Niall:
Protivné zvonění telefonu se rozléhá po celém pokoji. Mám pocit, že mi zachvíli praskne hlava. Hmátnu po skříňce, jenže nic nezachytím.
Prudce otevřu oči a posadím se. Pokoj se vzhůru nohama - Proč je moje oblečení rozházené po místnosti?
Prohrábnu si vlasy a skousnu ret. - Tohle se bude uklízet dlouho.
Ze strany postele se ozve dívčí zabručení. Okamžitě natočím hlavu na druhou půli postele a zděsím se. Emily leží na břiše a do půli zad jí zasahuje deka - Co tady blbne? A proč je nahá?
Vykulím oči a rychle se kouknu k sobě pod deku. - Proč jsem nahej já?
Vyletím z postele jako střela. Obléknu si boxerky. Pohozené oblečení seberu ze země i s nevyzpytatelným telefonem. Poté se rychle vyplížím z pokoje. Jakmile za sebou zavřu dveře malinko si oddychnu, ale vlastně ani nevím proč - Jsem takovej vůl.
Pomalu scházím dolů do přízemí. Žaludek mám ze strachu stažený k sobě. Je mi špatně přesně jako před třemi lety. Obleční přehodím přes gauč a zajdu do kuchyně. Na kuchyňském ostrůvku stojí v pozoru důvod toho všeho. Láhev pravé Irské whiskey, kterou jsem dostal od strýce.
Díky strejdo, uchechtnu se. Položím ji zpátky na místo a nahlédnu do ledničky. Prohlížím ji od hora až dolů, ale na nic nemám chuť. Opět ji zavřu a hlavu si opřu o její dvířka - krásně chladí.
Něco mě zďuchne do nohy. Stočím hlavu. Pode mnou stojí chlupatý husky s tenisovým míčkem v tlamě, který mává ocáskem. Upustí míček k zemi a vydá ze sebe písklavý zvuk, jako by zíval. Hned potom se vyplázne svůj růžový jazyk a rozzáří svá modrá očka, kterým za boha nelze odolat. Sehnu se pro míček a hodím ho směrem do obývacího pokoje. Rose okamžitě vystartuje za ním. - Je tak rozkošná. - Během několika málo vteřin je zase zpátky. Pustí míče a zahledí se mi do očí. Usměju se a seberu míč. Přehazuji si ho v ruce a pomalu mířím do obýváku. - Trošičku tě poškádlíme.
Napřáhnu se a jakože jej hodím, jenže nehodím. Rose se tak zmateně podívá, ale nepřestává vrtět ocáskem. Udělám to zas a znovu. Takhle ji škádlím. Pořád dokola dělám, že to hodím, při tom skutek utekl. Při několikátém pokusu o hod se Rose na mě škaredě podívá a začne štěkat, vrčet a skákat po mě.
Emily:
Do nepříjemného rána mě probudí štěkot psa. Zachumlám hlavu ještě více do peřin, abych nic neslyšela, jenže marně. Hlava mi nejspíš brzo praskne.
„Emiliáne, běž s nima ven, já chci ještě spát," zabručím do polštářů a nasaju jejich vůni - no moment, takhle nevoní hotelové polštáře.
Okamžitě otevřu oči a posadím se. Prohrábnu si vlasy a rozhlédnu po místnosti. Zrcadlo naproti postele odráží přesnou kopii mě i pokoje. Za mnou na zelené zdi visí irská vlajka. Po celém pokoji jsou rozházené věci, převážně moje - Proč jsem u Nialla v pokoji? Proč je mojeoblečení poházené na zemi? A proč jsem nahá?
Bloudím v paměti zda nenajdu na to vysvětlení. Poslední vzpomínka na minulou noc je z kuchyně, když držím v ruce láhev nějakého pití - Já se opila?
Rychle vstanu a obleču si pohozené spodní prádlo. Když procházím okolo postele všimnu si bílé skrvny na madraci. Vykulím oči. Jsem v Niallově pokoji, jsem nahá a na madraci je bílá skrvna, takže to znamená... O můj Bože!
Otevřu pusu dokořán a znova vykulím oči. Fajn, Emily uklidni se, hlavně žádnou paniku, určitě se to nějak vyřeší, stále dokola si opakuju, když sbírám ze země poslední kusy prádla.
ČTEŠ
Stay Strong |n.h. CZ|
AcciónEmily Newmanová je sestřenice slavného Louise Tomlinsona. Žije si dokonalý život se svými rodiči a koníkem Haroldem. Během několik měsíců se jí život obrátí vzhůru nohama až se dotkne samého dna. Nejdůležitější však je zůstat silný.. All rights res...