59-Turėtum mėgautis šia akimirka.

1.6K 114 40
                                    


Šį kartą kelionė taip neprailgo. Turiu
omenyje, kad visą laiką pramiegojau ant Zack peties ir vaikinas dėl to neprieštaravo. Priešingai jis buvo labai laimingas. Tik buvo kiek apmaudu, kad didžiąją laiko dalį dirbome ir mums neliko laiko apžiūrėti Japonijos, tačiau juodaplaukis man pažadėjo, kad dar būtinai čia mane atsiveš. Ir aš nuoširdžiai juo patikėjau.
-Mėja..-Zack nubraukė plaukus man nuo veido. Aš sučiaupiau pravertas lūpas ir slapčia vyliausi, kad miegodama neatrodžiau labai baisiai.-Grįžome.-Sušnabždėjo jis. Aš atsisegiau saugos diržą ir atsistojusi prasitampiau, kol Zack paėmė mūsų lagaminus. Jau buvau beimanti savąjį, kai jis patraukė stipriau už rankenos, padarydamas tarp mūsų atstumą.
-Huh?-Numykiau tyliai ir pasitryniau užsimiegojusias akis. Nors pramiegojau kelias valandas, akys vis dar merkėsi ir dėl to greičiausiai galėjau kaltinti tik Zack. Vakar visą naktį nemiegojome ir kalbėjome apie įvairiausius dalykus.
-Draugužiai.-Semas pasitiko mus. Šiek tiek nustebau pamačiusi jį. Vaikinas vilkėjo baltus trumpiarankovius marškinėlius ir baltus šortus. Rankose šviesiaplaukis laikė raktus. Jis suko juos tarp pirštų ir šypsojosi.
-Mėja, atrodai apsimiegojusi.-Semas pastebėjo. Jis apdovanojo mane trumpu apsikabinimu, per kurį aš vos neužmigau. Jaučiausi tokia mieguista ir išsekusi.-Ką tu jai padarei, Zack?-Semas pašaipiai paklausė juodaplaukio, kuris susirūpinęs pažvelgė į mane. Šviesiaplaukis pakėlė mano lėtai bundantį kūną ir persimetė per petį.
-Kas čia vyksta?-Pagaliau šiek tiek prasibudinau.
-Nieko, įmantriai nunešiau tave iki mašinos.-Semas pasakė ir atidarė mašinos dureles, bent tokią prielaidą galiu padaryti iš garso pasiekusio mano ausų būgnelius. Jis įsodino mane į mašiną ir užsegė saugos diržą.
-Zack, sėsk priekyje.-Uždarė dureles, į kurias aš iš karto atrėmiau galvą pasiruošusi miegoti. Kurį laiką, aš stengiausi tai padaryti, tačiau, kaip tyčia man nebeėjo užmigti. Visą laiką prasėdėjau užmerkusi, kol vaikinai aptarinėjo kelionę.
-Mėja, miegi?-Semas pradarė dureles. Aš pakėliau galvą ir papurčiau ją į šonus, o tada lėtai atsisegiau saugos diržą ir išlipau iš mašinos. Po kelių minučių suvokiau, kad stovime prie Zack namų.
-Ei, manęs niekas neparveš šiandien, kaip suprantu?-Stūktelėjau į juodaplaukio petį. Jis atsigręžė. Dabar pastebėjau nuovargį jo veide, tačiau nepaisant to jis vis tiek atrodė velniškai gražus.
-Ne. Nebent labai nori.-Papurčiau galvą į šonus ir jis nežymiai kilstelėjo lūpų kampučius.
-Ei, draugužiai. Aš jau važiuoju.-Semas pasižiūrėjo į savo telefoną ir pamojavo mums.-Atvažiuosiu rytoj!-Įspėjo jis ir dingo iš Zack kiemo.
-Vis dar nori miego?-Paklausė juodaplaukis, kai aš vėl pasitryniau akis. Jis priėjo prie durų ir jau ketino jas pradaryti, tačiau jos prasivėrė net nepaliestos. Zack iš karto įžengė į vidų mane stumtelėdamas atgal ir palikdamas užnugaryje. Nepasidaviau jo įtakai ir nusekiau jį.
-Maya?-Jis paklausė. Aš išlindau iš už jo nugaros ir pagaliau pažvelgiau į juodaplaukę merginą, kiek tamsesnė odos. Ji turėjo rudas akis, kurios šiuo metu buvo paraudusiuos, o makiažas aplink jas nubėgęs. Jos megztinis buvo suplyšęs, tačiau nepaisydama to ji prie savo krūtinės glaudė išaigandusią mergaitę.

 Jos megztinis buvo suplyšęs, tačiau nepaisydama to ji prie savo krūtinės glaudė išaigandusią mergaitę

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Zack, atleisk, kad įsibroviau.-Ji nusibraukė ašaras.-Nežinojau, kur daugiau eiti. Timas visai pakvaišo. Užsivijo mane su peiliu..-Ji vėl nesulaikė savo ašarų.
Kiek aš pamenu, Zack minėjo, kad ji vedžioja jo šunį.
-Nueisiu pas jį.-Zack padėjo lagaminus prie sienos, taip nustebindamas mus abi. Tuo metu mano žandikaulis nukrito ant žemės. Ar dabar prasidės didvyrio vaidinimas?
-Neik. Aš išeinu. Nebetrukdysiu jums.-Maya sumurmėjo. Zack papurtė galvą į šonus.
-Nejuokauk, aš tuoj grįšiu. Mėja, nesikišk.-Dar prieš man prasižiojant pridurė. Maya sureagavo greitai ji įdavė savo dukrą man į rankas.
-Prižiūrėk sekundei.-Surėkė ji bėgdama link Zack. Aš nužvelgiau šviesiaplaukę mergaitę. Putlūs skruostais, ilgi šviesūs plaukais susiraizgę garbanomis, mėlynos akys.
-Lapas.-Ji pasisveikino su manimi. Numanau, kad turėjo omenyje 'labas'. Stengiausi nukreipti mintis nuo to, kad tas Timas gali sužeisti Zack, ir nusišypsojau mergaitei.
-Kuo tu vardu?-Paklausiau jos ir atsargiai nuleidau ant žemės. Jis kilstelėjo antakius.
-Euras ir pasakysiu.-Nusišypsojo. Mano žandikaulis vėl pasitiko grindis.
-Kiek tau metų?-Paklausiau jos. Ji klastingai nusišypsojo.
-O tu pabandyk atspėti.-Niūktelėjo man į petį.
-Šeši?-Ji patenkinta linktelėjo, o tada atmetė plaukus. Ji tikrai sudaužys daug berniukų širdžių. Tik keista ji visai nepanaši į Maya. Jos bruožai kažką man primena, tik nepamenu ką.

Never give up ✔Where stories live. Discover now