Týden do konce letních prázdnin. Ty já trávím u otcovy sestry v Doncasteru společně se svými sestřenicemi a bratrancem, který se čerstvě vrátil z turné. Louis Tomlinson, můj bratranec, je člen nejúspěšnější skupiny One Direction. Celé měsíce tráví v zahraničí a doma se ukáže párkrát do roka. Dnes jsem ho viděla po dvou dlouhých letech. Když jsme byli malí, trávili jsme spolu spoustu času. Je to něco jako můj bráška, kterého nemám a ani mít nebudu. Moje mamka se mnou měla při porodu komplikace.
Mohla bych vám říct něco o sobě a své rodině. Jmenuji se Emily Newmanová a je mi šestnáct let. Mám hnědé vlasy a oči. Můj otec je Brit a matka Češka. Ti dva se poznali na poznávacím zájezdu, který mamka absolvovala v Londýně. Z otcovy strany mám tři sestřenice – Lottie, Fizzy, Daisy a Phoebe – a bratrance Louise. A ze strany matky moc lidí neznám. V ČR jsem byla, když mi bylo šest let. Od malička hrozně moc miluji koně a ke svým desátým narozeninám jsem dostala Harolda, jako malé hříbě. Asi se zdá divné, aby se malá holka starala o roční hříbě, ale když jsme se s Haroldem poprvé střetli, něco mezi námi přelítlo. Ačkoliv byl dosti živý, nikdy mi neublížil. Nyní je v Irsku, aby tam připustil několik klisen. Vybrali si ho kvůli jeho temperamentu a genetickému potenciálu. Takže já mohla konečně si orazit a doma mě nic nedrželo. No a teď zase zpátky do reality.
Hnědovlasý mladík s modrými oči leží venku na lehátku a s někým telefonuje. Nedávám mu to za zlý, je to jeho práce. Potom, co je slavný už to není to, co bývalo. Chybí mi ty chvíle.
Zatím co se holky cákají v bazénku a smějí, já přistoupím k lehátku a chvíli pozoruji upracovaného Louise.
„Ehm, Louisi, máš chvilku?" optám se, když dotelefonoval.
„Jasně, pro tebe vždycky," krásně se usměje.
Posadím se vedle něho a skloním zrak na své prsty, které mezi sebou bojují.
„Louisi, mám strach."
„Z čehopak, Lilinko?"
Lilinka mi říká jenom on. Jsem prý jeho princezna.
„Budu nastupovat na střední, nevím, co od toho mám očekávat."
„A kam půjdeš?" zvedne mi hlavu.
„Na London High."
„Je to škola jako škola, akorát, že je to vyšší stupeň. To zvládneš! Jsi moje chytrá princezna!" sladce se usměje.
„Co když tam opět bude někdo jako Lussy?" Při vzpomínce na ní mi leze mráz po zádech. Ona mě ve škole naprosto ničila. Neustále mě šikanovala.
„Na Lussy se vybodni a když někdo takovej bude, tak jim ukaž, že patříš do Tomlinsonovic rodiny. Hlavně buď sama sebou!"
„To jsem stále, a jak to dopadá!"
„Emily, jsi ta nejlepší holka pod sluncem. Máš obrovský srdce, jsi nádherná a s každým se snažíš vyjít po dobrém," řekne vážně.
I hned se na něho podívám. „To ale říkáš, protože musíš, jsi můj bratranec, rodina. Je to tvoje povinnost!"
„Jo, to jsem. Ale teď jsem ti řekl něco sám od sebe a ne to, co mi napovídala tvoje mamina."
Ach, ano mamka. Když mi nemohla domluvit, zašla za Louisem, aby mi to domluvil on, protože věděla, že to dokáže a taky že vždycky dokázal.
„Chceš něco říct?" zašeptá.
Přikývnu a on ukáže prstem, abych se přiblížila.
„Jedeme do Londýna," zavýská. „Seznámím tě s Eleanor a klukama," dodá nadšeně.
ČTEŠ
Stay Strong |n.h. CZ|
ActionEmily Newmanová je sestřenice slavného Louise Tomlinsona. Žije si dokonalý život se svými rodiči a koníkem Haroldem. Během několik měsíců se jí život obrátí vzhůru nohama až se dotkne samého dna. Nejdůležitější však je zůstat silný.. All rights res...