Kendimi havuzun dibinde bulduğum zaman hemen çırpınarak yukarı doğru yüzüp suyun yüzeyine çıktım, gözlerimi yavaşça açıp yüzümdeki suyu elimle sildikten sonra bana otuz iki diş bir şekilde gülen Kuzey'e baktım. Hiçbir şey olmamış gibi havuzun başında durmuş gülmeye devam ediyordu. Üzerinde ceketinin olmadığını görünce havuzun köşelerine tutunarak biraz kendimi kaldırdım ve daha sonra o gülmeye devam ederken yavaşça havuzdan çıktım.
"Bunu komik mi buluyorsun?" Dedim sırılsıklam bir şekilde üzerimdeki sular yavaş yavaş parkelere dökülürken.
Kuzey'in hâlâ gülmeye devam ettiğini görünce yavaşça üzerimdeki gömlekten kurtuldum. Ama bunu her zamanki gibi yavaş yavaş yapıp Kuzey'in gözlerinin içine bakmaya devam ediyordum. Kuzey, gülümsemesini kesip hayran bir şekilde bana doğru baktığı zaman altımdaki pantolonun kemerini yavaş yavaş çözmeye başladım ve yüzüme çarpık bir gülümseme ekledim. Ayakkabılarımı da aynı yavaşlıkta çıkardıktan sonra yavaş adımlarla Kuzey'in havuzun başında duran bedenine doğru yürüdüm. Her yürüyüşümde o gözlerini bana daha da çok sabitliyor her an ne yapacağımı merak edermiş gibi beni baştan aşağı süzüyordu. Karşısına geçtiğim zaman hiçbir şey olmamış gibi elimi boynuna doğru uzattım.
"Sana sırılsıklam aşık olduğumu bu şekilde tescillediğimize göre..." Dedim ve onu kendime doğru çekip kulağına yaklaşarak: "Şimdi sıra sende!" Diye fısıldadım ve üzerine doğru atlayıp ikimizi birden havuzun içine sokmayı başardım.
Kafamı yine sudan dışarı çıkardığımda Kuzey şaşkın şaşkın gözlerimin içine bakıyor, ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bense onun az önce bana güldüğünden daha sesli bir şekilde gülüyor ve suyun üzerinde durmaya çalışıyordum.
"Gel bakalım şimdi buraya!" Kuzey kendine gelip bana seslendiği zaman üzerime doğru yüzeceğini anladığım için kendimi hemen suyun içine tekrardan daldırdım.
Kafamı onun olduğu tarafa doğru çevirdiğim zaman suyun altında bana doğru yüzen bedenini gördüm. Seksi bir deniz erkeğini andıran yüzüşü ve ıslandığı için daha da ortaya çıkan vücudunun detaylarını görünce bir an suyun içinde olduğumu unuttum. Hemen yavaşça yukarı doğru çıktım ve biraz nefes alıp verdikten sonra tekrardan bedenimi suyun içine soktum. Gözlerimi açıp etrafta Kuzey'i aramaya çalışırken o çoktan beni kolları arasına almıştı bile. Yüzünü yavaşça yüzüme doğru yaklaştırdı ve su baloncuklarını yüzüme doğru üfledi. Ne kadar süredir suyun altında nefessiz kaldığını bilmiyordum ama normal bir insana göre uzun bir süreydi. Birlikte tekrardan suyun yüzeyine çıktıktan sonra yavaşça nefes alıp vermeye başladı.
"Şimdi sana ne yapsam acaba diye düşünüyorum." Dedi elleriyle gözünün önüne düşen saçlarını geriye atarak.
"Senin bana yaptığın şeyden sonra mı?" Dedim tek kaşımı kaldırarak.
Tekrardan gülmeye başladığı zaman dayanamayıp üzerine doğru gittim ve kafasından tuttuğum gibi suyun içine soktum. Ben onun tekrar çıkmasını beklerken o bu sefer beni ayaklarımdan yakalayıp yanına çekmişti bile. Tekrar gözlerimi açtığımda suyun altında bana doğru gülümsüyordu. Ellerini yavaşça bana doğru uzattı, bende bana uzatan ellerini tuttum ve onu kendime doğru çektim. Birkaç saniye içinde bedenlerimiz çarpıştı ve o her zamanki gibi elini belime attı. Kafasını biraz bana yaklaştırdıktan sonra dudaklarıma doğru yaklaştı ve suyun soğukluğu arasında bile bedenimin deli gibi yandığını hissettim. Dudakları dudaklarıma değip geçerken ben havuzda olduğumuzu unutuyor sanki uçsuz bir okyanusun ortasındaymışız gibi hissediyordum. Nefes almak için tekrardan yukarı çıktığımızda ben kendimi yine sarhoş gibi hissediyordum. Yüzümden akıp geçen su damlaları ve yanı başımda duran Kuzey'in bedeni beni yine başka bir aleme sürüklüyordu. Biraz daha havuzda durduktan sonra çıktık. Neyse ki Kuzey, havuzdan çıkınca kullanacağımız şeyleri koymamız için bir dolap düşünmüştü yoksa titremekten komaya girebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf Bir Evcilik Oyunu
Romansa"Bazen bir erkek sana bütün kadınları unutturur." "Aşkın cinsiyeti yoktur." Yıllardır ailemin baskısıyla hiçbir şey yaşayamamış bir çocuk olarak sessiz hayatıma devam ediyordum ta ki başka bir şehre kaçana kadar. Evet, hayatım boyunca yapmak is...