/Mea/
-Kelkis!-Tėvas trumpam įėjo į mano kambarį pradarė duris ir jas vėl uždarė po trumpo 'pasisveikinimo'. Nekenčiu mokyklos. Nekenčiu pirmadienių. Nekenčiu gyvenimo.
'Puikios optimistiškos mintys'-Pati sau pasakiau ir iš po lovos išsitraukiau kelias tabletes ir cigarečių pakelį. Pastaruoju metu šiek tiek daugiau bendrauju su tabletėmis, nei su pačiu heru ar amfetaminu. Susidėjau daiktus į tašę, o pati nusiprausiau, tada kaip koks lavonas nuslinkau į apačią. Tėvo nebebuvo, kas reiškia, kad jis darbe. Netrukus išėjau į mokyklą galvodama kaip nuobodu bus. Eidama surijau kelias tabletes ir iškart pasijaučiau geriau.
Dingo liūdesys, atsirado mano draugas džiaugsmas. Štai kaip gera. Gyveni aplink tave čiulba paukščiai, o tu esi savo gyvenimo valdovė. Niekas tavęs nesustabdys, niekas tavęs nepakeis. Paprasti žmonės nevartojantys nieko nesupranta šito jausmo, o vat aš suprantu. Štai kur gyvenimas.
Pasiekusi mokyklą, atsisėdau į savo kvailą suolą. Suskambėjus skambučiui, kelias minutes laukėm. Dažniausiai mokytoja pasirodydavo iš kart. Dauguma mokinių kalbėjosi tarpusavyje, o aš gyvenau savo mažam vaizduotės pasaulyje.
-Sveiki, mokiniai. Noriu jums pristatyti naujokę. Susipažinkit visi su Aleksė Morgan.
-Morgan, tu iš morgo?-Kažkas klasėje suprunkštė, o mergina nusijuokė su visais kartu, o tada sustojo rimta išraiška.
-Ne, bet ten gali atsidurti tu.-Atrėžė. Negaliu meluoti, kad nenusijuokiau kai mokytoja pradėjo ją žudyti žvilgsniu. Bet atrodo ji visiškai į ją nekreipė dėmesio.
-Morgan, pas Mėją į paskutinį suolą.-Kiek susinervinusi pasakė, aš pakėliau ranką, kad jei būtų aišku, kad pas mane ir ji netrukus jau sėdėjo šalia manęs.
-Labas aš Aleksė.-Pasilenkus pasakė ir gan garsiai. Mokytoja nuo lentos iškart atsisuko į ją.Ji pavartė akis ir ištiesė man ranką pasisveikinti.
-Mėja.-Paspausdama jos ranką atsakiau ir ji išsiviepė kaip kokį saldainį gavusi. Mudvi susižvalgėm ir atvirai, tai mano pilvą be galo suko juokas.. Vos išlaikiau nepradėjusi kikenti.
-Kaip pamoka?-Ji paklausė ir mes abi pradėjom kalbėti apie visokius niekus. Man ji net pradėjo patikti.
-Susipažinsite, po pamokų.-Mokytoja piktai pasakė ir pažvelgė į mus abi.Jos antakiai šiuo metu buvo suraukti į minusą, o ji pati stovėjo sukryžiavusi rankas po savo 'burbulais'. spėju mes su Alekse šiek tiek per triukšmingos.
-O mes dabar norim..-Aleksė pradėjo šypsotis.
-Tai eikit iš pamokos..-Atsiduso. Aleksė čiupo mano ranką ir be jokių emocijų ištempė iš klasės ir tada prasidėjo nesustojamas juoko priepuolis.
-Ar tu matei jos išraiška?-Aleksė paklausė, ir lygiai taip pat atvaizdavo mokytoją, o tada ji sustingo. Atsirėmė į spinteles ir kelias minutes nieko neatsakė. Po dar kelių tylos sekundžių ji įgrūdo savo ranką į kišenę ir ištraukė maišelį su puikiai pažįstamais baltais milteliais.
-Ar nori?-Nusišypsojo, aš tylėjau kiek pasimečiau. Nesuprantu iš kur ji sužinojo, aš nesakiau niekam ir gan neblogai tai slėpiau. -Nagi nežiūrėk į mane tokia pasimetusi..-Ji vyptelėjo.
-Iš kur tu žinai?-Paklausiau keistu balsu. Ji tik nusišypsojo. Kelias minutes vėl stojo ta nemaloni tyla.
