45. Chapter

1.8K 91 8
                                    

Emilián se vyrovná a upřeně mi hledí do oči. Chytne mě za ruku a povzbudivě se usměje.

Zhluboka se nadechnu a začnu: „Louis Tomlinson, víš kdo je?"

Přikývne. „Ale, co to s tím má společného?"

„Je to muj bratranec."

Vykulí na mě svá zelená očka.

„Jsem adoptovaná."

Vykuleně na mě hledí.

„Louis mě požádal, abych dohlédla na Nialla. Není mu dobře a nemůže zůstat doma sám. Kluci letí do LA, takže s ním být nemohou. Půjdeš za ním se mnou?"

„Ehm, jo klidně," konečně promluví, „ale mám podmínku."

„Poslouchám," přikývnu.

„Všechno mi řádně vysvětlíš, protože to maličko nechápu," uculí se komicky.

„Dobře," souhlasím, „tak pojď, měli bychom tam jít," lenivě vstanu z postele. Odcupitám ke své cestovní tašce a vytáhnu z ní černé kalhoty pánského stylu s dlouhým rozkrokem, bílé tričko Crazy Mofos a černou koženou bundu, protože venku už je poměrně chladno. Rovnou se do toho převléknu. Je mi jedno, že na posteli leží kluk. Je to gay, nemám důvod se stydět.

Emilian se též obleče. V koupelně splním ranní nutnosti a poté se lehce nalíčím. Televizní clona, kterou tvořila pohádka se změnila na hudební. Nyní vyhrává moje oblíbená písnička 'Things We Lost In The Fire' od oblíbené skupiny Bastille.

Emilian zesílí hlasitost. Slyším jeho chraplavý zpěv z vedlejšího pokoje. Upravená vyběhnu z koupelny a vyskočím na postel.

„These are the things, the things we lost, the things we lost in the fire, fire, fire," Skáču a hlasitě zpívám. Pak přichází naše oblíbená část, kdy refrén opakuje jeden ze zpěváků.

„These are the things," začnu první.

„These are the things," spustí ozvěnu Emilian.

Tuhle část máme perfektně nacvičenou.

„The things we lost."

„The things we lost."

„The things we lost in the fire, fire, fire," zazpívá hluboký chraplavý hlas, jenž se ozval ode dveří.

„Tome," vyjeknu nadšeně a celá vysmátá.

„Aa, Bastiláci," Hlasitě se zasměje. Na sobě má bílé golfové kalhoty a fialové tričko. Na jedné ruce má rukavici a na rameni mu visí golfová taška s holemi. „Jdu se starými přáteli na golf. Přidáte se?"

Zavrtím hlavou. „Nene, už máme jiné plány."

„Dobře," dá se na odchod, ale vzápětí si to rozmyslí, „dám vám motiv na středeční výhru. Když obhájíte první místo, všichni tři si vyjdeme na jeden koncert."

„A čí?" zajímá se Emilian docela nedočkavě.

„To neprozradím, ale budete nadšeni!" šibalsky se zasměje a mávne na rozloučenou.

„Nesnáším jeho tajnůstkářství," odseknu a hrcnu sebou na postel, když se za Tomem zavřou dveře. Emilian se zasměje a obleče si tmavě modrý svetr k černým džinům.

Po skončení nějaké písničky, kterou neznám, začne hrát další z mých oblíbených písniček - 'I'm a Freak'. Začnu si pobrukovat melodii. Stejně jako Emilian. Z tašky si vytáhnu černé kotníčkové tenisky se zlatými doplňky, jako jsou různé botce a řemínky. Do černé kožené kabelky s botci, perfektně se hodí botám, naházím telefon, peněženku, klíče a další nutnosti, vypnu televizi a dál už se jen věnuji Rose, která už natěšeně stojí u dveří. Připnu ji zatím jen na obojek. Emilian to samé udělá s Ronnie. Vyjdu na chodbu a počkám až uzamkne pokoj. Potom se spolu vydáme k výtahu.

Stay Strong |n.h. CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat