Kamiya se na mě usmál. ,,Šípková růženka se nám probudila... jak jste se vyspala a jak se v máte my lady?" Zeptal se.Vážně má ještě takovou drzost se ptát. Vždyť unesl nevinnou sladkou dívku a připoutal ji k posteli, to je jeden z nejodpornějších zločinů. Říkal jsem si v hlavě.
,,Pane Kamiyo úplně jste zastřel můj líbezný pohled na vás. Co to máte za vychování takhle uvázat dámu k posteli..." naštvaně jsem odpověděl.
,,To bude jen na chvíli má drahá Sayuri, je to jen takové malé opatření, tak se na mě nezlobte," oznámil mi a opět se svými rty přibližoval k těm mým. Začal jsem sebou vrtět. ,,Princezno prosím uklidněte se, bude se vám to líbit," řekl a mrkl na mě.
Tak to jsem opravdu zvědavý až zjistí, že jsem chlap s pořádným nádobíčkem :D Musel jsem se nad tím pousmát. ,,O tom pochybuji, vlastně spíše pochybuji o tom, jestli se to bude líbit vám," řekl jsem a zašklebil se. Náš únosce začínal váhat.
A kde je vůbec tě idiot? Snad mě najde co nejdřív, aby mi pomohl od tady toho úchyla. ,,Co ode mě vlastně chcete?" Zeptal jsem se.,,Chci Vás, chci slyšet, jak krásně budete vzdychal mé jméno, chci slyšet, jak budete křičet... chci vás celou..." pronesl a rozplýval se u toho.
,,Obávám se, že to vám splnit nemůžu. Už jsem vám přeci říkala, že mám přítele a až zjistí, že jsem zmizela, bude mě hledat. Takže jestli vám jsem život milý, nechte mě jít," odvětil jsem výstražným tónem. Jen zavrtěl hlavou. Položil si ruku na mé stehno a pomalu s ní jel nahoru. Blee fuj, bylo to tak nechutně slizký. Přejel přes kyčel a postupoval pořád dál. Dazaii pohni si, koukej mě najít a vysvobodit od tohohle magora... Křičel jsem na něj ve své hlavě.
Vzal si mé rty a strčil mi jeho odporný jazyk do úst. Jako správná žena jsem ho do něj kousl. Vztekle se na mě podíval. Jen jsem se nevinně usmál. Z pravé strany mi přilítla facka. ,,Neodporuj nebo budu zlej," oznámil mi a opět se ke mně přibližoval.
,,Bojoval si už s někým, kdo má schopnosti? Jestli ne, budu první," Křikl jsem na něj teď už svým obvyklým hlasem. Zarazil se. ,,A abys věděl, nejsem žena ale muž," vyzradil jsem své tajemství.
Lehce se pousmál a řekl: ,,A to snad vadí, věděl jsem to celou dobu, mě jen tak někdo neoblafne a u tebe bych udělal výjimku, i kdyby jsi byl žena a pokud jde o schopnosti, taky jednu mám." Začal se smát.
Když je gay, proč jsem musel být v šatech? To si zase se mě Dazai určitě vystřelil. Mazanej hajzlík. Jen počkej, na tebe taky dojde. Klel jsem vše své mysli. Už mě to začalo nudit. Vytrhl jsem se z řetězů. Rychlostí blesku jsem si stoupl za něj a chytl ho do kravaty. Ten idiot místo toho, aby se pokusil o únik z mého sevření, mi začal osahávat stehna. ,,Přestaň, nebo tě hned teď uzemním!" Vyhrožoval jsem mu. Přidušeně se zasmál. A rukou sjel do mého rozkroku. Zmáčkl můj úd a já se neudržel a zasténal.
,,Ehm tenhle je můj!" Řekl Dazai. Přešel ke mně, dal mi ruku pryč, chytl ho za límec a vyzdvihl nad sebe. ,,Dalo mi celkem zabrat, než jsem našel tenhle pokoj, ale konečně tě mám," oznámil mu.
,,Jo a na jak dlouho?" Zeptal se Kamiya.