-Aš tokia pati kaip tu, todėl tokius atpažįstu. Nori ar man vienai suvartoti?-Paklausė, o mano skrandis ar gerklė apsivertė iš džiaugsmo. Galva nevalingai palinkčiojo, o Aleksė čiupo mano ranką ir nusitempė į atokesnę vietą.
Turbūt narkomanai gali sutarti tik su tokiais pačiais narkomanais. Nors aš ne narkomanė. Jie negali sustoti, o aš galiu.
Kol tai žinau viskas gerai.
/Zack/
-Mes važiuojame iki miesto, gal ir tu nori?-Tėvas prisėdo prie manęs man dirbant lauke. Vis dėl to pasilikau čia savaitei, pasiskolinau tėvo kompiuterį, nurodymus nusiunčiu komandai, o vėliau darau ką noriu. Kaip ir šiokios tokios atostogos.
-Gal nori pasižmonėti?Ne kaip tėvas ir sūnus, o kaip draugai?-Tėvas pakilnojo antakius, o aš pradėjau juoktis iš jo išraiškos.
-Mes panašūs, kaip du vandens lašai. O tu negalvok, kad aš toks senas,Zack.-Jis pavartė akis.-Tai gal bent iki parduotuvės nuvažiuojam, aš noriu alaus, o tavo motina namie neleidžia..-Jis atsiduso.
-Ji kažkokia suirzusi.-Užverčiau kompiuterį ir padėjau į kraštą.-Tai važiuojam?-Atsisukęs paklausiau. Tėvas greitai susivokė ir nupėdino su manimi iki automobilio.-Važiuojam su mano.-Mirktelėjau ir atrakinau savo mašiną.
/Mea/
Grįždama iš mokyklos nusprendžiau nueiti į parduotuvę ir nusipirkti kokių guminukų, kažkaip labai jau valgyti norisi pastaruoju metu. Sukausi per lentynas kaip princesė kol radau savo mėgstamą maistą. Gaila, karpiai su manimi šiandien daugiau nekalbėjo.
Turbūt tai po Aleksės. O ji tai tikrai kalbi.
Nusipirkusi guminukus nukišau juos į tašę, o pati išsitraukiau cigaretes ir užsitraukiau dūmą. Šiandien turbūt daugiau nieko nevartosiu, nes su Alekse pakankamai prisivartojom. O ji visai nieko. Nežinau, kodėl ji taip greitai susibendravo su manimi.
Už parduotuvės stovėjo automobilis, atsidaręs langus. Vienas vaikinas pažiūrėjo tiesiai man į akis. Akimirką pagalvojau, kad tai Zack, vėliau suvokiau, kad ne. Zack dievindavo motociklus, odines striukes ir buvo maištininkas, o čia kažkoks jaunas verslininkas.
Ir iš vis kodėl aš pagalvojau tokį kvailą dalyką?
/Zack/
-Ar mama ant tavęs nepyks?-Nusijuokiau ir atsidariau langą, kai tėvas pasiėmė cigarečių pakelį.
-Nori parūkyti?-Pasiūlė, o aš papurčiau galvą. Rūkau tik tada kai susinervinu. Labai susinervinu.-Tik nesakyk mamai.-Jis atsiduso.-Dabar ji kažkokia priekabi pasidarė.
Tėvas pradėjo toliau pasakoti, o už mano akių užkliuvo mergina. Jau buvo pavasaris, bet plonos striukės dar reikėjo, o ji vilkėjo tik baltus marškinėlius. Plaukai surišti į kasą, o veidas pabalęs. paakiai pajuodę, o akys stiklinės. Taip pat ji nesibaimindama traukė garus kaip koks garvežys.
Mea?
Kaip per tris metus žmogus gali taip pasikeisti?
-Ar ten Mea?-Aš tyliai tėvo paklausiau. Jis kelias minutes tylėjo ir dalinosi su manimi mintimis.
-Nežinojau, kad Niall taip mažai ją prižiūri. -Jis tyliai pasakė-. Nors suprantama, jos net nebuvo Dianos laidotuvėse..-Jis tyliai pats su savimi kalbėjo, o aš mąsčiau apie tą keistą mergaitę, kuria anksčiau ji buvo. Nepasakyčiau, kad ji atrodė gerai.
BEt iš visko man labiau nepatiko, kad ji buvo narkomanė ir tai akivaizdžiai matėsi.
BINABASA MO ANG
Never give up ✔
RomancePo mamos mirties Mėja pradeda vartoti. Netikėtai sugrįžęs Zack nusprendžia padėti merginai išbristi iš narkotikų gniaužtų.