7: Odhalená minulost.

761 131 9
                                    

Akutagawa:

Zdravím Vás, jmenuji se Akutagawa Ryuunosuke.
Něco málo vám o sobě povím, na téhle nudné planetě žiju už 21 let. Abych zabil čas, zabíjím lidi pro přístavní mafii a nechávám se oblbovat lidma, jako je Chuuya. Nikdy jsem se moc nesmál. Ale zase jsem neměl potřebu páchat sebevraždu. Měl jsem svůj svět a ten mi stačil. Nebyl jsem moc společenský a když jsem se chtěl pobavit, stačilo zajít na pár drinků do baru.

Vím, že jste čekali Chuuyu nebo Dazaie, ale musím vám říct, proč jsem to udělal. Proč jsem políbil Dazaie. Asi se budete divit, ale měl jsem nějaké pletky s Chuuyou. Chápu pokud jste překvapení. Aspoň se dozvíte, jaký Chuuya je, když se napije.

Chuuya i já pracujeme u mafie už dlouho a jednou jsme měli společnou misi, trvala trochu déle a my se ubytovali v hotelu ve dvoulůžkovém pokoji. Nevím jestli měl Chuuya špatné období, ale každý večer popíjel a byl až moc přítulný. Nevadilo mi to dokud, to nepřehnal.

Ten den se strašně moc opil a když večer přišel do pokoje, lehl si ke mně do postele. Mumlal nějaké nesrozumitelné věty a jeho dech byl cítit po tvrdém alkoholu. Pak mě začal osahávat. Pokaždé jsem jeho ruce odháněl, ale marně. Na to, že byl tak vyhublý a vypadal jako holka, měl sílu. Převrátil si mě k sobě tak, abychom si viděli do očí. Díval se na mě tak nevinně a byl celkem roztomilý, ale to neznamenalo, že mu dovolím mě osahávat. V tu dobu jsem si ani nebyl jistý, co vůbec jsem. Z ničeho nic mě políbil. Chtěl jsem mu jednu vrazit, ale moji ruku zachytil a polibek prohloubil. Jazykem zkoumal mé ústa a polibky neustále prohluboval. Nešlo ho zastavit, snažil jsem se všelijak bránit, ale i má schopnost byla k ničemu. Strhnul ze mě triko na spaní a zasypával mé tělo něžnými polibky. Začínal jsem se tomu poddávat a nakonec už jsem se nebránil, nemělo to smysl.

,,Tvé tělo je tak jemné a rozkošně se chvěje." Pronesl s úsměvem. Tahle věta mě donutila zrudnout. Sedl si obkročmo na mě, pomalu se ke mně přibližoval, dokud se naše rty nespojily. Ucítil jsem mírné vzrušení. Jednou rukou se mi hrabal ve vlasech a druhou zkoumal každou část těla, na kterou dosáhl. Ucítil jsem, jak se jeho úd zvedl do pozoru. To jsem se začínal trochu bát, přeci jen byl dost opilý na to, aby se vyspal s klukem. Doufal jsem, že k tomu nikdy nedojde, ale mé přání se nesplnilo. Slezl ze mě, stáhl ze sebe všechny věci, roztáhl mi nohy a sedl si mezi ně. Uchopil můj úd a začal po něm přejíždět nahoru a dolů. Neodolal jsem a zasténal. Usmál se a pokračoval dál, bylo to doslova božský, jenže pak přestal a začal osahávat mé pozadí. To už bylo dost nepříjemné. Prstem přejel po mém otvůrku, cukl jsem sebou. Věděl jsem, co má přijít tak jsem sebou házel ze strany na stranu, bohužel ani tohle nepomohlo.

Znovu se ke mně skláněl a třel svůj úd o můj otvor. Náhle jsem se ocitl v jednom ohni, bál jsem se strašně moc. Nevěděl jsem jaké to bude, ale určitě to zabolí, na tohle jsem nebyl vůbec připravený. Znovu mě sázel polibky, zachvěl jsem se a trochu se uvolnil. To jsem, ale dělat neměl. Využil toho a jen tak do mě pronikl. Vykřikl jsem bolestí do jeho úst a cítil, jak mi stékaly slzy po tvářích. Byla to neskutečná bolest. Nevím, co mě o napadlo, ale zase jsem sebou začal házet. Bolest byla o to větší a já radši přestal. Za to o něm se to říct nedalo, vůbec se o mě nezajímal a tvrdě přirážel. A abych nešel slyšet pořád mě líbal. Jen díky těm procítěným polibkům, to nebylo tak hrozné. Po chvíli jsem si na to zvyknul a začal sténat. Docela se mi to líbilo a můj penis se zvětšil o něco více. Chuuya si toho všiml a obemkl ho svou dlaní. Uspokojoval mě a přirážel hlouběji a rychleji. Oba jsme hlasitě vzdychali. Cítil jsem, že za chvíli dojdu k vyvrcholení. U něj to bylo stejné, jeho úd se zvětšil a byl ve mě ještě těsnější. Došlo na poslední nejtvrdší příraz a já postříkal své i jeho břicho a on zaplnil celý můj vnitřek. Vytáhl ze mě svůj úd a vyčerpaně se svalil vedle mě na postel. Políbil mě, pohladil po tváři a zavřel oči.