,,Nemá cenu něco zkoušet," mrkl na něj, ,,dovol mi, abych se představil. Jsem Dazai Osamu mladý muž, co byl až donedávna sebevrah. Poté jsem ale našel tuhle princezničku, na kterou můžu sahat jen já. A až na svoji schopnost jsem úplně obyčejný," dodal ještě.
Nevím, co měl za schopnost, ale nestihl ji použít, Dazai mu ji jedním dotykem ihned vyrušil. Kamiya nestačil zírat. ,,Hej Kunikido, můžeš si ho vzít!" Křikl do vzduchu. V tu ránu se otevřely dveře a dovnitř vstoupil vysoký nabubřelý muž s blond vlasy a culíkem. V ruce měl nějaký diář a v druhé tužku. Zvláštní chlapík. Něco napsal, vytrhl stránku a křikl: ,,Spoutat!" Kamiya byl spoutaný. Blonďák ho chytl za límec a táhl za sebou po zemi. ,,Jinak našel sis nádhernou přítelkyni," pronesl s úsměvem na rtech. ,,Vidíš Chuuyíku, říkal jsem ti, že i jako holce ti to sluší," řekl a smál se jako idiot.
,,Prosím, přestaňte si mě plést s holkou, jsem chlap a daleko větší než vy," odsekl jsem jim a naštvaně se vydal vpřed. Avšak Dazai mě zastavil a schodil na postel. ,,Teď už se o to postaráš, že?" Zeptal se ho. ,,Žádný blbosti a tobě se omlouvám," řekl a odešel i s Kamiyou. Dazai zabouchl dveře. Přešel ke mně. Naklonil se k mému krku a jemně jej políbil.
Já: Dazaii, co to zase děláš?
Dazai: No tak když už jsme tady, trochu si pohrajem, ne? Šeptal mi do ouška a pak ho skousl. Neudržel jsem se a zasténal. Tohle jsem chtěl slyšet. Vzdycháš tak krásně. Rukou mi zajel pod šaty a osahával mi bříško. Poté zabloudil k bradavce. Začal ji mnít v ruce.
Já: Dazaii, co to děláš ahh? Přestaň tady ne ahh! Se vzdycháním jsem ho jemně okřikl. Ale jako vždy neposlechl a pokračoval dál. Přidali druhou ruku, ale tou se věnoval mému přirození.
Dazai: Nic nedělám, jen tě chci pomilovat. Polibky sázel celý můj krk a klíční kosti. Rukou přejížděl po mém údu nahoru a dolů.
Já: Medvídku, no taaaak, nech tohoooo. Vzdychal jsem nedalo se to vydržet, jeho doteky byly zkrátka úžasné. Nakonec jsem se přidal taky. Dvěma prsty jsem si ho přitáhl za bradu a spojil naše rty. Vášnivě jsem ho líbal. Naše jazyky se spolu mazlily a třely se o sebe. Dazaiovo mrštné ručičky rozeply mou podprsenku a konečně mě uvolnil z těch úplých šatů. I já mu pomohl z věcí. Nakonec jsme tam skončili nahý. Medvídku, líbí se mi takové vzrušení. Akord když ho můžu zažít s tebou. Miluji tě zlatíčko moje nejdražší. Miluji tě ze všeho nejvíc. Teď je na čase, aby sis mě vzal.
Dazai: Dobře splním ti se, po čem toužíš.
Loučí ses vámi Tsukki.
Moc děkuji za všechny hlasy krásné komentáře i názory, které mi věnujete ♥♥♥
Taky Děkuji za překročení 500 hlasů a 2,3k ♥♥
Pokračování zase v patek ;)
ČTEŠ
Soukoku aneb další pletky z Bungou. [Yaoi] ✔️
Mystery / ThrillerPříběh vypráví o tom, jak se seznámí sebevražedný muž jménem Dazai s usměvavým Chuuyou. Dazai už od první chvíle začne k Chuuyovi něco pociťovat. Avšak nedává to najevo a místo toho ho pořád provokuje. Také se tam objevi negativní Akutagawa, který...