63: ,,Lepšího přítele už nikdy nenajdu!"

235 98 5
                                    

Ahoj!! Naše spisovatelka vám vzkazuje, že bude minimálně tři dny neaktivní, protože si projede pro svou sestru a po měsíci navštívit jak svojí tak přítelovo rodinu, a proto vám dnes napsala takový uklidňující díl, kde naznačím velké životní rozhodnutí. Já, Akutagawa vám přeji příjemné počtení!

Asi jsem neměl začínat s tímhle tématem. Chuuya i Dazai z toho byli po zbytek dne úplně mimo. Chvílemi to vypadalo, že po sobě skočí a umlátí se k smrti nebo se láskou udusí v objetí. Chtěl jsem z toho rozhovoru zjistit, jak co cítí Andílek, a tak jsem celou dobu bedlivě pozoroval jeho reakce. Ani jednou se nezapojil a pořád se jen usmíval. Několikrát se zasnil a byl celý rudý. Musel přemýšlet nad tím, jaké by to bylo. Chtěl jsem ho požádat o ruku, ale nevěděl jsem jak na to a jestli ještě není brzo...

-----------------------------------------------------------------------

Když jsme leželi v posteli, Andílek byl naprosto mimo. Lehl jsem si na bok a hleděl na jeho zářivou tvář. Otočil se ke mně a jemně se usmál. Přiložil jsem mu dlaň na tvář a on mé gesto zopakoval. 

,,Ryuu, přemýšlel jsi někdy nad naší budoucností? Co bude dál a tak různě?"

,,Přemýšlel Andílku. Několikrát. Také jsi přemýšlel?"

,,Ano. Dnes jsem přemýšlel celý den..." 

,,A k čemu jsi dospěl?" 

,,Možná by nebylo špatné, kdybychom se jednoho dne vzali...vím, že si lepšího přítele už nikdy nenajdu a než bude pozdě, chci stihnout úplně všechno." 

Nevěděl jsem. co na to říct. Úplně mě odzbrojil. Zavalila mě vlna štěstí a lásky. Miloval jsem ho a byl jsem opravdu rád, že by chtěl podstoupit i svatbu. Místo slov jsem si přitáhl do objetí. Políbil jsem ho na čelo a chvíli jsem tak zůstal. Poté jsem mu pohlédl do očí. 
,,Moc rád všechny ty kroky podstoupím s tebou. Jen než uděláme ten největší krok, chtěl bych ti ještě někoho představit. Posledního žijícího člena rodiny, o kterým skoro nikdo neví, i když je nám neustále na blízku
." 

,,Dobře. Budu jedině rád. A kdy to všechno uskutečníme?" 

,,To ještě nevím, ale teď bych si chtěl užít trochu toho času jen s tebou a zítra to spolu probereme." řekl jsem a spojil naše rty. Rukou jsem sjel po jeho zádech až na ten pevný a dokonalý zadek a pevně stiskl. Tiše zasténal a kousl mě do rtu. Přetočil jsem se na záda a Atsushi skončil na mě. I druhou rukou jsem laskal to drobné tělíčko a vášnivě zkoumal jeho ústa. Když mi docházel vzduch, rozdělil jsem naše rty. Andílek toho využil a obkročmo si na mě sedl. Začal jsem cítit jistý tlak. Zajel mi rukama pod triko a následně jej sundal. Zvedl jsem se do sedu a také mu svlékl horní část. Poté jsem se zapřel dlaněmi a jemně obšťastňoval Andílkovo krk...

Určitě víte, jak to pokračovalo dál a než bych vám to tu povyprávěl, byli bychom tu do rána, tak se mějte. 

Pokračování příště...

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat