„Miluju Tě!“ zdůrazní tak tvrdě, až jsem se leknu, „pojď, musíme ti ještě koupit šaty na ten ples,“ hravě se usměje.
Nadechnu se, abych jej zarazila. Už toho pro mě koupil až moc. Nestačím odpovědět a Niall mi přiloží prst přes ústa.
„Ššš, nic neříkej. Nakupovat půjdem tak či tak. A jestli ty se mnou nebudeš, tak to ničemu nevadí, protože i přes to ti něco koupím,“ zasměje se.
Radši už nic neřeknu. Mlčky odeberu své sedlo i uzdečku a postavím se ke dveřím. Niall vezme své věci a příjde ke mně.
„Ty nebudeš platit?“ zkřivým obočí nechápavě.
„Platil jsem předem,“ usměje se a otevře dveře, aby šla první. Nad hlavami se nám opět rozezní ten známý zvoneček. Vyjdeme do slunečního odpoledne. Na to, že je skoro polovina listopadu je poměrně teplo. Naložíme všechny věci do auta a sami do něj usedneme.
„Miluju tě vážně moc, ale nemusel si to pro mě dělat. Víš, cítím se provinile. Ty mi kupuješ nádherný věci jako je to sedlo s uzdečkou a já ti nemám co dát a,“ nestačím dopovědět, co mám na srdci a jeho rty jsou přilepeny na těch mých - dělá to pokaždé, když mě chce umlčet.
„Nemusíš mi nic dávát. Mě stačí, že existuješ a to že jsme spolu je jen třešnička na dortu. Jen to, že vidím tvůj úsměv mě nabudí a jsem schopen jít dál. Jsi něco jako nabíječka od mobilu. Dobijíš mi baterku.“
„Já jsem nabíječka od mobilu?“ zasměju se nad jeho přirovnáním - mohl říct cokoli, jako že jsem půl jeho samotného, nebo že jsem vzduch, bez kterého nelze žít. Ale on řekne, že jsem jako nabíječka od mobilu?
Přikývne. „Nic lepšího mě nenapadlo,“ obhajuje svá slova a přitom se na mě tak nevinně dívá - představte si malé nevinné štěnátko, jak na vás kulí svá velká kukadla. No, a teď si to představte u Nialla. Řekněte mi, kdo by odolal?
„Tak dobře, jsem tvoje nabíječka. Chtěl bys dobít baterku?“ usměju se.
„Myslím, že víc už nabít nejde,“ usměv mi oplatí a nakloní se pro polibek. Pro nádherný polibek, který mluví za vše. „Miluju tě,“ zašeptá, když se malinko stáhne, ale stále cítím jeho opřené čelo o to mé. Znovu se přenádherně usměje, ostatně, to dělá vždycky, a nastartuje auto.
Hned se připoutám a on udělá to samé. „Takže, už jen koupit šaty?“
Přikývne. „Zlobíš se?“
„Proč bych měla?“
Pokrčí rameny.
„Nezlobím,“ usměju se, „jen mi příjde divný, že ty, jako kluk, dáváš návrhy, že půjdem nakupovat.“
Zasměje se. „Já nejsem jako ostatní kluci. Mám rád nakupování. Dalo by se říct, že jsem shopoholik,“ zasměje se a já s ním.
Jsme divný pár. To já bych ho měla navrhovat nákupy, ne on. Ale když se nad tím zamyslím. Každá holka by brala nákupy, které sám navrhne její kluk. Mám prostě štěstí.
„Proč vlastně mi chceš koupit šaty?“
„Po Hubertu je ten ples a já chci, aby si byla dokonalá. I když bys byla dokonalá, i kdyby si tam šla v pytli od brambor. Chci tím říct, aby všichni na tebe zírali s otevřenou pusou a říkali si: 'Sakra, ten chlap, co ji má, má fakt štěstí.' To samé platí i u toho sedla s uzdečkou. Chci, abyste s Haroldem byli ten nejkrásnější pár ze všech dvouset koní a jezdů, co tam budou. Vy dva jednoduše budete nejkrásnější a nejdokonalejší z celé jezdecké historie. Nebo jak by řekl Barney z Jak jsem poznal vaši matku 'Budete boží',“ vyjekne přesně tak, jak Barney, když vysloví slovo boží. Dokonce k tomu přidá svůj horanovský akcent, což činní divné zaksichtění a stažená hlava mezi ramena.
„Ty se koukáš na Jak jsem poznal vaši matku?“ udivím se. Ten seriál zbožňuju. Viděla ho jsem tisíckrát a stále mě baví a stále mě dokáže rozesmát.
„Tss, jasně. Je to legendární seroš.“
„Koho máš nejradši? Já Barneyho. Je prostě boží! A víš, docela mi ho připomínáš. Ode dneška jsi můj Barney Stinson.“
„Tak fine, Robin Scherbatská. Ale je to menší problém.“
„Hmm, a jaký?“
„Nemám oblek,“ pokrčí rameny a mrkne přesně jako Barney. Bože, toho chlapa vidím všude. Krátké blond vlasy, blankytně modré oči a dokonalé tělo. To vše zosobňuje Neil Patrick Harris alias Barney Stinson. No, Niall Horan je tak trochu Neil. Mají podobná jména, stejné inicály N.H. Oba jsou blond, oba mají modré oči, oba mají super tělo. Jen je mezi nima jistý rozdíl. Neil je gay, zatímco Niall lesba.
Syknu mezi zubama, jakoby to zabolelo. „Hmm, to je špatný.“
Dál se naše konverzace věnovala opět tomu nejlepšímu seriálu.
ČTEŠ
Stay Strong |n.h. CZ|
AzioneEmily Newmanová je sestřenice slavného Louise Tomlinsona. Žije si dokonalý život se svými rodiči a koníkem Haroldem. Během několik měsíců se jí život obrátí vzhůru nohama až se dotkne samého dna. Nejdůležitější však je zůstat silný.. All rights res...