54. Chapter

1.5K 94 8
                                    

Na Emilianově posteli sedí dívka, jejiž hnědé vlasy dosahují do půli jejich zad. Na sobě má pouze jeho černé tričko.

„Jéé, Emily," pozdraví mě Emilian, který vyjde z koupelny.

„Emiliane?" nechápavě ho pozdravím pozorujíc dívku, jež se právě na nás otočila.

„Jamie?" vyjekne Niall stoje za mnou.

„Nialle?" Vytřeští své zelenohnědé oči, u čehož rychle sebrala deku, aby přikryla odhalené tělo.

„Vy dva se znáte?" otočím se na Nialla, který netuší, co má dělat.

„Emily, není to tak, jak to vypadá," okamžitě do toho skočí Emilian.

„Jamie je Harryho přítelkyně. Co tady vůbec děláš?" odpoví Niall na mou otázku a vzápětí se otáže dívky.

„Držte hubu!" zakřičím a všichni okamžitě zmlknou.

„Ehm, co se tu děje?" objeví se ve dveřích další kluk. Je asi o dvě hlavy vyšší než já. Má vyčesané vlasy na stranu a krásně modré oči. V ruce drží dva kelímky s logem Starbucks. Má rozepnutou černou koženou bundu, pod kterou je zaplá černá mikina. Úzké tmavě modré džíny obepínají jeho hubená stehna.

„Kdo je zas tohle?!" Mé nervy vypoví svou činnost.

„Tohle je můj bratr - Zac," oznámí Jamie, která stojí vedle Emiliána a stahuje si černé tričko se žlutým logem Batmana.

„A ten kluk, o kterým ti říkal ráno," dodá Emilian a odebere si od kluka jeden kelímek.

Zac mi věnuje rychlý úsměv.

„Aha, no fine," prohrábnu si vlasy a snažím se to všechno vstřebat.

„Můžu se do toho vložit já?" ozve se Niall docela naštvaný.

Mávnu rukou, že může pokračovat a posadím se na postel.

„Jamie, co tu sakra děláš?! Polonahá, v tričku cizího kluka a ještě k tomu u něho na pokoji!"

„Nialle, uklidni se, prosím," uklidňuje ho dívka svým vysokým hlasem s nádechem amerického přízvuku, „byla jsem v parku a volala si s Harrym, když v tom přiletěl můj střelenej bratr a hodil mě do jezera," vražedně se podívá na Zaca, který se snaží schovat smích, včetně Emiliana, „Emilian mě pak odvedl sem a půjčil mi jeho tričko. Nic víc nebylo!"

„Jsem hrdej gay, nepotřebuju balit holky, když můžu balit kluky," zasměje se Emilian.

„Super, tak si tu bal kluky a my se jdeme s Niallem projít. Vezmu sebou i Rose," skočím jim do debaty a vstanu z postele. Začnu rozhlížet po místnosti doufajíc, že najdu svého pejska. „Kde vůbec je?"

„Na balkoně," zasměje se Emilian a já se hned zděsím.

Okamžitě se vyřítím k balkonu, otevřu dveře a když spatřím Rose živou, oddychnu si.

„Ahoječky moje lásečko," začnu ji líbat radostí a ona dělá mě to samé. Opatrně od ní vstanu a strčím si ruce do kapes, „vy se tu mějte a my jdeme," oznámím, ale Emilian mě stačí zastavit.

„Zítra je výstava! Být tebou, zůstanu tady, nebo zase skončíte u něho v posteli!" Emilian ukáže na Nialla, který rapidně zrudce. Od Zaca s Jamie si vyslouží tiché zasmátí.

Nadechnu, abych mu na to něco odpověděla, ale opět mě někdo zastaví. Tentokrát zběsilé vibrování telefonu smíchané s vyznáněním 'Oblivion'. I když mi někdo volá, zaposlouchám se do dokonalého zpěvu smícháné s dokonalou klavírovou znělkou. Jakmile si uvědomím, že je to vyznávění, příjmu nepozorovatelně hovor.

„Řekni, že to je vtip!" vyprskne bez žádného pozdravu osoba na druhé straně.

„Ehm, ahoj Louisi," nechápavě jej pozdravím a pohlédnu na bílou stěnu před sebou. Doplním to zkřivením obočí a zvednutí horního koutku rtu. Dělám to vždy, když nečemu nerozumím. Zahledím se na nesmyslné místo na zdi a zkřivým obočí a zvednu horní koutek rtu.

„Projíždím si takhle po dlouhé době twitter a na prvním místě v trendech je 'CongratsNiallandEmi'. Ze zvědavosti to rozkliknu a co nevidím? Fotku jeho s tebou. Postupně se proklikám až na jeho profil a znovu vidím tu slavnou fotku s popiskem 'We're officialy together #inlove with @emarold15'. Co mi na to řekneš?" optá se a hlasitě funí do telefonu. Nevím, jestli to je z toho, že je naštvaný a nebo si ze mě dělá legraci. Každopádně se právě culím, jak dítě, co dostane svou vysněnou hračku.

„Ehmm, nedělám," pípnu se širokým usměvem na tváři. Pohlédnu na Nialla, který stojí jak socha a hypnotizuje mě svýma očima. Taktéž i Emilian, Zac a Jamie. Nikdo se ani nehne.

„Emily, on tě jen využívá," řekne důrazně a mě píchne u srdce. - Cože?! - „Dáš mi ho k telefonu, prosím?" požádá mě, už klidnějším tónem hlasu, dřív než se stihnu zeptat Jak a proč?.

„Nialle," vyslovím jeho jméno rozklepaně a natáhnu ruku, aby si mohl převzít telefon. Vystrašeně se na mě podívá a opatrně si jej převezme.

„Halo?" oznámí svůj příjem do přístroje a stále mě svazuje pohledem. „Ahoj Louisi," pozdraví a ztichne, „okay.. fine.. jo jsme.. neboj.. ne!.. tak fine.. jsi kus vola!"

Zatímco se ti dva baví já se posadím na zem a přemýšlím nad Louisovými slovy. - Emily, on využívá." - Zrychlí se mi dech a roztřese se celé tělo. Slzy si z očí už našly cestu a ani pořádně nevím, jak se jim to podařilo. Opřu se o mahagonovou komodu staršího stylu a přitisknu si kolena více k bradě. Schovám si obličej do dlaní a celá se schoulím do skrčené polohy. - Proč? Proč by mě využíval? Nechápu to. Potom všem, co mi řekl. Potom všem.

Emilian si mě nejspíš všimne, protože ho okamžitě pocítím vedle sebe. Jemně mě hladí po zádech a něco povídá, ale já mu přes ty všechny vzlyky nerozumím. Niall zmizel i s mým telefonem v koupelně, odkud se ozývá jeho tlumený hlas, kterému nelze rozumět.

„Co se stalo? Proč se třeseš?" konečně porozumím Emilianovým slovům. Přitiskne si mě do pevného objetí. Rozpláču se ještě více.

„Niall mě využívá," šeptnu tiše tak, aby to slyšel pouze on.

„Jak si na to přišla?" snaží se zůstat v klidu, ale pocítila jsem, jak se celý napl a tep srdce se zvýšil.

„Louis to říkal," opět šeptnu a rozpláču se víc. Proradné slzy z očí stékají rychlostí, kterou nelze ovlivnit.

„Třeba to není pravda."

„Ale proč by mi lhal? Nikdy mi nelhal," odtáhnu se od něho a utřu si uplakané oči.

Emilian mě pohladí po tváři, čímž zahladí pár slz. Na tváři se mu objeví jemný náznak povzbudivého úsměvu. Pokojem se rozlehne zabouchnutí dvěří. Svůj zrak, který jsem věnovala nějakému místu se automaticky přesunul na Nialla s kamenou tváří. Jamie i Zac nevinně přihlížejí celému představení.

Stay Strong |n.h. CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat