,,Počkej co...,,Ne v pohodě, chápu to, nemusíš odpovídat. Asi bylo hloupé ptát se tak brzo. Promiň asi jsem tě zaskočil. Nechtěl jsem. Aaah bože jsem takový idiot," řekl a otočil se zády ke mně. Hodil na sebe deku. Absolutně nechápu co to do něj vjelo. Bylo mi ho líto, ale může si za to sám, když mě ani nenechal doříct mou větu a hned z toho vyvodí tohle. Přitáhl jsem si ho k sobě. Znělo to jako by naříkal. Odkryl jsem mu deku z tváře a políbil ji. Otřel jsem mu slzy a usmál se na něj.
,,Ryuu... víš... já myslel... že už spolu chodíme. Tedy aspoň to tak těch posledních pár dní vypadalo. Avšak jestli sis myslel něco jiného... i tak říkám ano. Ano budu s tebou chodit. Doufám, že vezmeš zpět to, co jsi řekl. Já, taky tě miluji a strašně moc, už nějakou dobu. Tak se na mě podívej, abych tě mohl alespoň políbit," nakonec jsem řekl. Otočil se ke mně rozplakal se ještě víc a omotal mi ruce kolem krku. ,,Myslíš to vážně?" Zeptal se. Místo dalších slov, jsem si vzal jeho neodolatelné rty a jemně je líbal.
Najednou se odtáhl. Tak nějak zvláštně se na mě podíval. Pohled jsem mu oplatil. Přetočil si mě pod sebe a obkročmo si na mě sedl. Sklonil se k mému uchu a olízl jej. Trochu jsem sebou zavrtěl, strašně to lochtalo. ,,Jsem rád, že jsi se mnou, dovol mi trochu si pohrát," pošeptal a skousl. Automaticky se mi spustila husí kůže. ,,Dobře, jak si přeješ," odvětil jsem. Rozepl mi první knolíček a zlíbal odhalenou kůži. Tiše jsem zavzdychl. Rozepl i druhý a znovu mě zlíbal. Jeho ruka zabloudila k mým kalhotům, rozepl je a trochu je stáhl. Zavzdychal hlasitěji. Vzal si mé rty. Líbal je kousal a dával jim veškerou lásku. Všechny polibky jsem mu oplácel.
,,Andílku, nevadí ti to?" Ujišťoval se. Jen jsem zavrtěl hlavou. Rukou mi sjel pod trenky a pohladil mě po celé délce údu. Zasténal jsem. Ryuu se jen usmál a můj úd obemkl svou dlaní. Pomalu po něm přejížděl nahoru a dolu. Nemohl jsem se udržet a začal jsem vzdychat ještě víc. Připadal jsem si jako nějaká coura. Navíc tohle pro mě bylo něco nového a já nevěděl, co dělat. ,,Ani tohle ti nevadí? Klidně přestanu," oznámil mi. ,,Ne prosím, pokračuj. Je něco, co bych měl udělat já?" Zeptal jsem se. ,,Ne andílku, jen v klidu lež a pomalu se uč!" Jemně mi rozkázal.
Rozepl i zbylé knoflíčky a košili ze mě svlékl. Tolik jsem se styděl. Cítil jsem, jak se mi do tváří hrne červeň. Nejdřív jsme se chvíli líbali. Ze rtů potom přešel na krk. Bylo to tak strašně příjemné. Krk vystřídala klíční kost. Začal jsem křečovitě svírat prostěradlo a snažil se udržet své sténání. ,,Andílku, nedus to v sobě a vzdychej, miluji tvé vzdychání," řekl jako by mě měl prokouknutého, což asi měl. Přesunul se na mé bradavky. Jednu dráždil rukou a tu druhou pusou. Nedalo se to vydržet a já se zase rozvzdychal. Cítil jsem se tak lacině, ale věděl jsem, že pro něj takovou hodnotu nemám. Zabloudil jsem rukou do jeho jemných vlásků a laskal je.
,,Teď zažiješ ještě něco lepšího," oznámil mi. Zvedl se z postele. Stáhl ze mě kalhoty a rovnou i trenky. Přisedl si k mým nohám. Sklonil se k mému údu a olízl mi špičku. Zavrtěl jsem sebou. Olízl i celou délku a pak si ho strčil do úst. Vyjekl jsem bylo to strašně příjemné. Pomalu pohyboval hlavou. Zrychlil se mi dech. Tělo bylo v jednom ohni. Já sténal jako o život. Začal pohybovat hlavou rychleji a občas přidal i zoubky. Tak neuvěřitelná slast, nikdy jsem se necítil tak dobře jako teď. Znovu jsem prsty zajel do jeho vlasů. Zrychlil ještě víc. Už jsem pomalu nedýchal, jak jsem nestíhal. Hlava se mi točila, tělo se chvělo, srdce bylo neuvěřitelnou rychlostí, pomalu jsem se ztrácel v říši snů.
Pak to ale přišlo. Cítil jsem, že tyto pocity zmizí a já vyvrcholím. Snažil jsem se mu dát hlavu pryč, ale on se držel jako klíště. ,,Ryuu dost! Já už budu!" Křikl jsem. Jenže už bylo pozdě. Zaplnil jsem mu celé ústa svou bílou tekutinou. Ryuu to všechno spolkl a otřel si ústa. Dlaněmi jsem zakryl své rudé tváře a nehybně jsem tam ležel. ,,Ryuu to se jako teď stydíš?" Zeptal se a zasmál. Pokoušel se mi dát ruce pryč, ale já je tam pevně držel. ,,Notak, není se za co stydět, tak odkryj svou pěknou tvářičku!" Rozkázal mi. Zavrtěl jsem hlavou. ,,Tak to asi budu muset použít násilí," řekl. Vzdal jsem to a odkryl svou tvář.
Pohladil mě a věnoval mi polibek. ,,Líbilo se ti to?" Zeptal se. ,,Ano... bylo to poprvé, co tohle někdo dělal, cítím se jako laciná dívka," odpověděl jsem mu. Hlasitě se rozesmál a vrtěl hlavou. ,,Andílku ty jsi pako... jsem rád, že se ti to líbilo a není se za co stydět. Taky nemáš důvod se takhle cítit. To ke vztahům patří, příště i ukážu něco ještě lepšího," oznámil mi a mrkl. ,,Dobře. Jsem zpocený, půjdu do sprchy," oznámil jsem mu a zvedl se z postele. Ryuu mě chytil za ruku. ,,Počkej! Mohl bych jít s tebou prosím?" Rychle se optal. ,,No... tak dobře," odpověděl jsem. Stejně mě viděl nahého.
Šli jsme do koupelny. Vlezl jsem si do sprchy a pustil na na sebe teplou vodu. Ryuu si ještě sundaval věci. Po chvilce se přidal. Jeho tváře byly stejně červené jako ty mé. Nakonec jsem nebyl jediný, kdo se styděl. Měl tak krásné tělo. Neudržel jsem se a musel si sáhnout. Tak jemná kůže. Usmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatil. Chvíli jsme si navzájem dívali do očí. Nakonec jsme se začali líbat. U toho jsme se navzájem hladili. Přestali jsme, až když nám docházel vzduch. Poté jsme se namydlili, opláchli a usušili. Hodili jsme na sebe župany a šli spát.
Konec!!! :D
Doufám, že jste si dobře početli :33
Děkuji za vaše hlasy a komentáře ♥♥♥
Pokračování zase v pátek ;)
Loučí se s vámi Tsukki ♥
ČTEŠ
Soukoku aneb další pletky z Bungou. [Yaoi] ✔️
Mystery / ThrillerPříběh vypráví o tom, jak se seznámí sebevražedný muž jménem Dazai s usměvavým Chuuyou. Dazai už od první chvíle začne k Chuuyovi něco pociťovat. Avšak nedává to najevo a místo toho ho pořád provokuje. Také se tam objevi negativní Akutagawa, který...