66: Nejsem proti.

242 98 2
                                    

Ahoj!!

Byl jsem rád, že mi Akutagawa představil svou sestru, upřímně jsem nečekal, že by vůbec nějakou sestru mohl mít. Byli jsme u ní až do večera a povídali si. Na to že to byla osoba, která je schopná vám podříznout krk, než mrknete, byla opravdu milá. Akutagawa šel ještě do obchodu pro něco k pití. Zůstal jsem tam s Gin sám. Docela jsem se obával, že teď ukáže svou pravou tvář. Musel jsem se ujistit, že se je to jen mylná domněnka a ona je opravdu milá.

,,Gin, vážně nejsi proti tomu, že se já a tvůj bratr milujeme? Nechtěl bych, abys ho kvůli mě nenáviděla."

Gin:
,,Nejsem proti tomu. Spíš se divím, že se dokázal do někoho zamilovat. Nikdy neměl kamarády vždy byl posedlý divnými lidmi jako je Chuuya a Dazai. Nechci vědět, co všechno s nimi dělal...ale ty mi přijdeš docela v pohodě. Jen mi slib, že ho ochráníš. Rád se vrhá do boje po hlavě a nepřemýšlí. Moc toho nevydrží a pak se diví, že ho pokaždé přizabijí. Máš u mě plus, že jsi ho zachránil před Francisem a téměř vyléčil jeho nemoc. Už jsem si s tím nevěděla rady."

,,Nemohl bych bez něj žít a většinou je v nebezpečí jen kvůli mě...je mou povinností ho chránit. A moc si vážím tvých slov. Vážně jsem si oddechl. Nebýt jeho přišel bych si stále jako obyčejný budižkničemu, odpadlík, monstrum, co si nezaslouží žít a podobně. On mi ukázal, že každý má právo žít a když ne, že si ho má vybojovat."

Gin:
,,My oba jsme byli také takoví. Vyrůstali jsme v sirotčinci a přístavní mafie, která nás nejdřív málem zabila, nás poté přijala mezi své jako nový přírůstek do rodiny. Nakonec jsme začali chránit toto město a našli důvod žít."

,,Nikdy mi nevyprávěl o svém dětství."

Gin:
,,No ono ani není moc o čem vyprávět. A ne všichni vydrží poslouchat, jak jsme museli přežívat a co všechno jsme pro to museli udělat. A jelikož jsi vyrůstal v sirotčinci taky a pak tě odtamtud vyhnali, určitě sám víš, jaké to je." 

,,Jak tohle víš?"

Gin:
,,Měli jsme za úkol tě jednou zajmout, než se můj hloupý bratr zamiloval do tvého nahého těla. Sbírat informace o lidech je jedním z našich úkolů, když dostaneme misi." 

,,Zajímavý, že ty jsi zůstala v utajení tak dlouho?"

Gin:
,,Je to lehké, když umíš dobře zacházet s nožem a podřezávat hrdla líp než kdokoliv jiný." 

,,Proboha, o čem se to tu bavíte?" 

Gin:
,,Ajaj, už je tady můj hloupý bratr. Jen o tom, jak jsi sabotoval misi kvůli jeho nahému tělu." 

,,To není pravda...Gin!"

Gin:
,,Nikdo jiný kromě mě o tom neví, můžeš být v klidu." 

Byl jsem naprosto v rozpacích, o tomhle jsem nevěděl ani já a slyšet to zrovna od jeho sestry, nebylo moc příjemné. Celkově mé první setkání s Ryuuem bylo dost zvláštní samo o sobě.

Pokračování příště...

Soukoku aneb další pletky z Bungou.  [Yaoi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat