Bu hikayeye başlamadan önce kendi kendimi oyalayacak bir şeyler aramaktaydım. Genelde canım sıkkın olduğunda ya da kendimi hayattan biraz olsun koparmak istediğimde boş bir sayfa açıp kendimi o kahramanın dünyasında kaydeberim. Bu hikayeye de başladığım zaman böyle düşünmüştüm. Kendimi o karakterin dünyasında kaybedip biraz olsun hayattan uzaklaşmak... Daha sonra hikayeyi burada yayınlamaya başladım ve güzel yorumlar aldığım zaman devam etmek istedim. Her ne kadar hikayeyi yazmaya kendime iyi gelsin diye başlasam da yorumlarınzı ve beğenilerinizi görünce ister istemez kendimi tutamadım.
Aranızda başından beri hikayeyi takip edenlerin olduğunu biliyorum, bir dakika olsun desteklerinizi esirgemediğiniz için öncelikle sizlere teşekkür ediyorum. Her ne kadar diğer hikayelerden farklı bir konuya sahip olsa da okumaya devam edip kötü yorumlarda bulunmamanız beni gerçekten mutlu etti. Hikayeyi yazarkende aklımda dışlanmış, kendini farklı hisseden ve diğer insanlardan farklı olduğunu düşündüğü için kendi kabuğuna çekilmiş bir LGBTQ bireyini ele almadım. Çünkü bu hikayede aslında bir erkeğin bir erkeği sevebileceğini göstermek istiyordum. Bunu yaparkende tüm saf duygularıyla her şeyi açık açık göstermek istedim. Hikayede de bolca geçtiği gibi; aşkın cinsiyeti olmadığını göstermek istedim. Sizlere bunu ne kadar yansıttım bilmiyorum ama umarım düşüncelerimi istediğim gibi yansıtabilmişimdir.
Kuzey ve Emir benim hayatımda her zaman ayrı bir yere ait olacaklar çünkü ben onların masalını yazmaya başladığım günden beri artık onlardan biri gibi oldum. Onlarla kalkar, onlar gibi düşünür ve onları sanki etrafımda görür oldum. Umarım sizlerde böyle hissetmişsiniz. Onların hikayesinin tıpkı bir peri masalı gibi mutlu sonla bitirdiğim içinde mutluyum çünkü zaten yeterince acı çekmişlerdi. Belki çoğumuz bu duyguları bastırdığımız ve kendimizi insanlardan soyutladığımız için bu kadar üzgünüz.Bir gün Kuzey'inizi, Emir'inizi ya da Merve'nizi, Sima'nızı bulabilme umudunuzu kaydetmemeniz için masalı mutlu sonla bitirdim. Umarım bir gün aradığınız ilişkiyi ve mutluluğu bulursunuz. ASLA PES ETMEYİN VE KORKMAYIN ÇÜNKÜ AŞK KORKULACAK BİR ŞEY DEĞİLDİR.
Son olarak hikayenin kitap olup olmayacağını soranlarınız oldu. Şuan için ortada böyle bir şey yok ama dilerimki ilerleyen bir zamanda edebiyatımız artık özgürleşir ve böyle içeriği olan kitapları raflarda görebiliriz. Kim bilir belki bir gün, bir kitapçımın rafında tekrardan görüşürüz...
Tekrardan bütün desteğiniz için teşekkür ediyorum. Sizleri seviyorum....
Başka bir hikayede görüşmek üzere...Yeni hikayem Kapımdaki Damat'a göz atmayı unutmayın!
https://www.wattpad.com/story/111353165-kap%C4%B1mdaki-damat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf Bir Evcilik Oyunu
Romance"Bazen bir erkek sana bütün kadınları unutturur." "Aşkın cinsiyeti yoktur." Yıllardır ailemin baskısıyla hiçbir şey yaşayamamış bir çocuk olarak sessiz hayatıma devam ediyordum ta ki başka bir şehre kaçana kadar. Evet, hayatım boyunca yapmak is...