68. Chapter

843 63 2
                                    

 „Jsi si jist? Nechceš si poté cestě odpočinout?“ dělám si starosti o jeho zdraví.

„Ne, jsem v pohodě,“ upřímně se usměje, „jdeme?“ vezme za kliku a dveře se otevřou.

„Miluju tě,“ políbím jeho červenou tvář, když projdu do hotelové chodby. Otočím se a vyčkám až Niall vyjde za mnou. Učinní to téměř okamžitě. Zavře za sebou a zamkne. Stiskne mou bradu mezi jeho ukázováček s palcem a vyzvedne ji výše.

„Já,“ políbí mě, „tebe,“ opět políbí, „víc,“ prodlouží polibek o několik sekud déle – můj romantik.

Procházíme nekonečnými uličkami hotelu, když mě z ničeho nic začně zvonit telefon. Okamžitě jej vytáhnu z kapsy a zkontroluji display – Louis.

„Halo?“ promluvím do sluchátka a tázavě se podívám na Nialla, který jen nechápavě pokrčí rameny a sleduje každý můj pohyb a bedlivě naslouchám hovoru.

„Ahoj,“ vyjekne několik hlasů najednou. Musela bych být úplně blbá. Abych nepoznala Liama, Harryho, Zayna i milovaného Louise.

„Máš u sebe Nialla?“ ozve se Harry.

„Ehm, jo, mám,“ vzhlédnu Niallovi do očí, „počkej,“ nařídím jim a hovor nastavím na repoduktor, aby jej mohl slyšet i můj princ.

„Kluci?“ zeptá se opatrně.

„Nazdar podvodníku!“ štěkne Louis, na co se začnou ostatní šíleně smát, „ale notak, kluci, chtěl jsem ho vyděsit a díky vám zase nemůžu.“

Niall se lekl, když Louis vyslovil svůj pozdrav, ale pak se mu viditelně ulevilo, když se kluci začali smát.

„Děje se něco, kluci?“ zeptám se a ukážu Niallovi, abychom se vydali na cestu.

„Ne, ani ne, jen jsme ti chtěli říct, že jsme na cestě k vám,“ oznámí svým rychle mluvným hlasem Liam, „budeme tam tak v deset večer. Máte na pokoji volno, nebo si máme najít jiný hotel?“ z Liama se stane Louis, „ale prosim tě, přece je nechceš rušit v nočních konverzacích,“ vybouchne do smíchu Harry se Zaynem v pozadí.

„U nás je volno,“ vyštěknu hned, jen aby si nemysleli nějaké nekalosti.

„Kluci, něco si najedem. My vás nebudem rušit. Je to váš první společný víkend, musíte si ho řádně užít,“ zastane se nás Liam.

„Díky, Liame,“ usměje se do telefonu Niall.

„No, kluci, rádi bychom si s váma ještě povídali, ale míříme na přednášku. Tak se mějte,“ slušně se rozloučím a ještě s Niallem na konci stačíme říci společné ahoj, když nám druhá strana odpověděla stejně a ukončila hovor.

Díky našemu hovoru s klukama nám cesta uběhla poměrně rychle a my už stáli před dveřmi do společenské místnosti. Opatrně vstoupíme dovnitř. Naštěstí se vše zatím ještě připravuje, ale ostatní nadšenci již sedí na svých místech připraveni se dozvědět něco nového.

Jen co se posadíme, před celé publikum se postaví mladá slečna menšího vzrůstu. Má úzké džíny těsně opisující její hubené nohy, světle růžovou mikunu má zapnutou do půlky hrudi a rukávy vytažené nad lokty. Na krku se jí leskne stříbrný řetízek s pohyby cvalu koně. Její oválný obličej se zlehka natřen nějakým make-upem a své šedé oči má zvýrazněné řasenkou. Svoje dlouhé blond vlasy má svázané do vysokého culíku. Působí velice mile.

Nejdříve se nám všem představí a poté začne s úvodem. Vypráví o svém dětství, jak začínala, a na projektoru nám pouští fotky.

xxx

Stay Strong |n.h. CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat