Drama is back
-Mėja?-Railis kreipėsi į mane. Atrodo, puikiai girdėjau jo žodžius, bet liežuvis niekaip neapsivertė kažko atsakyti. Railis kelias sekundes palaukė mano atsakymo.-Mėja?-Vėl paklausė, tik šį kartą uždėjo ranką ant mano peties.
-Taip?-Lyg ką tik pabudusi paklausiau.
-Eime į namus, čia darosi vėsu.-Šiek tiek linktelėdama atsistojau. Nejaučiau nieko, nei suledėjusių pirštų, nei plaukų, kurie krito man ant veido, nei sustirusių rankų, tik skausmą, kuris veržėsi lauk iš pačių slapčiausių ir bjauriausių mano minčių.
Railis atsistojo galutinai sugrąžindamas mane į normalų pasaulį, aš atsikėliau ir kaip uodega sekiau jį.
-Tu pasidarei tokia tyli.-Railis atsisuko į mane ir aš atsitrenkiau į jo kietą krūtinę, o tada dar vos nepargriuvau. Jis apsivijo savo ranką man per liemenį ir prispaudė prie savęs. Eilinį sykį pajutau kaip mano kvėpavimas dažnėja. Pakėlusi akis susitikau su jo akimis, jis žiūrėjo į mane, o tada jo veidas lėtai artėjo link manojo kol jis prispaudė savo lūpas prie mano. Tai buvo trumpas, atsargus ir lėtas bučinys. Railis atsitraukė nuo manęs, o mano rankos jau ilsėjosi ant jo kaklo.
-Atleisk, aš neturėjau..-Jis pats pasimetė, aš pasitraukiau nuo jo ir nuleidau akis į savo batus. Spėju esu visa raudona.
Būtent tuo metu pajutau, kad man labai šalta ir aš visa drebu.
-Taip, neturėjai.-Numykiau ir patryniau ranką į džinsus, stengiausi daryti, bet ką ir negalvoti apie tai.
-Eime.-Railis krenkštelėjo ir nuėjo pirmas, o aš iš paskos.
Kodėl jis mane pabučiavo? Na taip kvailas klausimas, bet kodėl? Ir dar blogiau, kodėl aš vienu metu pagalvojau apie Zack? Aš nesakau, kad man nepatiko bučiuotis su Railiu.. Jo lūpos tobulai drėgnos ir švelnios, bet aš tiesiog apie tai pagalvojau.
-Nori tęsti filmo žiūrėjimą?-Jis paklausė ir įsitaisė į vietą ant sofos, aš atsisėdau šalia jo, maždaug keturių centimetrų atstumu.
-Gal pažiūrime kažką kito.-Nusijuokiau ir Railis išjungė tą kvailą filmą.
-Bijau kažką jungti, paskui vėl kažką ne to pagalvosi.-Labiau sau, nei man pasakė, bet netrukus gavo kumštelėjimą per alkūnę.
-Aš vis dar čia sėdžiu.-Nusijuokiau. Railis pažvelgė į mane ir nusijuokė.
-Nebijok, aš puikiai jaučiu, kad tu šalia manęs.-Mirktelėjo. Prisiminiau akimirką lauke kai jis mane pabučiavo ir esu tikra, kad nuraudau. Pridėjau delnus prie veido ir užsidengiau skruostus.
-Kokį išrinkai?-Paklausiau. Railis ištiesė kojas ir patogiai įsitaisė ant sofos, šiek tiek atsiremdamas į mane.
-Romantinį.-Atsakė dusliu balsu.
-Gal tiesiog nežiūrim jokio filmo?-Paklausiau.
-O ką nori veikti?-Paklausė ir išjungė kompiuterį, o tada jį padėjo į jo vietą, taip atlaisvindamas stalą.
-Gal turi kortas?- Ištiesiau kojas ant kilimo. Kažkaip pastebėjau, kad jo treningai labai patogūs.
-Nori pažaisti iš nusirenginėjimo?-Paklausė ir apsimetė nustebusiu, o tada kelias sekundes stebėjo mano rimtą išraišką.-Nurimk, juokauju.-Šyptelėjo ir padėjo kortas ant stalo, tada pradėjo jas maišyti.
Eilinį kartą ne laiku suskambo mano telefonas, aš pasiėmiau jį nuo jau spėjusių išdžiūti rūbų ir atsiliepiau, net nežiūrėdama kas skambina.
-Mėja!-Zack iškart pradėjo rėkti.-Kur tu bastaisi po velnių! Ar tu žinai,kiek kartų tau skambinau? Tu ką telefoną buvai nusikišusi į užpakalį? Greit droži (eini) namo!-Zack balsas buvo šiurkštus ir garsus, toks garsus, kad maniau, kad mano ausų būgneliai sprogs.
VOUS LISEZ
Never give up ✔
Roman d'amourPo mamos mirties Mėja pradeda vartoti. Netikėtai sugrįžęs Zack nusprendžia padėti merginai išbristi iš narkotikų gniaužtų.