Zvedl jsem se z postele a zamířil do sprchy. Než jsem pustil vodu ucítil jsem, jak mi něco stéká po stehně. Jo Chuuyovo lepkavá tekutina. Rukou jsem se opřel a studenou zeď a koukal se do země. ,, Do prdele ten idiot mě natrhl." Vykřikl jsem, když jsem uviděl vodu smíchanou s mou krví. Začalo to tak bolet. Chtělo se mi zase brečet. Uvědomil jsem si, co se stalo a věděl jsem, že tohle nedopadne dobře. Dal jsem si trochu sprchového gelu na ruce a začal smívat každý Chuuyovo dotyk a polibek. Stejně jsem je pořád cítil. Nevěděl jsem jestli ho nenávidím nebo miluji, za to, co udělal. Byl jsem tak zmatený. Vypnul jsem vodu, osušil se a šel si lehnout. Jelikož obsadil mou postel a děsně se roztahoval, skončil jsem v jeho posteli. Dalo mi zabrat, než jsem usnul.

Druhý den ráno:
Když jsem vstal, Chuuya se ještě válel v posteli. Jak jinak. Oblékl jsem se a objednal nám snídani a něco proti kocovině přes hotelovou službu. Po chvíli zaklepala na dveře. Objednávku jsem převzal, zaplatil a vzbudil toho idiota. Pomalu otevíral oči a zase nesrozumitelně mumlal. Nakonec se zvedl a držel se za hlavu. Podal jsem mu sklenku s nápojem proti kocovině. Poděkoval mi. ,,Co se večer stalo?" Čekal jsem, že se omluví, nebo tak něco. Ne on to byl prostě totální kretén, který se ještě zeptá, co se vůbec stalo. Jako fakt? Tímhle mě opravdu vytočil.

Já: To nemyslíš vážně, že ne?
Chuuya: Co tím myslíš?
Já: Tu otázku. To si vážně nic nepamatuješ?
Chuuya: Ne, udělal jsem ti snad něco?
Já: Nemůžu tomu uvěřit, zneužiješ mě a ještě se ptáš.
Chuuya: Tak to je blbost, to bych nikdy neudělal. Navíc mám přítelkyni.
Já: Ještě řekni, že jsem si to vymyslel.
Chuuya: To netvrdím, ale tohle bych neudělal.
Já: Jdu k čertu.

Ani si nedokážete představit, jak moc to bolelo, jakoby mi vytrhl srdce z těla. Nejdřív mě znásilní a pak si to ani nepamatuje, moc jsem si od toho nesliboval, ale tohle jsem taky nečekal. Musel jsem jít pryč, nemohl jsem se na něj ani podívat. Chtěl jsem mu to nějak oplatit, ale nevěděl jsem jak.

Víte, co na tom bylo nejlepší?
Pokaždé, co se takhle opil, jsme se spolu vyspali a on si nikdy nic nepamatoval. Po měsíci mi to začalo být jedno. I když jsem se ho snažil nenávidět, vždy jsem mu podlehl a zamiloval se do něj ještě víc. Dokonce jsem jednou po něm vyjel jako on po mě, ale ani tak si na nic nevzpomněl a já schytal pořádnou facku. Dohromady to takhle trvalo skoro tři měsíce. Potom Chuuya nějak přestal pít a mě jakoby ani neznal.

Víte, co na tom bylo nejhorší?
Ten zmetek se pak zamiluje do toho přiblble usmívajícího blbečka Dazaie. Co je na něm tak úžasného. Mě nikdy nedal ani malinkou šanci. Ani jednou neopětoval mé city a kvůli němu se skoro zabije, jen aby byl, co nejdříve s ním. Tolik mě to štve. Nevím, jestli mám být takový hajzl a všechno Dazaiovi říct a nebo mu udělat to, co udělal Chuuya udělal mě. Stejně ani nevím, jestli mi uvěří a druhá možnost je víc reálnější. Vidíte k čemu mě ten idiot dohání?

Radši to ukončím, než začnu šílet ještě víc.

Doufám že se vám i tahle kapitola aspoň trochu líbila.
Budu ráda za vaše hlasy, komentáře, názory a sledování ♥
Pokračování příště! ♥

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat