30-Jis buvo dieviškai gražus

1.3K 102 13
                                    

Priminimas: Dalis keliu kas antrą dieną.

Įspėjimas:dalis nuobodi

Klausimas: Ar norit, kad šioje istorijoje būtų dirty? (Būtina atsakyti)

-Anksčiau tu buvai kitoks.-Garsiai mąstydama pasakiau. Zack pažvelgė į mane pro savo ilgas ir tankias blakstienas, tada rankose pradėjo maišyti kortų kaladę.

-Ir tu buvai kitokia..-Jis palaikė su manimi akių kontaktą kelioms sekundėms.

Šiuo metu sėdėjome jo kambaryje ant lovos ir žaidėme įvairius žaidimus.

-Taip..-Susimąsčiau, Zack atsikvėpė.-Prisimeni kaip anksčiau mudu pykomės? Arba kaip prieš mano mamos mirtį, tu pasidarei keistas?-Zack atsiduso.

-Aš nebuvau keistas.-Neperprantamu balso tonu pasakė, lyg būčiau pasakiusi kažką ne to.

-O taip, atsirasdavai mano kambaryje, lyg niekur nieko ir nieko nepasakydavai..-Zack pavartė akis ir padėjo kortą ant stalo.

-Nejau anksčiau buvau geresnis?-Paklausė ir pažvelgė tiesiai man į akis tokiu skvarbiu žvilgsniu, kad nebegalėjau žiūrėti į jį. Man pritrūko jėgų laikyti kortas todėl pasidėjau jas, o pati atsikrenkščiau.

-Anksčiau buvai tikra rakštis užpakalyje.-Trūktelėjau pečiais, Zack pradėjo garsiai juoktis.

-Sudaužei man širdį..-Pasakė linksmai.-Aš laimėjau.-Netrukus pridėjo.

-Ir vėėėl.-Numykiau.

-Tai reiškia, kad aš rinksiu filmą.-Nusivaipė, pasidėjau rankas ant savo kelių, o pati atsisėdau indišku stiliumi.

-Taippppp, deja.-Numykiau. Balsas priminė mekenančią ožką. Galiausiai nutilau. Pradėjau žiūrėti į savo mažas rankas. Aš tokia balta palyginus su Zack. Jo kūno spalva yra šviesi ruda, o aš balta kaip sūris.

-Apie ką mąstai?-Zack paklausė ir išsitiesė beveik per visą lovą. Jis vis dar vilkėjo tą mielą chalatą su katytės ausytėm.

-Apie viską.-Sumurmėjau ir pati patogiau įsitaisiau ant jo lovos.

-Kas tas viskas?-Jis tyliai ir dusliai paklausė.

-Praeitis.-Užmerkiau akis, staiga užsimaniau miego, bet tuo pačiu metu norėjau ir kalbėti su Zack, arba sėdėti tyloje, nes tai suteikė man jaukumo, ramybės.

-Tu nori miego?-Zack paklausė tyliai. Jo balsas man kaip lopšinė.

-Šiek tiek, bet tuo pačiu ne.-Nusijuokiau pati. Atsimerkusi pasukau galvą ir pažvelgiau į Zack, kuris viena ranka pasirėmęs savo galvą spoksojo į mane.

-Eime.-Jis atsistojo.-Nenoriu kankinti tavęs.-Pridūrė atverdamas svečių kambario duris. Čia taip pat buvo spinta, bet kaip pastebėjau joje Zack daiktai. Jis ištraukė iš ten vieną ilgą savo maikę.-Imk, panaudosi kaip naktinius.-Nusišypsojo.-Už šitų durų yra vonia, imk ką nori. Labanakt.-Pamojavo man ir paliko mane vieną.

Laimei kambarys buvo jaukus. Čia buvo šilta. Pasiėmiau maikę ir nupėdinau į vonią susitvarkyti. Po kelių minučių jau buvau viską atlikusi, todėl apsivilkau Zack maikę, bet mano liemenėlė man taip spaudė, kad pakišusi ranką po ja aš tiesiog ją nusiėmiau. Pakišau ją giliai po tvarkingai sulankstytais rūbais. Tada nuėjau ir atsiguliau į lovą. Dar tik 10 valanda. Kaip aš užmigsiu. Vis dėlto, turiu pamėginti. Nors labiau norėčiau pakalbėti su Zack. Atrodo, kad miego visai nebenoriu.

Čia taip tylu, kad man darosi nebejauku.

Varčiausi tai ant vieno šono, tai ant kito, bet miegas neėmė manęs. Jei pradėdavau snausti, mane pradėdavo nervinti tyla arba per garsus mano pačios kvėpavimas. Galiausiai išlipau iš lovos. Noriu valgyti. Tikiuosi Zack nesupyks. Atsidariau duris ir išėjau į koridorių, tipenau ant pirštų galų, kad tik niekas manęs negirdėtų. Sustojau ties Zack kambariu. Durys buvo praviros, todėl iš karto pastebėjau, kad jis guli po kaldra, plačiai atmerkęs akis spokso į kompiuterio ekraną.

-Miegi?-Paklausiau tyliai nors buvo ir taip aišku, kad ne.

Zack papurtė galvą ir lėtai nužvelgė mane, o tada kažkas užsižiebė jo akyse. Lyg kibirkštis. Aš greit susigėdusi prisiminiau, kad aš be liemenėlės, todėl užmečiau plaukus į priekį.

-Ateik.-Zack pasislinko į lovos kraštą ir pakėlė kaldrą. Šiek tiek suabejojau ar nebus keista, jei atsigulsiu prie jo, tačiau nesusilaikiau ir klestelėjau į lovą šalia jo. -Žiūriu filmą. Ką tik pradėjau. Tau turėtų patikti. Rašė, kad romantiškas.-Zack pasakė žiūrėdamas į kompiuterio ekraną, aš atsiguliau ant šono ir apsikabinau pagalvę.

Niekaip nesuprantu kodėl jaučiuosi taip keistai? Aš tokia neįtikėtinai tyli ir rami. Pati nežinau ko noriu.

-Nelabai įdomus.-Zack numykė.-Geriau einam ką nors pavalgyti.-Pasakė lyg perskaitęs mano mintis, tuo pačiu stipriai įsišiepė ir pakilo nuo lovos. Jis vis dar buvo su ta pačia pižama. Aš pasekiau jo pavyzdžiu. Atėjus į virtuvę Zack pradėjo knaisiotis šaldytuve, o aš atsirėmiau į kriauklę ir nužiūrinėjau jo susikaupusį veidą. Jis buvo dieviškai gražus. Negalėjau nustoti spoksoti į jį.

-Toks jausmas, kad tu išdeginsi mano galvoje skylę..-Zack nusijuokė.-Aš gal kur išsitepiau?-Dar pridūrė.

Aš papurčiau galvą. Zack atsisuko į mane ir pakėlė vieną antakį, o aš su viena ranka pasirėmiau smakrą.

-Nori jogurto?-Jis paklausė, aš linktelėjau. Jis padavė man indelį ir šaukštuką, lygiai tą patį pasiėmė sau ir atsisėdo ant kėdės prieš mane.-Nesėsi?

-Ne...-Atsidariau pakuotę, vis nesustojau stebėti Zack. Į galvą lindo įkyrūs vaizdiniai iš praeities. Vienas iš ryškiausių kai jis manė, kad pavydžiu jo, o aš trenkiau jam iš kumščio. Dar prisimenu tas akimirkas kai jam kažkas užplaukdavo ir net atrodydavo, kad jam patinku.

-Kas yra?-Zack nustebo, aš atsidusau ir pradėjau valgyti jogurtą, užsimiršusi nubraukiau plaukus ant nugaros.

-Nieko?-Atsakiau ir trūktelėjau pečiais, tada su ranka nubraukiau savo veidą, nes pajutau, kad išsitepiau.

Zack atsistojo, žvelgdamas man tiesiai į akis priėjo prie kriauklės ir atidaręs ją išmetė tuščia dėžutę. Sulaikiusi kvėpavimą stebėjau jį, jis ramiai paėmė iš manęs tuščią dėžutę ir vėl išmetė į šiukšlinę.

-Kvėpuok, Meadow.-Dusliu balsu tarė, aš vis dar išpūtusi aksi stebėjau jį. Zack uždėjo ranką man ant peties ir mane nukratė švelni elektra.

-Kas yra?-Jis paklausė. jo veidas buvo taip arti manojo, kad aš vis dar buvau netekusi žado.-Mėja?-Nubraukė kelias plaukų sruogas man nuo veido.

-Viskas gerai.-Atsipeikėjusi pasakiau.

****Prisiminimai***

-Velnias, išgąsdinai mane.-Atsidusau ir pagaliau sugebėjau nuraminti save, bet trumpam.-Zack?-Paklausiau ir nužvelgiau jo veidą. Plaukai kaip visuomet sukelti į viršų, griežtos ir šviesios akys primerktos, o lūpos sučiauptos į vieną tiesią liniją. Ir šį kartą jis savo normaliame stiliuje, be tų pankiškų tatuiruočių,įskaitant ir visus auskarus.-Hey kodėl tu nekalbi?-Pasimečiau ir pasukiojau galvą į šonus. Kodėl jis nekalba ir įkalino mane. Tai nejauku, o dar tas nuolatinis stebėjimas. Ar aš kažką padariau?-Na jei nekalbi paleisk mane.-Norėjau praeiti burbėdama, bet jis akimirksniu sugavo mane ir gražino į vietą.

Dabar jau aš suraukusi veidą stebėjau jį.

-Gražiai atrodai.-Galiausiai pratarė.

-IR tai viskas ką tu norėjai pasakyti?-Nustebau ir užkišau plaukų sruoga už ausies. Kas su juo blogai?

-Galbūt. Vis dar abejoju.-Jis vyptelėjo.-Pasikalbėsime veliau.-Mirktelėjo ir pasitraukęs užsimetė kuprinę ir nuėjo.

*****Prisiminimų pabaiga****

-Mėja..-Atsipeikėjau kai Zack kilstelėjo mano galvą.-Tu vėl dingai..-jis atsiduso.

-Mąsčiau apie kai ką.-Tyliai numykiau.

Ir iš ties būtent dabar susimąsčiau apie savo jausmus Zack.

Never give up ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora