61: Příměří

231 96 8
                                    

Ahoj!!

Šli jsme do zasedací místnosti ozbrojené agentury, kde už čekali ostatní členové a Mori s Fukuzawou. Přisedli jsme si k nim a čekali než ti dva domluví. Už zase byli v sobě. Co jsem nikdy nepochopil...byl jsem u mafie dřív a nakonec jsem usoudil, že Mori není špatný člověk. I když řídil mafii, nikdy nedovolil, aby členi mafie zranili nevinného civilistu. Vždy jsme naháněli ty špatné. Na druhou stranu Fukuzawa byl vždy až moc milý ke všem a snažil se v nich najít jejich pravou sílu a vždy dbal na ochranu města a přesto ti dva jsou rivalové, když jim už od začátku jde o stejnou věc. Proč je mafie a proč je ozbrojená agentura? Proč nejsme jednotní? Proč nebojovali nikdy proti sobě, ale vždy spolu? A pak mi to došlo. Abychom mohli být já a Dazai spolu a tak i Ryuu a Atsushi, stačí jen uzavřít příměří. Jelikož by mě ti dva nepustili ke slovu, poprosil jsem Chuuyu, aby praštil do stolu. Všichni teď věnovali pozornost nám.

,,Chtěli bychom vám něco oznámit."

Moři:
,,Všichni už víme, že končíte."

,,Tak to právě není, dohodli jsme se mezi sebou, že budeme pracovat dál, ale jen když budeme mít i trochu víc času na sebe a taky pokud mezi agenturou a mafií uzavřete příměří. Stejně každý ví, že vy dva proti sobě bojovat nebudete a že vám jde jen o ochranu města. Tak se přestaňte chovat jako malý děti a pracujte spolu. Aspoň nás to nebude omezovat."

Fukuzawa:
,,Já jsem to nabízel už před lety, ale nechtěl o tom ani slyšet. Takže to říkejte jemu."

,,No dobrá, tak budeme hlasovat, kdo je pro, aby nastalo příměří a přestaly ty nesmyslné boje mezi námi."
Bylo mi jasné, že ne všichni budou souhlasit. Přidal se k nám čtyřem ještě Edogawa, Yosano, Tanizaki, Kyouka, Kunikkida, a blonďák s šéfem...na druhé straně se moc neměli, jen Gin, Higuchi, Hirotsu a Elise.

,,No takže prostě příměří nebo se s námi můžete rozloučit."

Fukuzawa:
,,Já jsem pro příměří, stejně jsme všichni jako bratři a sestry a něco mi říká, že přijdou další boje a horší, než byly doposud."

Mori:
,,Chuuyo, co mi to děláš, jsi jako můj syn. Dal jsem ti domov a ty mě takhle zrazuješ."

,,Nezrazuji, ale co je na tom mít příměří. Stejně když jde do tuhého, nakonec si vždy pomáháme, takže je to jedno. Budeme chránit město spolu. Nemusíš dělat z mafie špatnou skupinu. Protože my jsme ta nejlepší mafie, co lidi chrání. A jestli chceš dál soutěžit s Fukuzawou, to přeci můžeš i tak, ne? Takže konec řeči, je rozhodnuto." 

Byl jsem rád, že to nakonec Chuuya utnul. Mori by nikdy nechtěl, aby od něj Chuuya nebo Akutagawa či kdokoliv jiný odešel, a tak by stejně musel souhlasit. 

Pokračování příště...

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat