31 - paliko mane vieną

1.3K 97 11
                                    

-Labas rytas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Labas rytas.-Zack pasisveikino, kai įėjau į virtuvę. Tuo metu jis jau buvo persirengęs įprastais melsvais džinsais ir balta palaidine.

-Seniai nemiegi?-Paklausiau. Tuo metu Zack sukosi tarp puodų jis kažką gamino ir tuo pačiu tvarkė popierius, kurių buvo gausybė ant stalo.

-Gal kelias valandas.-Jis trūktelėjo pečiais.

-Tau gal padėti?-Paklausiau, Zack atsisuko į mane. Dabar pastebėjau, kad šiandien jis jau apsiskutęs. Jis nusišypsojo ir papurtė galvą, kelios sruogos užkrito jam ant akių. Zack jas lengvai nubraukė ranka ir toliau tęsė netiesioginį bėgiojimą virtuvėje, tai prie vieno tai prie kito.

Po kelių minučių suskambo skambutis. Aš atsistojau ir Zack linktelėjo, lyg padėkodamas. Ramiai priėjau prie durų, o tada pravėriau jas. Prieš mane stovėjo mergina. Rudos akys, rudi plaukai, lūpos padažytos raudonais lūpų dažais. Balta suknelė iki kelių, tačiau aptempta ir su gilia iškirpte ties krūtine. Ant rankos juodas rankinukas ir juodi aukštakulniai (ant kojų žinoma. )

-Kas tu?-Ji sutriko. viena akis šiek tiek prisimerkė ir sutvinkčiojo. Jei neklystu čia ta pati mergina, kuri bučiavosi su Zack. Tiesa, žurnale.

-Am...-Aš ir pati pasimečiau. Įkišau ranką į kiek susivėlusius plaukus. -Mėja. Zack pažįstama.-Galiausiai trūktelėjau pečiais.-O tu?-Paklausiau. Ji atsitiesė ir nusišypsojo.

-Selina.Aš užeisiu.-Pridūrė ir praėjo pro mane taip arti, kad užuodžiau jos šaldžius kvepalus. Damn, prieš ją aš smirdžiu, nors ir prausiausi, kas be ko.

Netrukus pastebėjau, kad ji nenusimovė batų.

Ji priėjo prie Zack ir pakštelėjo jam į žandą.

-Sveikas, kaip tu?-Balsas pasidarė saldus, ji atmetė plaukus apnuogindama savo krūtinę. Aš irgi tokios noriu. Zack šiek tiek prisuko ugnį.

-Jau gerai.-Zack jai nusišypsojo.

-Aš eisiu į kambarį, netrukdysiu.-Nepatogiai numykiau, Zack pažvelgė į mane ir papurtė galvą.

-Gali likti.-Mirktelėjo. Selina atsisuko į mane, jos žvilgsnis atrodė keistas, bet ji neatrodė pikta. Na pusėtinai. Ji tik papurtė galvą ir vėl pasitaisė savo plaukus. Aš įsitaisiau svetainėje, o tai praktiškai šalia/ kaip virtuvė, atsisėdau ant sofos ir atsirėmiau į minkštas pagalves, o pati išsitraukiau telefoną ir pradėjau žaisti gyvatėlę.

-Atėjau paimti dokumentų? Jei juos gavai žinoma, kadangi šiandien skubus susirinkimas.-Selina numykė. Gaila, nemačiau jos veido. Nes balsas surūgęs.

-Šiandien?-Zack nustebo. Aš šiek tiek sustabdžiau žaidimą.

-Taip. Kadangi tu sergi..-Selina numykė keistu balsu, spėju tuo metu nusivaipė. Kažką ji kito turi galvoje. Tikra gyvatė.

-Aš nebesergu.-Zack pertraukė ją ir pasigirdo vandens išpylimo garsas. Spėju išpylė vandenį nuo bulvių.

-Tai ateisi į susirinkimą?-Ji vos nesucypė. Jos balsas erzinantis. Primena jūrų kiaulytės cypimą.

Never give up ✔Where stories live. Discover now