Po dlouhé jízdě zase zpátky do Londýna Niall zastavuje v nákupní ulici Oxford street před obrovským nákupním střediskem.
„Předtím, než se rozhodneš zůstat v autě mě vyslechni: Šaty, boty a šarpu, nic víc, nic míň,“ oznámí rychle a mezitím se odpoutá.
Zajímala by mě jedna věc: Jak, sakra, věděl, co chci udělat? Ale tak proč bych nešla, když to bude jen tohle.
Přikývnu na souhlas a odpoutám se.
Niall vycení své bělavé zoubky při úsměvu a vystoupí z auta. Obejde přes přední stranu auta, gentlemansky mi otevře dveře a nabídne svou ruku.
Se širokým úsměvem na tváři a s ochotou příjmu jeho nabídku a ladně vystoupím z vozu.
Chlapec ihned zabouchne. Za sebou uslyším tiché cvaknutí zámku a v koutku oka se mihne probliknutí oranžového světélka.
Niall si proplete prsty s těmi mými a lehce se usměje. Poté spolu míříme na chodník, kde proplouvá dav nejrůznějších lidí a sem tam i ta nějaká známá tvář z televizí, nebo hudebních scén. Ti jsou středem pozornosti a mezi nimi jsme i my, respektivě Niall.
I když jsme zatím ušli několik kroků užuž se na nás začali lepit vřískající fanynky. Niall, jakožto superhvězda nadevše milující své directionerky, se s nimi velmi ochotně vyfotil. Dokonce, což mě překvapilo si vydupal, abych byla taky, jakožto jeho přítelkyně. Když nad tím tak přemýšlím, začíná se mi to označení zamlouvat. JSEM PŘÍTELKYNĚ NIALLA HORANA. Pár holek chtělo se mnou solo fotku. Wohoo! Jakmile Niallo-mánie skončila my vyrazili vstříc cestě nákupu šatů.
V nákupním centru je hlava na hlavě. Až se mi z toho svírá žaludek.
Když si takhle v rukou v ruce procházíme po centru, hledím do výloh a řešíme nesmyslně vtipná témata naší konverzace, narazí do nás skupinka se známými tvářemi.
„Emily, Nialle!“ vyjekne vysokým hlasem dívka velmi podobajíce se Jamie.
Jakmile zvednu zrak na dotyčnou spatřím onu Jamie se Zacem, Emiliána a Eleanor.
„Ahoj,“ pozdravíme s Niallem nastejno.
El, Jamie, Zac i Emilián mě postupně obejmou. „Co vy dva tady?" šibalsky se usměje Eleanor a šťouchne Nialla do ramene.
„Chci mít nejdokonalejší dívku na jednom plese,“ odpoví s úsměvem Niall.
„Wohoo, no tak to my si to vezmem do parády,“ zajásá Emilián.
„Jo, jasně,“ všichni souhlasí.
„Emily, ty jdeš s námi,“ zatáhne mě Zac, čímž mě nečekaně vyprostí z Niallova sevření.
Zmateně a zároveň smutně pohlédnu na Niall, kterého to zasáhlo stejně jako mě.
„Aha, no,“ zlomí se mu hlas, „Emily, vem si mou kartu s penězi,“ skloní se blíže, „pin je čas vzniku skupiny: 0822,“ jemně mi podstrčí platební kartu a lehce mě políbí na líčko, „miluju Tě,“ šeptne, „a neodmlouvej,“ pobaveně dodá, když cítí jak se nadechuju pro odpověď. Jenže on, můj věštec, ví jak bude znít moje reakce. Za těch několik měsíců, co se známe mě má přečtenou od začátku do konce a zase zpátky ve všech jazycích světa.
Stydlivě se zasměju. „Miluju tě a děkuju.“
„Ou, vy dva jste tak sladcí až se mi z toho kazí zuby,“ zakňučí Jamie. Chytne mě za ruku a táhne pryč od mého price. Eleanor, Zac i Emilián nás poslušně následují.
Otočím se zpátky na místo, kde jsem Nialla opustila a všímám, že není sám. Je opět v harému svých fanynek - mám začít žárlit?
Konečně těch šíleně moc hodin šmajdání po nákupáku a taškou narvanou k praskutí skončilo. Prošli jsme spoustu obchodů a nikde nic, až když už jsem to chtěla vzdát se objevily ony šaty. No, a pak už to šlo rychle. Dokoupily se boty a masku přes oči.
Ten ples se každoročně koná na téma maškarní, jestli se teda tomu tak dá říkat. Zkrátka, lidé příjdou oblečeni v nejrůznějších společnských šatech a přes oči musí mít masku. Nevím proč, ale je to tradice.
Jelikož se všichni díky nákupu šaty pořádně zahřáli, vybrali k tomu ještě nejrůznější doplňky. A ani po těch hodinách mě nechtějí pustit za Niallem, a tak teď sedíme ve Starbucks, popijíme kafe a uždibujeme zákusky. Naštěstí netuším, že můj dortík sedí o dva stoly daleko ode mě, takže se na sebe můžem usmívat a naše komunikace je závislá na mobilním přístroji.
Mladý číšník nám přinesl další dobroty, co si zbytek party objednal. A díky tomu mladíkovi jsem dostala nápad.
Emily Newman: Viděl si toho sexy číšníka, co donesl ty dobroty?
Jakmile zprávu odešlu a Niall si ji přečte, okamžitě zbledne. Odepíše, aniž by se na mě podíval.
Niall J. Horan: Hmm...
Poté zvedne svá modrá kukadla. I na tu dálku se jaksi zalesknou. Jakmile zbystří můj vysmátý obličej, nejspíš mi dojde o co šlo, protože se okamžitě odváže.
Niall J. Horan: Měl hezkej zadek! :3
Příjde mi na messanger zpráva. Hned oskenuju Nialla pohledem, který si na akorát zkousne ret a šibalsky zakmitá obočím. Hned na to se pobaveně zasměje. Okamžitě po něm hodím jeden ze svých podezíravých pohledů.
Emily Newman: Co prosím? :D
Niall J. Horan: Ještě o mě nevíš vše. Mám i svou tajnou stránku. :*
Emily Newman: Otestujeme... Sexy blondýna s hlubokým výstřihem míří k tobě.
Přesně ta blondýna se skloní u Niallova stolu a div jí nevypadnou prsa ven - Ano, to vidím i na tu dálku! Ale co udělá Niall? Vystrčí hlavu a roztomile se usměje. Ani koutkem oka nezavadí o výstřih dívky.
ČTEŠ
Stay Strong |n.h. CZ|
AcciónEmily Newmanová je sestřenice slavného Louise Tomlinsona. Žije si dokonalý život se svými rodiči a koníkem Haroldem. Během několik měsíců se jí život obrátí vzhůru nohama až se dotkne samého dna. Nejdůležitější však je zůstat silný.. All rights res...