50: První dole.

306 104 8
                                    

Ahojky❤❤
Věnováno iloveyaoiandereri


Ihned jsem přiskočil k nim. Akutagawa mě pomocí jednoho chapadla z černé hmoty hodil k němu, avšak jeho pomocník se ho snažil chránit. Viděl jsem, jak ke mně míří část jeho zohaveného těla...tohle bude bolestivé. Nakonec stihl zasáhnout Chuuya a útok odrazil. Já tak mohl v klidu dopadnout na blonďatého kluka a pomocí jednoho dotyku jsem vyrušil jeho schopnost. Poté jsem ho ranou do břicha uspal. Vše se seběhlo tak rychle, že to jeden sotva okem postřehl.

Díky bohu jeden byl dole...teď ještě ten druhý. Vůbec jsme se k němu nemohli dostat. Mezitím, co Chuuya odrážel jeho útoky, jsem se snažil vymyslet nějaký plán. Jako mohli bychom to udělat stejně jako u toho předchozího, ale s jeho bych rychlostí to bude těžké.

,,Chceš, nějak pomoc?"

,,No asi ano...potřebuji se k němu dostat, ale s ním to nebude tak jednoduché...to mě štve..."

,,Ok, Andílku ty s Chuuyou na něj útočte...já budu s Dazaiem vyčkávat na příležitost."

,,Dobře."

,,Hej a ty...stále můžeš bojovat?"

,,Jo, ještě jsem krev nekašlal, takže se nemusíš bát."

,,Kdyby něco, klidně se na boj vykašli, my to zvládneme."

,,Neboj."

Poté jsme zpovzdálí sledovali ty tři. Fuj, opravdu to byly nestvůry. vypadalo to dost beznadějně, ať dělali, co dělali, nemohl jsem se k němu dostat. Akutagawa mě držel ve vzduchu připraveného na protiútok, ale ten slizký parchant se vždy vyhnul.

Andílek začal být vysílený a taky schytal dost zranění. Pohlédl jsem na Akutagawu, v jeho očích se rýsoval strach o svého milovaného. Poprosil jsem ho ještě o jeden pokus. Nakonec se povedlo, jenže na něj to nezabralo. Všichni jsme se zděsili. Jako co teď?

Nejen že byl rychlý, ale měl neuvěřitelné regenerační "schopnosti". Ty dva už jsem nemohl nadále ohrožovat. Musel jsem vymyslet něco jiného. Bohužel teď jsem byl beznadějný...nic mě nenapadalo.

,,Zlato, co budeme dělat, když nemá schopnosti? Musí to být nějaký mutanty když je schopný tohohle."

,,Já vůbec nevím...leda ho rozcupovat na kousky, ale jak? Je strašně rychlý."

,,Možná bych jeden návrh měl...použiji svoje eso."

,,Víš, jak to dopadlo minule..."

,,Vím, taky vím, že mě zachráníš jako minule."

,,Co když ne?"

,,Ale ano, věřím ti."

,,Tak dobře. Pojď ještě ke mně!!"

Šel jsem k němu a začal ho vášnivě líbat. Neříkám, že jsem se nebál, ale vždy se musí podstoupit určité riziko pro obranu svých milovaných.
,,Hoši stáhněte se dozadu a sledujte, jak pracuje nejohroženější dvojka Double black. Můžeme zlato?"

,,Můžeme!"

Pokračování příště...

Tak snad se vám díl líbil.
Jinak už jsme za půlkou příběhu😊😊
Děkuji za vaše hlasy a komentáře😘❤
Mějte se😘❤
Vaše Tsukki❤❤

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat