8. Chapter

2.5K 95 4
                                    

Niall:

Ona je s tím klukem... Ale na koni je tak sladká a Harold skáče, jakoby létal.

Stále hledím na zkušební skoky za kolbištěm. Když hlasatel vyhlásí začátek, všichni jezdci se sestaví před hlavní tribunu a každého po jednom představí. Trhá mě, když vidím, jak pokukuje po tom Robinovi - copak jí nestačím? Moje zbytečné nalhávání. Žárlím tady, jako bychom spolu chodili. Jsem jí ukradený...

Hlasitě si povzdechnu. 

„Aa, Nialler se zamiloval,“ uchechtne se Zayn. 

Drknu do něho a dám si prst přes pusu. „Drž hubu, kdyby se to Louis dozvěděl, zabil by mě,“ řeknu přísně, ale zároveň tiše.

„Klid!“ rozcuchá mi vlasy a uculí se.

Vůbec se nevěnuji tomu, kdo skáče, pořád hledím dozadu na rozeskoky. Krasně se usmívá, je na koni tak přirozená. Budu se jí muset vzdát. Louis by mě zabil a navíc sotva na koně vylezu. Seděl jsem něm asi jednou, když jsem byl malý. S Robinem bude moct jezdit, zatímco se mnou ne.

„Nyní kategorie T, skoky vysoké 160 - 170 cm,“ promluví hlas z rozhlasu, „jako první Emily Newmanová s koněm Sir Harold Walter.“

Okamžitě zbystřím. Pozorně sleduji její ladné pohyby s koněm a Haroldovy skoky, které vypadají jakoby měl křídla.

„Tak to byla nejlépe zajetá jízda dnes,“ pochválí Emily, když úspěšně dokončí svou jízdu, „další na řadu přichází Robin Hickey s koněm Little Bee.“

Tleskám na Emily jízdu, byla opravdu skvělá a snažím se prorvat davem pryč s tribuny za Emily -  musím jí říct, co k ní cítím.

„Emily,“ příjdu k ní s rukama v kapsách a stydlivým úsměvem.

„Nialle,“ zajíkne radostí a krasně se usměje.

„Chtěl jsem ti pogratulovat,“ řeknu nervozně.

Opět se nadherně usměje a poděkuje - sakra, jak se má člověk soustředit, kdyż se na něho usmívá nejjasnější hvězda?

„No víš ja-“ začal jsem stejně jako jsem skočil.

„Emily, jedem?“ vyruší mě něčí hlas. Není těžké hádat, o koho se jedná – Robin.

„Jasně,“ usměje se, „Nialle, uvidíme se doma,“ obejme mě a políbí na tvář. V lehkosti se vyhoupne do sedla a vykluše menší kopeček i s Robinem v zádech. Na okraji téměř na stejno nacválají. 

Koukám na ně mezi stromy. Když vidím, že cválá s rozpaženýma rukama a Harold má volný otěže, ještě k tomu cválají opravdu rychle, mám o ní strach - co nadělám? Nemůžu tam jen tak nakráčet a zakázat jí takhle jezdit. Jediný, co můžu, tak se koukat zpoza stromů a doufat, že Harold nevyvede žádnou kravinu a ona si nezlomí vaz. - Otočím se a vrátím se zpátky na tribunu.

„Kde si byl?“ vyptává se Zayn ihned, co příjdu.

„No.. Já byl tam vzadu, podívat se na..no..na koně,“ rychle ze sebe něco dostanu. 

Zayn se divně podívá a pobere to zase po svým. „Jo, koně,“ řekne svým ironickým hlasem.

„Zayne!“ okřiknu ho. Zase si to přebral po svém. „Mám rád koně, nevadí mi.“

„Děláš si srandu, fuj!“ odsekne a zakření obličej. 

Protočím nad tím oči - Bože, on je takovej Narcis.

Stay Strong |n.h. CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat