49: Nestvůry.

271 103 6
                                    

Ahojky, tak jsem po sto letech i tu😂😂
Věnováno iloveyaoiandereri❤❤


Atsushi
Akutagawa

,,Jsi připravený?"

,,Mám docela strach, ale jsi se mnou a vím, že to spolu zvládneme. Rozumíš spolu."

,,Ano spolu."

Chytil jsem ho za ruku a rozeběhl se s ním proti menšímu blonďatému muži. Ten se jen pousmál a těsně před ním vyrašily z půdy nějaké zvláštní kořeny. Andílek proměnil svou ruku na tygří a přesekl to. Jenže to nebylo tak jednoduché. Vyrašily další a další. Ruku v ruce jsme jeden po druhém ničili. Jenže jestli to půjde tímto tempem, vyčerpáme všechnu naší sílu. Pak jsem si ale všiml, že to nevychází jen ze země ale i z jeho těla. Kéž bychom věděli o jejich schopnostech víc.

,,Andílku takhle to dál nejde. Jestli budeme pokračovat takhle, bude to boj o tom, kdo déle vydrží. Musíme se pokusit k němu dostat blíž a nějak ho spoutat a pak přivolat Dazaie, aby vyrušil jeho schopnost."

,,Taky jsem si všiml, ale jak to chceš udělat, jeho schopnost je strašně rychlá a navíc bere životní sílu ze všech rostlin, na kterých je napojený."

,,Stačí když odvedeš pozornost. Já ho spoutám, takže na něj útoč."

,,Mé útoky nejsou tak rychlé."

,,Ne v téhle podobě. Musíš se proměnit celý, vím, že to zvládneš a budeš se ovládat. A jestli ne využiji to ve svůj prospěch a při nejhorším zasáhne Dazai."

,,Dobře, jdu na to. Ale prosím...ať to netrvá dlouho."

,,Neboj se."
Stáhl jsem ho k sobě a dlouze ho políbil.
,,Připravený?"

,,Ano, miluji tě."

,,I já tebe."
Mezitím, co se Andílek soustředil na proměnu, odrážel jsem blonďákovo útoky. Koutkem oka jsem se snažil vyhledat Dazaie, abych ho informoval. Jenže ti dva měli také, co dělat, jeden používal rostliny, druhý zase chapadla...nestvůry...nic hnusnějšího jsem v životě neviděl. Andílek se už proměnil. Chvíli sebou zmítal, jako by byl v křeči. Nejspíš bojoval uvnitř sebe s bílým tygrem. Muselo to být těžké, ale i tak to zvládl. Oddechl jsem si. Rozeběhl se za mnou a nechal se pohladit na temeni hlavy. Poté vyrazil vpřed. Byl tak rychlý a elegantní, jak už kočkovité šelmy bývají.

,,Dazaii, za chvíli tě budeme potřebovat!!"
Jen souhlasně kývl a věnoval se boji. Blonďák se sotva stačil vyhýbat útokům. Vyčkával jsem ještě chvíli, aby se trochu unavil a poté konečně zakročil. Aktivoval jsem svůj Rashoumon Murakumo a pomocí něj uzavřel ve velké černé čelisti.
,,Dazaii, prosím teď!"křikl jsem na něj. Přiběhl Dazai, jedním dotykem jeho schopnost zrušil a ranou do břicha ho uspal.

Pokračování příště...

Promiňte nějak mě nic jiného nenapadlo😓😓
Jinak děkuji za vaše hlasy a komentáře❤❤❤
Vaše Tsukki❤❤❤

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat