29 -..niekaip nepravėriau burnos.

1.3K 89 8
                                    

Ps

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ps. Greitu metu pradėsiu dalis kelti kas antrą dieną

-Kas čia per rožės?-Zack pasibaisėjęs žiūrėjo į filmo pradžią. Aš užbaigiau ledus ir ignoravau jo zyzimą. Jam tikrai nepatinka šis filmas. Jis visur prikibdavo ir sakydavo 'kur logika?'.-Taip gyvenime nebūna. Ji nėra tokia graži ir nebūna tokių istorijų su milijonieriais... Kodėl jis turėtų pirkti visus jos paveikslus/fotografijas?

-Ar su tavimi įmanoma pažiūrėti filmą be tavo komentarų?-Paklausiau ir Zack papurtė galvą į šonus, tada atsistojo, nuėjo į kambarį ir atsinešė dekį, tada pakėlė mano kojas pasidėjo ant savęs ir dekiu apklojo ir save, ir mane.

-Tau šalta?-Paklausiau ir vėl pridėjau ranką prie jo kaktos. Nežinau iš kur šitas įprotis. Laimei jo kakta normali. Zack trumpam pažvelgė į mane, jo žvilgsnis buvo sutrikęs, tada jis tiesiog sau papurtė galvą ir pradėjo toliau žiūrėti filmą. Aš atsiguliau į savo vietą ir stengiausi nebūti tokia keista.

Vyravo tyla.

-Ji mano, kad reikėtų neskubėti...-Zack pradėjo juoktis po Anos žodžių.-Ji pati jo užsimanys, nes jūs moterys silpnavalės.-Nusijuokė.

-Tai dabar mes moterys tokios, o jūs vyrai ne?-Pikčiau pasakiau.

-Visaip būna.-Zack suprato, kad aš beveik įsižeidžiau, todėl nutilo. Jis pasikasė galvą, aš labiau susikoncentravau į jį, nei į filmą.-Sakiau..-Po kurio laiko prabilo, kai filmo herojė pradėjo bučiuotis su Kristijanu. sukaupiau savo dėmesį prie filmo, kuris man pasirodė neįdomus, o žiūrėdama sekso sceną, aš pagalvojau apie Zack, lyg mes būtume tų veikėjo vietoje. Susigaudžiusi trinktelėjau sau per galvą. Kas čia per mintys. Zack lyg jausdamas apie ką galvoju paslaptingai šyptelėjo man.

-Jau geriau pasijungti porno..-Zack nusijuokė.-Nes čia nei paprastas filmas, nei ne..-Aš vėl nutaisiau žvilgsnį į Zack, o jis atrodė sudomintas filmu.

Bėgo laikas, aš beveik nežiūrėjau filmo. Zack kurį laiką patylėjo.

Atsisukusi pamačiau Aną stovinčią prie veidrodžio, o Kristijaną laikantį kamuoliukus.

-Ar tau jos papai nemaži?-Paklausiau Zack. Jis atsisuko į mane ir pakėlė antakius.

-Kur tu žiūri, Mėja?-Paklausė, aš trūktelėjau pečiais. Abu netrukus vėl nukreipėme akis į ekraną, kur jis kišo kažkokius rutuliukus ten.

Zack tyliai nusijuokė, net neįsivaizduoju, ką jis pagalvojo.

Toliau tęsėm filmo žiūrėjimą, tiksliau aš žiūrėjau į Zack. Jis tai susiraukdavo, tai vartydavo akis, tai iš vis leipdavo juokais. Atrodė taip mielai, ypač tos jo katytės ausytės. Barzda jam tai pat tiko, norėjau ją paliesti, net nežinau kodėl.

Vis dėl to, turėčiau žiūrėti filmą. O čia kaip tik vieta kai Kristijanas plaka Aną ir jai patinka. Net nesuprantu kodėl.

Nieko nesakiau, kaip ir Zack. Filmas ėjo toliau, man pasidarė taip nuobodu, kad  net užmerkiau akis. Zack vėl pradėjo glostyti mano koją.

Nežinau ar aš miegojau ar laikas tiesiog bėga taip įspūdingai greitai, tačiau aš 'atsibudau' tik filmo pabaigoje.

-Kaip filmas, Mėja?-Paklausė, lyg puikiai žinodamas ką aš veikiau.

-Įdomus, o tau?-Trūktelėjau pečiais, lyg niekur nieko. Zack šyptelėjo pasilenkęs pavėlė mano plaukus.

-Įdomus nes nematei. Žiūrėti galima, bet pats rinkčiausi kitokį filmą.- Jis trūktelėjo pečiais.

-Kodėl?-Paklausiau ir mintyse save baudžiau. Net gi aš nesugebėjau jo žiūrėti ir dar klausiu tokio kvailo klausimo.

-Mėja..-Zack nusijuokė, švelniai nukėlė mano kojas nuo savęs ir atsistojęs pasirąžė, tada patraukė prie šaldytuvo ir pradėjo kažko ieškoti.

-Tu nori valgyti?-Aš iškišau galvą ir atsikėliau nuo sofos. Atėjau į virtuvę. Zack pažvelgė į mane, kol aš dariausi.

-Ne visai. Aš noriu ledų.-Jis išsitraukė dar vieną dėžutę ir paėmė du šaukštukus.

-Kam dar vienas?-Paklausiau pakėlusi antakį. Zack nusijuokė ir ištiesė jį man.

-Juk žinau, kad nori..-Atsisėdo ant kėdės, aš atsisėdau tiesiai prieš jį.

-Tu neturėtum valgyti ledų.-Pakabinau jų šaukšteliu. Aš vis valgau kažką pas jį. Zack atsiduso.

-Bet aš labai noriu. O kai ko nors noriu tą gaunu.-Jis šyptelėjo ir trumpam pažvelgė į mane, mano mintys vėl nukrypo kažkaip pošlai, todėl greit nuleidau akis.-Kodėl tu paraudai?-Vėl pažvelgiau į Zack, jis spoksojo į mane.

-Nežinau.-Trūktelėjau pečiais ir vėl nuleidau akis. Zack laikė viena ranką pasidėjęs ant stalo ir pirštais barbeno į jį. Kita ranka laikė šaukštelį. Tarp mūsų įsivyravo tyla.

-Tikrai viskas gerai?-Zack paklausė. -Aš tikrai atsiprašau dėl to ką sakiau ir, kad rėkiau.-Jis numykė ir atsistojęs nuplovė šaukštelį ir padėjo jį į vietą. Aš atkartojau jo veiksmus, dar prisiminusi pirmus valgytus ledus parnešiau dėžutę ir išmečiau į šiukšlinę, kuri kaip ir tikėjausi buvo po kriaukle ir tik tada, atsistojau, atsirėmiau į spinteles.

-Viskas tikrai gerai.-Pasakiau, Zack įkvėpė. Atrodo, buvo sulaikęs kvėpavimą. Nuleidau akis ir pažvelgiau į mielas savo kojines su varlytėm, jos šypsojosi. Turbūt prieš Zack atrodau kaip mažas vaikas. Pažvelgiau į Zack, jis stebėjo mane su maža šypsenėle veide, mūsų žvilgsniams susitikus jis man mirktelėjo.

Po kelių minučių suskambo mano telefonas, eilinį sykį ne laiku.

-Kas skambina?-Zack paklausė. Pažvelgiau į jį ir užsikišau plaukų sruogą už ausies, Zack priėjo šalia manęs.

-Klausau?-Atsiliepiau. Zack įdėmiai mane stebėjo.

-Tu Mėja Horan?-Paklausė. Balsas buvo vyriškas, stiprus ir storas.

-Taip?-Šiek tiek pasimečiau, bet tada pažvelgusi į laikrodį supratau, kad už pusvalandžio šešios.

-Puiku. Tavo tėtis minėjo, kad reikės tave parvežti.-Jis nusijuokė, Zack paėmė telefoną man iš rankų.

-Nebereikės, nesivarginkit. Ačiū.-Atsakė ir pabaigė pokalbį. Kelias sekundes spoksojau į jį nesuprasdama kas ką tik įvyko.

-Kokio velnio tai padarei?-Nepakėlusi balso paklausiau.  Zack nubraukė nepaklusnią mano plaukų sruogą, jis priglaudė savo ranką man prie skruosto. Aš žiūrėjau į jo akis tikėdamasi, kad jis kažką pasakys, nes pati niekaip nepravėriau burnos.

-Lik pas mane šią naktį. Kaip matai jaučiuosi geriau, tai parvešiu tave rytoj.-Šyptelėjo ir netikėtai pavėlė mano plaukus. Širdis keistai suvirpėjo krūtinėje tuo metu. 

-Gerai, kodėl gi ne.-(Vis tiek namie būčiau viena. Bandžiau pati mintyse save pateisinti.)

Never give up ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin