde nebyl.
            Nakonec jsem zjistil, že jsme se přestěhovali. Dazai odešel od mafie kvůli smrti Ody.
            Byl smutný a já se s ním stačil pohádat, kvůli jeho zvrhlosti. Usmířili jsme se, rozdali jsme si to.
            V tom nejlepším nás přistihl Akutagawa. Domluvili jsme si trojku,... opravdu rušný den.

Bylo to tak dojemné, musel jsem si dát na chvíli pauzu. Chtělo se mi strašně plakat. Taky jsem se rozplakal. Utřel jsem si slzy. Nalil jsem si sklenku mléka a šel zkontrolovat Chuuyu. Pořád tak krásně spinkal. Potichu jsem zavřel dveře. Sedl jsem si na židli a opět vzal do ruky zápisník.

Konec!!! :D

Snad se vám díl aspoň trochu líbil :D
Jinak děkuji za hlasy a komentáře, moc si toho vážím ♥♥♥
Pokračování zase v pátek ;)
Tsukki se s vámi loučí ♥♥♥





Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat